اصرار شبکه ایران اینترنشنال در علاقه مند نشان دادن ایرانیان به انتخاب دوباره ترامپ در انتخابات آمریکا

توییت های یک سویه و آمار نظرسنجی فیک ایران اینتر نشنال در زمان پخش زنده مناظره دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در نوع خود بی نظیر بود.

پایگاه خبری رسانشر سه شب پیش و در زمان پخش زنده مناظره بین دوناد ترامپ و جو بایدن ، شبکه ایران اینترنشنال با انتشار هدفمندانه توییت ها در زیر پست های خود، و همچنین یک نظر سنجی واتساپی تلاش کرد تا نشان دهد اکثریت ایرانیان تمایل به انتخاب دوباره دونالد ترامپ دارند و تمایلی به انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا از خود نشان نمی دهند!
توییت های یک سویه و آمار نظرسنجی فیک ایران اینتر نشنال در زمان پخش زنده مناظره دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در نوع خود بی نظیر بود. این شبکه با انتشار این توییت ها به نفع ترامپ و نظرسنجی به ضرر بایدن به گونه ای وانمود می کرد که ایرانیان تمایل دارند ترامپ در قدرت باقی بماند!

نظرسنجی و توییت های فیک!

در حالیکه ایرانیان داخل کشور و حتی هموطنان ساکن آمریکا از حضور ترامپ در کاخ سفید طی سالهای گذشته ضربه های بدی خورده اند و تحریم های ظالمانه او مشکلات عدیده ای را برای مردم ایران به وجود آورده است؛ این جانبداری شبکه سعودی ایران اینترنشال، نمایشی  مزحک و ساده لوحانه بنظر می رسد. عموم مردم ایران به شدت از ترامپ و سیاست های او که فقط باعث افزایش مشکلات برای آنان شده متنفرند و حتی خارج نشینان ضد انقلاب هم که اوایل سنگ او را به سینه می زدند نیز اکنون ازوی به عنوان شیاد و بیمار روانی نام می برند.
البته که انتخاب بایدن نیز هم خیریتی برای ایرانیان نخواهد داشت، مگر آنکه او دیدگاه آمریکایی ضدیت با نظام و مردم ایران را تغییر دهد. اما این القاء تمایل مردم ایران به حضور مجدد ترامپ توسط شبکه ایران اینترنشنال نشان دهنده ضدیت و عناد گردانندگان این شبکه با منافع مردم ایران است. چراکه انتخاب مجدد ترامپ قطعاً مساویست با فشارهای بیشتر به ایران که درنهایت باعث افزایش مشکلات برای مردم، خصوصاً قشر آسیب پذیر جامعه می شود.

توییت هایی که درزیر میبینید نمونه ای است از دهها توییت که فقط به نفع ترامپ منتشر شده است!

اصرار شبکه ایران اینترنشنال در علاقه مند نشان دادن ایرانیان به انتخاب دوباره ترامپ در انتخابات آمریکا اصرار شبکه ایران اینترنشنال در علاقه مند نشان دادن ایرانیان به انتخاب دوباره ترامپ در انتخابات آمریکا اصرار شبکه ایران اینترنشنال در علاقه مند نشان دادن ایرانیان به انتخاب دوباره ترامپ در انتخابات آمریکا اصرار شبکه ایران اینترنشنال در علاقه مند نشان دادن ایرانیان به انتخاب دوباره ترامپ در انتخابات آمریکا اصرار شبکه ایران اینترنشنال در علاقه مند نشان دادن ایرانیان به انتخاب دوباره ترامپ در انتخابات آمریکا
همچنین در لابلای پخش این مناظره زنده ازاین شبکه ، رأی کاربران به ترامپ همیشه در اکثریت و بالای ۸۰ درصد بوده. و آراء مردمی به جو بایدن در حد چند دهم درصد جابجا شده است. چیزی که در نظرسنجی های زنده در شبکه های دیگر مانند س ان ان کاملاً متفاوت و مغایر با این نظر سنجی بوده و مخاطبین جو بایدن را برنده نهایی آخرین مناظره می دانستند!

تصاویری از نظرسنجی مناظره ترامپ و بایدن

اصرار شبکه ایران اینترنشنال در علاقه مند نشان دادن ایرانیان به انتخاب دوباره ترامپ در انتخابات آمریکا اصرار شبکه ایران اینترنشنال در علاقه مند نشان دادن ایرانیان به انتخاب دوباره ترامپ در انتخابات آمریکا
اینکه شبکه هایی نظیر ایران اینترنشنال با چه هدفی تاسیس و ازجیب چه کسانی تغذیه می شوند بر کسی پوشیده نیست. اما رسانه های حرفه ای حتی با داشتن پشتوانه حمایتی و وابسته به تفکرات خاص نیزدر چنین شرایطی تلاش می کنند خود را بی طرف نشان دهند. همین یک مورد حمایت آشکار این شبکه ازترامپ و سیاست های ضد حقوق بشری او بر علیه مردم ایران، نشان می دهد که داعیه مردمی بودن و دفاع از حقوق ملت ایران چیزی جز شعار تبلیغاتی نیست و این شبکه هم نمی تواند صدای مردم ایران باشد!
مهدی سوری
 
 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.