لیست شرکت‌ های دارای مجوز بازاریابی شبکه‌ ای در ایران

بازاریابی شبکه‌ای چند سالیست که در ایران رواج جدی یافته است. شرکت‌های فعال در حوزه بازاریابی شبکه‌ای در ایران بسیارند. هر کدام از این شرکت‌ها نیز با برنامه‌ها و محصولات متفاوت سعی در جلب نظر مردم و توسعه کسب و کار خود دارند.

اما یک سوال مهم که برای افراد تازه کار در بازاریابی شبکه‌ای وجود دارد، این است که از میان این تعداد شرکت‌های فعال در این حوزه، کدام یک بهترین و قابل اعتمادترین می‌تواند باشد؟ آیا این شرکت‌ها مجوزهای مربوطه را دریافت کرده‌اند؟ در ادامه این مقاله، به لیست شرکت‌ های دارای مجوز بازاریابی شبکه‌ ای پرداخته‌ایم.

لیست شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای دارای مجوز در ایران

  • شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز
  • شرکت بازاریابی شبکه‌ای پارس نیوشا نیک
  • شرکت بازاریابی شبکه‌ای بازاریابان ایرانیان زمین (بیز)
  • شرکت بازاریابی شبکه‌ ای هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان

شرکت بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز

یکی دیگر از شرکت‌های دارای مجوز در ایران، شرکت بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز است، که با هدف ارتقا سطح سلامت افراد جامعه به تولید انواع محصولات بهداشتی پرداخته است. اگرچه فروشگاه آنلاین مروارید پنبه ریز از سال ۱۳۸۸ فعال بود؛ ولی فعالیت این شرکت به‌صورت فروشگاه بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز از سال ۱۳۹۰ آغاز شد.

تمام افراد جامعه با عضویت در این شرکت و فروش محصولات آن می‌توانند از مزایای متنوع شرکت بازاریابی شبکه‌ای پنبه ریز برخوردار شوند. در حقیقت نام این شبکه فروش با بازاریابی شبکه‌ای گره خورده و از آنجا که آن‌ها تولیدکننده محصولات بهداشتی به شمار می‌روند، نسبت به رقبا برتری ذاتی دارند. این شرکت دارای محصولات آرایشی و بهداشتی همچون کرم پودر، ریمل مژه، رژگونه، ادوپرفیوم‌های زنانه و مردانه، کرم‌های ضد چروک، انواع رژ لب‌های جامد و مایع و… است.

بازاریابی چندسطحی پنبه‌ریز (PMLM) که در اقصی نقاط کشور شعبه دارد با باشگاه مشتریان و طرح‌های تشویقی مختلف همراه با جوایز و قرعه‌کشی از خریداران خود حمایت می‌کند. شرکت بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز با مدیریت کریم دوست‌ محمدی، مجوز خود را در تاریخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۹ با شماره صنفی ۰۴۶۷۴۱۳۷۳۰ از صنف بازاریابی شبکه‌ای دریافت کرده است.

بازاریابی شبکه ایشرکت بازاریابی شبکه‌ ای پارس نیوشا نیک

نیوشانیک یکی از شرکت‌های قدیمی فعال در حوزه مورد بحث بود که در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. شرکت بازاریابی شبکه‌ای پارس نیوشا نیک مجوز خود را در تاریخ ۰۵/۰۹/۱۳۹۹ دریافت کرده و توسط احمد عیوضی مدیریت می‌شود. اما از آنجا که بازاریابی شبکه‌ای در سال ۹۱ در ایران مجاز شد، نیوشانیک نیز در این سال با تغییر برنامه کاری خود به بازاریابی شبکه‌ای رو آورد. در نتیجه تمرکز بر یک حوزه خاص، نیوشانیک در حوزه دمنوش و قهوه بهترین شرکت بازاریابی شبکه‌ای در ایران است.

شرکت بازاریابی شبکه‌ای پارس نیوشا نیک که در لیست شرکت‌های دارای مجوز بازاریابی شبکه‌ای قرار گرفته است، با داشتن برند نیوشانیک محصولاتی نظیر انواع چای و دمنوش و قهوه را به بازار عرضه می‌کند. نیوشانیک سال‌ها در حوزه دانه‌های گیاهی و دمنوش فعال بوده و به‌عنوان یک شرکت حامی اشتغال زنان توانسته جایگاه خوبی در بازاریابی شبکه‌ای پیدا کند. دمنوش‌های این شرکت از جمله پرطرفدارترین محصولات آن به شمار می‌روند. محصولات شرکت نیوشانیک دارای خواص بی‌نظیری همچون، کاهش علایم سرماخوردگی و درمان آن، بهبود استرس و اضطراب و کاهش فشار خون هستند. این شرکت علاوه‌بر دمنوش‌های خالص، در تولید دمنوش‌های ترکیبی نیز فعال است.

بازاریابی شبکه ایشرکت بازاریابی شبکه‌ای بازاریابان ایرانیان زمین (بیز)

شرکت با اعتبار دیگر که دارای مجوز بازاریابی شبکه‌ای است، شرکت بازاریابی شبکه‌ای بازاریابان ایرانیان زمین یا بیز نامیده می‌شود. در تاریخ ۲۹/۰۶/۱۳۹۰ به شماره ثبت ۴۱۴۰۲۶ در سازمان ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسمی رسیده است. این شرکت فعالیت قانونی خود را در حوزه بازاریابی شبکه‌ای و فروش مستقیم با مجوز صادره از سوی اداره کل اصناف ایران آغاز نمود .

این شرکت توانسته با شناخت نیاز مشتریان اقدام به تولید محصولاتی متنوع داشته باشد. این شرکت با هدف اشتغال‌زایی و ارائه محصولات باکیفیت به افراد جامعه تشکیل شده و هر فرد می‌تواند به‌ منظور فروش محصولات و جذب مشتری در این شرکت ثبت‌نام کند. اما در این شرکت هر یک از نمایندگان حق این انتخاب را دارد که خود را تبدیل به مدیر فروش کند، آن هم با جذب افراد در تیم فروش خود.

در شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یا همان شرکت بیز شرکت در واقع کمیسیون پرداخت می‌نماید و نه حقوق ثابت مانند سایر شرکت‌ها. بنابراین در این روش یعنی بازاریابی شبکه‌ای، شرکت محدودیتی برای جذب افراد و تبدیل آن‌ها به نمایندگان فروش ندارد.

برخی از محصولات شرکت بازاریابان ایرانیان زمین شامل ماسک و ژل مو، تقویت‌کننده مو، اسپری‌های خوشبوکننده، کرم‌های آرایشی و بهداشتی، ریمل چشم و ابرو، ملزومات آشپزخانه، کالا خواب، لوازم تحریر و تن‌پوش است.

شرکت بازاریابی شبکه‌ای بازاریابان ایرانیان زمین (بیز) با مدیریت غلامرضا عطاران توانسته مجوز خود را در تاریخ ۱۴/۰۷/۱۳۹۹ با شماره صنفی ۰۴۶۷۰۲۳۷۴۵ دریافت کند.

شرکت بازاریابی شبکه‌ ای هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان

هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان که یکی از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای مورد اعتماد در ایران است که در تاریخ ۰۴/۱۱/۱۴۰۱ مجوز خود را تمدید نموده است. محصولات این شرکت با برند وست ویژن روانه بازار می‌شوند. همچنین این شرکت بازاریابی با در نظر گرفتن اهداف خود در زمینه گسترش سلامت در افراد جامعه از روش‌های علمی به‌منظور استفاده از فرآورده‌های زنبور عسل استفاده می‌کند. هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم با ایجاد بستری مناسب باعث شده تا اعضا بتوانند زمان خود را در جهت شغل مورد علاقه خود صرف کنند. از جمله اهداف این شرکت معتبر می‌توان به ترویج سالم زیستی در میان افراد جامعه، کسب رضایت از مشتریان با ارائه محصولات با کیفیت و تاسیس پایگاه‌های مستقل برای همکاران اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد وست ویژن این است که در طی سال‌ها توانسته به فرمولی در ساخت و تولید ژل رویال دست یابد که خاصیت فاسد نشدنی و غیر قابل انجماد داشته باشد. این ویژگی باعث شده است که محصولات بدون هیچ گونه تغییری در کیفیت، به دست مصرف کننده برسد و رضایت مشتریان در طول این سال‌ها این مورد را اثبات کرده است.

این مجموعه همواره تلاش کرده تا با برقراری ارتباطی سازنده بین عموم مردم، سلامت و تندرستی را در جامعه محقق سازد. شایان ذکر است که با تمدید مجوز فعالیت هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم، این شرکت تا تاریخ ۶ اسفند سال ۱۴۰۶ اعتبار داشته و شما با خیالی آسوده می‌توانید محصولات این شرکت را خریداری کنید.

شرکت بازاریابی شبکه‌ای هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان با مدیریت مهدی آنت دارای پروانه کسب با شماره صنفی ۰۴۶۸۳۶۹۹۶۵از صنف بازاریابی شبکه‌ای است.

بازاریابی شبکه ایسخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم به ۴ مورد از برترین شرکت‌های دارای مجوز بازاریابی شبکه‌ای در ایران بپردازیم. تمام این شرکت‌ها مجوزهای لازم را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده‌اند و دارای شناسه‌ی صنفی از اداره‌ی اصناف بازاریابی شبکه‌ای می‌باشند. این شرکت‌ها‌ با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به‌روز دنیا، رعایت قوانین مربوط به شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان همواره فعالیت خود را ادامه داده و از اعتبار بالایی برخوردار می‌باشند.

نظرات بسته شده است.