ارز دیجیتال اینفینیتی راکت توکن (IRT) چیست؟

قیمت توکن اینفینیتی راکت در زمان نگارش این مطلب ۰.۰۰۵۰۶۷ دلار آمریکا با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۴۰۵۴۷۹ دلار است. قیمت Infinity Rocket Token در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۶۸ درصد افزایش یافته است. رتبه فعلی آن در کوین مارکت کپ ۳۰۵۹  و حداکثر عرضه آن ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ کوین است.

ارز دیجیتال اینفینیتی راکت توکن (IRT) چیست؟

اینفینیتی راکت Infinity Rocket یک پلتفرم چند منظوره است که به شما امکان می‌دهد راه‌اندازی و تبلیغ هر پروژه در بلاک چین را به سادگی انجام دهید.

قیمت توکن اینفینیتی راکت در زمان نگارش این مطلب ۰.۰۰۵۰۶۷ دلار آمریکا با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۴۰۵۴۷۹ دلار است. قیمت Infinity Rocket Token در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۶۸ درصد افزایش یافته است. رتبه فعلی آن در کوین مارکت کپ ۳۰۵۹  و حداکثر عرضه آن ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ کوین است.

اگر می‌خواهید بدانید از کجا توکن Infinity Rocket را با نرخ فعلی بخرید، برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای معامله Infinity Rocket Token در حال حاضر Bitrue، LBank و Coinsbit هستند.

 

چه چیزی IRT را منحصر به فرد می کند؟

فناوری اطلاعات و بازاریابی منحصر به فرد – شروع ساده با تیم iRocket برای دسترسی آسان و ایجاد ارزش واقعی از معاملات آنلاین شما از ویژگی های IRT است. توکن اینفینیتی راکت (IRT) بخش مرکزی اکوسیستم اینفینیتی راکت است. ماموریت آن حمایت از پروژه‌های اساسی است که با رویکرد بازاریابی حرفه‌ای، متناسب و انعطاف‌پذیر وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شوند. پس از اتصال به پلتفرم iRocket، یک دارایی داده منحصربه‌فرد دریافت خواهید کرد که امکان ایجاد ارزش واقعی را از طریق رویدادهای تولید شده توسط کاربر، تبلیغات بازاریابی و موارد دیگر فراهم می‌کند. IRT خدمات تبلیغاتی را برای راه اندازی توکن ارائه خواهد کرد. تمام کمک‌ها براساس کمیسیون سود خالص ایجاد شده تسویه‌حساب می‌شود.

 

بنیانگذاران IRT چه کسانی هستند؟

Infinity Rocket یک تیم بین المللی است که شامل ۱۲ متخصص بسیار ماهر در حوزه تجارت و فناوری است. این پروژه متخصصانی از حوزه های مختلف دارد: فناوری اطلاعات، بازاریابی، سئو، مشاوره و غیره. برنامه ها توسط تیمی از برنامه نویسانی که از طریق Python، Java، Php کار می کنند، ساخته می شوند.

چگونه توکن اینفینیتی راکت(IRT) را خریداری کنیم؟

در ادامه به شما چند مرحله ساده از نحوه شروع معامله در DEX PancakeSwap و خرید IRT Token را توضیح خواهیم داد.

ابتدا باید یک کیف پول نرم افزاری مانند Trust Wallet را بر روی تلفن همراه یا رایانه شخصی خود دانلود کنید. انجام این کار بسیار آسان است زیرا Trust Wallet دارای یک برنامه در همه سیستم ها است:  IOS، Android و Windows. پس از آن، باید  BNB را به موجودی کیف پول خود اضافه کنید. هنگام انتقال BNB مراقب باشید و شبکه مورد استفاده را بررسی کنید. شبکه مناسب زنجیره هوشمند بایننس (BEP20) است.

مرحله بعدی شامل اتصال بین Trust Wallet و PancakeSwap است. برای اتصال کیف پول به صرافی، روی « Connect wallet » در گوشه سمت راست بالای وب سایت کلیک کنید.

سپس روی «WalletConnect» کلیک کنید و به طور خودکار به برنامه کیف پول که در آن اتصال تأیید می شود، هدایت می شوید. اگر وب سایت PancakeSwap را روی رایانه شخصی خود باز می کنید، روی «WalletConnect» کلیک کنید و سپس فقط کد QR را که روی صفحه ظاهر می شود اسکن کنید.

مرحله بعدی فعال کردن IRT Token در PancakeSwap است. در تب « Trade» روی « Select a currency » کلیک کنید و کد قرارداد را در قسمت جستجو قرار دهید، اقدام را تأیید کنید و توکن در صرافی ظاهر می‌شود. همین کار را در Trust Wallet خود انجام دهید تا تعداد توکن های IRT را که پس از خرید آنها در صرافی دارید، مشاهده کنید.

در نهایت، تعداد BNB را که می خواهید به IRT Token تغییر دهید در قسمت « From » بنویسید و موجودی IRT که پس از خرید به دست می آورید، به طور خودکار در قسمت « To » شمارش می شود.در نیپوتو مارکت امکان خرید تتر برای شما فراهم شده است.

نسخه جدید توکنومیک IRT

توزیع توکن: ۲۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ توکن

انتشار توکن جدید: در دسترس نیست

سوزاندن توکن: ۵۰%

توکنومیک

۳۰% نقدینگی اکسچنج

۱۰٪ بنیانگذاران و تیم (توکن ها تا سه ماهه سوم ۲۰۲۲ قفل هستند)

۱۰٪ مشاوران (توکن ها تا سه ماهه دوم ۲۰۲۲ قفل هستند)

۳۰٪ بودجه رزرو شده (توکن ها تا سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ قفل هستند)

۲۰ درصد بازاریابی

منبع خبر: https://nipoto.com/mag/what-is-irt/

 

 

نظرات بسته شده است.