بدست آوردن دنبال کننده رایگان در اینستاگرام – بخش اول

هدف شما این است که تعداد زیادی از افراد واقعی را ببینید که در واقع به برند شما اهمیت می دهند و درگیر هستند. این تنها راهی است که استراتژی اینستاگرام شما نتایج واقعی کسب و کار را ارائه می دهد.

پایگاه خبری رسا نشر – مهدی سوری: آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید در اینستاگرام دنبال کننده بگیرید؟ و چگونه می توان این کار را به روش صحیح انجام داد ، بدون آنکه پول های گزاف هزینه کنید  و یا درگیر تاکتیک های سایه ای شوید؟ شما جای درستی آمده اید.

مطمئناً میانبرهایی وجود دارد که می توانید مانند خرید دنبال کننده یا استفاده از رباتها از آن استفاده کنید. اما اینستاگرام بازی خود را تسریع کرده است و می توان از فعالیت های غیرمستقیم استفاده کرد. این تاکتیک های سایه دار ممکن است تعداد فالورهای شما را برای مدت کوتاهی تقویت کند ، اما آنها به هیچ عنوان از بلند مدت استفاده نمی کنند.

هدف شما این است که تعداد زیادی از افراد واقعی را ببینید که در واقع به برند شما اهمیت می دهند و درگیر هستند. این تنها راهی است که استراتژی اینستاگرام شما نتایج واقعی کسب و کار را ارائه می دهد.

بدست آوردن دنبال کننده رایگان در اینستاگرام - بخش اول

ما در ادامه این مطلب آموزشی و قسمت های بعدی به شما رازهای این کار را خواهیم گفت:

چگونه می توان دنبال کنندگان را در اینستاگرام به صورت رایگان دریافت کرد؟

۱. یک استراتژی متفکرانه در اینستاگرام داشته باشید

تبلیغات در هر شبکه اجتماعی بدون برنامه مشخص منجر به هدر رفتن منابع و بازده کم سرمایه گذاری می شود.

از آنجا که این پست را می خوانید ، به وضوح قصد دارید که تعداد بیشتری دنبال کننده اینستاگرام را بدست آورید. این یک هدف عالی برای شروع است. اما باید بخشی از استراتژی بزرگتری باشد که به استراتژی کلی تجارت و اهداف بازاریابی شما متصل شود.

به این فکر کنید که چرا می خواهید دنبال کننده های اینستاگرام بیشتری داشته باشید. شاید شما بخواهید:

افزایش آگاهی از برند،
افزایش فروش محصول،
و یا اینکه ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

تمرکز داشتن بر روی این اهداف کسب و کار محور ، به حفظ حساب کاربری اینستاگرام شما کمک می کند. این به شما کمک می کند داستانی با برند تجاری را جذاب کنید که برای بازدید کنندگان پروفایل جدید جذاب است و به ساخت (و نگه داشتن) دنباله وفادار کمک می کند.

در راهنمای ما برای استفاده از اینستاگرام برای تجارت، ما در هر مرحله از ایجاد یک استراتژی به شما کمک می کنیم تا در یافتن دنبال کنندگان بیشتر در اینستاگرام به شما کمک کنیم.

۲. مخاطب هدف خود را تعریف کنید

از خودتان سؤالاتی راجع به افرادی که می خواهید به آنها برسید بپرسید:

آن ها چند ساله هستند؟
آنها کجا زندگی می کنند؟
آنها برای کار چه می کنند؟
چه زمانی و چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند؟
نقاط درد و چالش های آنها چیست؟

پاسخ دادن به این سؤالات به شما کمک می کند تا از نوع صحیح مطالب اینستاگرام استفاده کنید تا اعضای اینستاگرام را به درستی جذب کنید.

۳. ایجاد یک برند دائم و زیبایی شناسی سازگار

شاید شما بخواهید با نشان دادن نحوه ساخت محصول خود ، کنجکاوی را برآورده کنید. یا دیدگاه یک کارمند را برای شخصی سازی برند خود به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید نام تجاری خود را به شکلی مشتاقانه قرار دهید ، می توانید شیوه زندگی یا دستاوردهای مشتریان خود را به نمایش بگذارید.

مهم نیست که می خواهید به چه چیزی برسید ، حتماً یک شخصیت برند ، ظاهر بصری و داستان را حفظ کنید. پست های شما باید از یک نگاه به راحتی قابل تشخیص و قابل ارتباط باشند.

۴- از یک بیوگرافی و مشخصات عالی استفاده کنید

نمایه شما ستون فقرات حضور شما در اینستاگرام است و یک چهره خوش ساخت برای رشد مخاطبان شما مهم است.

دو سوم بازدیدهای نمایه کسب و کار در اینستاگرام از افراد غیر دنبال کننده است. نمایه شما برای کلیک بر روی دکمه زیر باید آن نمایهای جدید را قانع کند. اگر مشخصات شما نامشخص ، ناقص یا ناپدید باشد ، آنها این کار را نمی کنند.

در اینجا مواردی هستند که می توانید در نمایه خود لحاظ کنید:

نام: حداکثر ۳۰ کاراکتر ، و در جستجوی اینستاگرام گنجانده شده است ، بنابراین ممکن است بخواهید یک کلمه کلیدی را درج کنید.
نام کاربری: آن را مانند سایر کانالهای اجتماعی خود درست کنید. این کار باعث می شود که طرفداران شما در سیستم عامل های دیگر بتوانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند.
وب سایت: تنها مکانی که در اینستاگرام وجود دارد که می توانید یک لینک قابل کلیک (جدا از تماس با عملکرد در تبلیغات یا افزایش سرعت در استوری) درج کنید.
بیوگرافی: ۱۵۰ کاراکتر برای انتقال هویت برند شما و به بازدید کنندگان جدید نشان می دهد که چرا باید از شما پیروی کنند.

ایده ها و نکات زیست شناختی اینستاگرام ما را در مورد استراتژی ها برای استفاده بیشتر از نمایه خود بررسی کنید.

۵. محتوای جذاب را به اشتراک بگذارید

محتوای عالی باعث می شود تا افراد دوست داشته باشند ، درباره آنها نظر دهند و پست های شما را به اشتراک بگذارند. این درگیری الگوریتم اینستاگرام را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا بیشتر  دیده شوید و دنبال کننده های جدیدتری داشته باشید.

هر آنچه که ارسال می کنید باید برای مخاطبان هدف شما جالب باشد. هدف شما اطلاع رسانی ، تعامل و سرگرمی آنها با محتوا است. تصاویر شما باید قانع کننده باشند و زیرنویس های شما جذاب باشد.

۶. حضور اینستاگرام خود را در سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

اگر می خواهید دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام داشته باشید ، باید این امر را برای افراد راحت تر پیدا کنید.

به عبارت دیگر ، باید نمایه اینستاگرام خود را به راحتی قابل کشف کنید.

اگر قبلاً موارد زیر را در شبکه اجتماعی دیگر ایجاد کرده اید ، به آن طرفداران اطلاع دهید تا درباره حساب اینستاگرام شما مطلع شوند. پیوندی را در نمایه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید و به دنبال کننده های اجتماعی موجود خود دلیل خود را برای بررسی این موضوع ارائه دهید. (مانند یک کد کوپن اختصاصی در اینستاگرام.)

تأمین کننده خودرو و گروه صنعتی شافلر بیش از ۱۰۷،۰۰۰ دنبال کننده در LinkedIn دارد. هنگامی که آنها حساب اینستاگرام خود را راه اندازی کردند ، تبلیغی مناسب برای آن گروه موجود پیروان بالقوه بود.

اگر تازه حساب اینستاگرام خود را راه اندازی کرده اید ، قبل از تبلیغ حساب در جای دیگر ، حتماً مطالب خود را ارسال کنید. حداقل ۱۲ پست را هدف بگیرید.

همچنین می توانید برخی از بهترین ارسال های اینستاگرام خود را در کانال های دیگر خود برجسته کنید. برای اطمینان از اینکه تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما در اینستاگرام از شما پیروی می کنند ، این پست ها را با تبلیغات پولی افزایش دهید.

۷. اکانت اینستاگرام خود را در سایر ارتباطات به اشتراک بگذارید

همه ابزارهای ارتباطی – اعم از آنلاین و آفلاین – فرصتی برای هدایت افراد به حساب اینستاگرام خود به شما می دهند.

اطمینان حاصل کنید که پیوندهایی به حساب اینستاگرام خود در وب سایت خود ، در امضای ایمیل خود و در خبرنامه های آنلاین خود دارید. این امر باعث می شود افرادی که از قبل با نام تجاری شما در ارتباط هستند ، بتوانند شما را در رسانه های اجتماعی پیدا کنند.

اگر می خواهید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام تبلیغ کنید ، یک انفجار سریع ایمیل که برخی از پست های زرق و برق دار را برجسته می کند ، راهی عالی برای سریع گرفتن برخی از دنبال کنندگان اینستاگرام رایگان است.

۸. از برچسب نام (NAMETAG) استفاده کنید

nametag اینستاگرام شما یک کد قابل اسکن است که به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد فوراً شما را دنبال کنند. قبلاً گفتیم که حتی مواد ارتباطی آفلاین فرصتی برای تبلیغ حساب اینستاگرام شما ارائه می دهند. nametag اینستاگرام روشی آسان و مؤثر برای تبلیغ حساب کاربری شما در مواد آفلاین مانند بسته بندی اسلایدها ، علائم و بسته بندی محصولات است.

nametag شما همچنین راهی عالی برای جذب دنبال کننده جدید در زمان واقعی در رویدادها و کنفرانس های شبکه است. افرادی که با آنها به صورت حضوری ارتباط برقرار می کنید می توانند کد شما را اسکن کنند تا بدون نیاز به تایپ کردن دسته شما ، شما را دنبال کنند.

با ضربه زدن روی نماد سه خط در سمت راست بالای پروفایل اینستاگرام خود ، به نماد اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید.

۹. از هشتگ های مربوطه استفاده کنید

هشتگ ها پست ها و استوری های شما را برای افرادی که به دنبال محتوای مرتبط با نام تجاری ، صنعت یا محصولات شما هستند ، قابل کشف می کند.

قبل از استفاده از هشتگ برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر در اینستاگرام ، اطمینان حاصل کنید که باید ها و نباید های  استفاده از هشتگ در اینستاگرام را می دانید
باید: آنچه محبوب است را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

از تابع جستجو در اینستاگرام استفاده کنید تا هشتگ های محبوب مربوط به محصول ، خدمات یا صنعت خود را پیدا کنید.
باید: هشتگ اختصاصی خود را ایجاد کنید.

با هشتگ شخصی خود همراه شوید که مخاطبان شما را برای به اشتراک گذاشتن عکس های مرتبط با مارک شما انگیزه می دهد.

نباید: استفاده از هشتگ های زیاد می تواند مخاطبان شما را منحرف و پیام خود را رقیق کند. همچنین می تواند به صورت ناامیدکننده یا بدتر از همه بدگویی ها خاموش شود.
نباید:  از جلیقه های هشتگ استفاده کنید.

استفاده از هشتگ هایی مانند #likeforlike ، #tagsforlikes یا #followme ممکن است باعث افزایش موقت در دنبال کنندگان شود. اما احتمالاً آنها اسپم هستند یا افرادی که فقط علاقه مند به پیگیری آنها هستند. و این به شما کمک نمی کند تا در اینستاگرام یک جامعه  پرمشغله ایجاد کنید. درعوض ، روی استفاده از هشتگ های خاص برای عکس ، محصول یا شغل خود توجه کنید.

باید: استفاده از هشتگ در استوری ها را فراموش نکنید.

از برچسب هشتگ در استوری ها استفاده کنید تا شانس رسیدن به دنبال کنندگان جدید را به حداکثر برسانید.

۱۰. هدف نمایش داده شده است

حساب های ویژه به سادگی حساب های اینستاگرام هستند که محتوای دیگر کاربران را بر اساس یک هشتگ یا برچسب گذاری تغییر داده و به اشتراک می گذارند. برخی از این حسابها موارد زیر را دارند و با به اشتراک گذاشتن آنها در یکی از پست های شما (به همراه دسته شما) می توانید مسیر جدیدی از دنبال کنندگان را برای شما ارسال کنید.

تقریباً در مورد هر طاقچه و علاقه در اینستاگرام یک حساب ویژگی وجود دارد. همانطور که در نکته قبلی توصیه شده بود ، شروع به کشف آنها می کنید. برخی از آنها می توانند کاملاً خاص باشند.

به عنوان مثال ،elite_owls فقط عکس جغدها را نشان می دهد. این حساب بیش از ۴۳،۰۰۰ دنبال کننده دارد.

اما مادر همه حساب های ویژه خود اینستاگرام است. هر هفته ، اینستاگرام چالش جدید پروژه آخر هفته هشتگ را ارسال می کند. کاربرانی که عکس ایجاد می کنند و از هشتگ مربوطه استفاده می کنند ، فرصتی برای نمایش در اکانت اصلی اینستاگرام دارند.

برای اطلاعات در مورد پروژه آخر هفته هشتگ اینستاگرام صفحه آن را دنبال کنید.

۱۱- مکان خود را برچسب بزنید

هر زمان که یک عنصر مکان مشخص در پست یا استوری شما وجود داشته باشد ، ارزش افزودن برچسب موقعیت مکانی را دارد. این یک راه آسان تر برای افراد است تا محتوای شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

اگر مشاغل شما موقعیت فیزیکی دارد ، حتما آن را برچسب گذاری کرده و مشتریان را به انجام همین کار ترغیب کنید. سپس کاربران می توانند بر روی آن مکان کلیک کرده و تمام عکسها و داستانهای ارسال شده از فروشگاه ، رستوران یا دفتر شما را ببینند. این می تواند به افشای نام تجاری (و حساب اینستاگرام) شما در افراد بیشتری کمک کند.

برچسب مکان اینستاگرام

اگر از یک کنفرانس یا یک رویداد ارسال می کنید ، افزودن موقعیت مکانی شما می تواند به شما در ارتباط با سایر شرکت کنندگان کمک کند ، حساب خود را در معرض گروهی قرار دهید که از دنبال کنندگان بالقوه جدید اینستاگرام برخوردار است.

۱۲. هدف خود را از برگه کاوش (Explore) جستجو کنید

برگه کاوش همان چیزی است که وقتی روی نماد ذره بین در انتهای برنامه اینستاگرام کلیک می کنید ، مشاهده می کنید. به گفته خود اینستاگرام ، این جایی است که “شما می توانید عکس ها و فیلم هایی را پیدا کنید که شاید از حساب هایی که هنوز دنبال آن ندارید ، پیدا کنید.”

برگه اکسپلور اینستاگرام

در برگه کاوش  پست ها ، استوری ها و IGTV قرار دارد. کاربران ابتدا شبکه ای از محتوای انتخاب شده توسط الگوریتم را مشاهده می کنند. سپس آنها می توانند با استفاده از کانالهای موضوع در بالای صفحه ، شیرجه های عمیق تری را به موضوعات خاص اختصاص دهند.

بیش از ۲۰۰ میلیون نفر هر روز از برگه اکسپلور بازدید می کنند. این یک فرصت بزرگ برای برندهایی است که به دنبال افزایش مخاطبان خود هستند.

بنابراین ، چگونه می توانید محتوای خود را برای نمایش در برگه کاوش دریافت کنید؟ کار آسانی نیست.

۱۳. سایر کاربران مرتبط را دنبال کنید

وقتی یک کاربر را در اینستاگرام دنبال می کنید ، یک فرصت خوب است که فید شما را بررسی کند. اگر پر از مطالب قانع کننده باشد که مربوط به علایق آنها باشد ، به احتمال زیاد طرفداری را بر می گرداند.

گوش دادن به اجتماعی راهی عالی برای یافتن مکالمات مربوط به برند شما است. و از آنجا می توانید به راحتی کاربران با نفوذ (تأثیرگذار a.k.a.) را دنبال کنید. این ایده بسیار خوبی است که دنبال کنندگان آن کاربران برتر نیز دنبال کنید.

اما به خاطر داشته باشید که نباید خیلی سریع حسابهای دیگر را دنبال کنید. نسبت پیروی شما برای اعتبار مهم است.

البته دنبال کردن فقط اولین قدم است. برای به حداکثر رساندن تعداد دنبال کننده جدید ، شما همچنین باید …

۱۴. با جوامع موجود درگیر شوید

اینستاگرام مانند همه شبکه های رسانه های اجتماعی درمورد جوامع ساخته شده در آن است. شما می خواهید با آن جوامع درگیر شوید.

با علاقه ، اظهار نظر و به اشتراک گذاری مطالب از سایر کاربران معتبر در جامعه خود درگیر شوید. از اظهارنظرهای عمومی (مانند “پست عالی!”) که به نظر می رسد مانند آنها از رباتها باشد ، خودداری کنید.

این کمک می کند تا از سه طریق توجه (و پیروان جدید بالقوه) جلب شود:

افراد وقتی دوست دارند و در مورد پست های خود نظر می دهند می بینند و ممکن است نمایه شما را بررسی کنند تا مورد پسند شما بازگردد.
وقتی کسی با محتوای شما تعامل داشته باشد ، در برگه فعالیت طرفداران آنها ظاهر می شود و شما را در معرض مخاطبان گسترده جدید قرار می دهد.
تعامل بیشتر یک سیگنال عالی برای الگوریتم اینستاگرام است و شانس شما را برای ورود به آن در برگه کاوش افزایش می دهد.

فکر می کنید محصول یا مارک تجاری شما انجمن مربوطه ندارد؟ در نظر بگیرید که پوسته پوسته پوسته شدن و تراشیدن آرایش جزء جوامع برتر طاقچه در اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ بود. واقعاً برای همه افراد جامعه وجود دارد.

۱۵- کاربران مرتبط را برچسب بزنید

شما می توانید کاربران اینستاگرام را که در عکس های شما نمایش داده شده است با یک نشانگر @ در زیرنویس یا با استفاده از قابلیت برچسب گذاری اینستاگرام برچسب گذاری کنید. در هر صورت ، آنها چنین اعلانی دریافت می کنند.

برچسب زدن به کسی آنها را ترغیب می کند تا با پست درگیر شوند و آن را با موارد زیر به اشتراک بگذارند.

وقتی کسی را در استوری های اینستاگرام خود برچسب گذاری می کنید ، می توانند فقط با چند ضربه ، آن محتوا را در استوری خود به اشتراک بگذارند. اگر این کار را انجام دهند ، هرکسی که استوری خود را مشاهده می کند ، نام کاربر شما را می بیند و می تواند روی حساب شما کلیک کند.

 

ادامه دارد ….

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.