قیمت نات کوین چند؟ بفروشیم یا دست نگه داریم؟

قیمت نات کوین هم اکنون در وُچر های ۱۰ میلیونی به سرعت در حال افزایش است و از ظهر امروز تاکنون به ۲ برابر قیمت رسیده است.

قیمت نات کوینبه گزارش رسا نشر- نات کوین توکن غیر رسمی تلگرام که بر پایه ton و بر بستر این شبکه ارائه شده است، در حال حاضر روزهای آخر استخراج خود را می گذراند. بنا بر اعلام رسمی این بازی-ربات، تنها ۶ روز دیگر امکان ضربه زدن بر روی سکه بزرگ وسط صفحه و دریافت سکه های نات کوین باقی مانده و پس از آن عرضه رسمی آن آغاز خواهد شد. چیری که خیلی ها، علی الخصوص متخصصان کریپتو ایرانی آن را باور نمی کردند و حتی مسخره هم می کردند! اما با امکان تبدیل نات کوین به وُچر، فروش این توکن عرضه نشده شروع شد و هر وُچر ۱۰ میلیونی از ۶ تا ۱۲ تُن معادل ۲۰ تا ۶۰ دلار عرضه شد. البته برای ایجاد این وچر و تبدیل سکه ها نیاز به یک کیف پول دیجیتال و مقداری Ton دارید. چراکه خود تلگرام برای مینت کردن ۰.۰۶ Ton و گت جمز نیز معادل ۲۵ درصد از قیمت مورد معامله را از شما دریافت می کند.

در همین زمینه

نات کوین به زودی عرضه می شود. در حال حاضر قیمت رسمی وجود ندارد. اما اگر میانگین فروش امروز وُچرهای ۱۰ میلیونی را ۱۰ تُن درنظر بگیریم، قیمت هر واحد نات کوین چیزی معادل ۴ تومان قیمت دارد. این قیمت با محاسبه کسریات و پرداخت های ارزی شما برای تبدیل به پول ملی بوده و بسته به نرخ دلار در ایران و Ton متفاوت می باشد. به نظر می رسد قیمت این توکن پس از عرضه با رشد بالایی مواجه شود. بنابراین اگر تعداد خوبی جمع کرده اید و در حال حاضر نیاز مبرمی به آن ندارید، نات کوین ها و وُچرهای خود را نفروشید.

اگر هنوز هم در رابطه با استخراج رایگان نات کوین شک دارید، فقط ۶ روز یا کمتر وقت دارید تا می توانید نات کوین جمع کنید. حتی اگر بتوانید ۲ میلیون نات کوین در این چند روز جمع کنید باز هم ارزشش را دارد. کلیک کردن روی سکه ارزشمند نات کوین کار سختی نیست و دست کم اکنون مشخص شد، ضرری هم ندارد که هیچ، حتی سود هم دارد.اگر نمی دانید از کجا نات کوین بگیرید، اینجا را کلیک کنید.

منبع رسا نشر
از طريق مهدی سوری
2 نظرات
  1. آواتار Britney Wuckert
    Britney Wuckert می گوید

    Your insights are truly valuable.

  2. آواتار Everardo Abernathy
    Everardo Abernathy می گوید

    I’m bookmarking this for future reference. Such a valuable resource.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.