شمارش معکوس پایان استخراج رایگان نات کوین

تنها ۶ روز برای دریافت رایگان نات کوین باقی مانده است.

نات کوین

به گزارش رسا نشر – بر اساس اعلام رسمی نات کوین، تنها ۶ روز دیگر تا استخراج رایگان از درون وب اپلیکیشن نات کوین که بر بستر تلگرام فعال است باقی مانده است. نات کوین یک توکن است که بر پایه رمز ارز Ton  و توسط تلگرام عرضه شده است.

نات کوین یک در ابتدا به عنوان یک بازی جمع اوری سکه فعالیت خود را آغاز کرد. این بازی توسط تلگرام تائید شد و حتی پاول دوروف مالک تلگرام نیز آن را معرفی کرد. اکنون تنها ۶ روز به پایان استخراج رایگان سکه های نات کوین باقی مانده و پس از آن قرار است این توکن با نام نات کوین با علامت انحصاری NOT در صرافی ها عرضه شود.

چند ماه پیش هنگامی که نات کوین بر سر زبان ها افتاده بود، خیلی از فعالان رمزارز آن را غیر واقعی می دانستند و به دلیل نداشتن پشتوانه مالی، عملاً کسب درآمد از این بازی را غیر ممکن می دانستند. اما دو هفته پیش با آغاز پیش عرضه نات کوین تحت عنوان وُچر، این توکن قابلیت فروش پیدا کرد و کسانی که ساعتها با گذاشتن وقت و زدن ضربه روی سکه، توانسته بودند نات کوین بگیرند، وُچرهای خود را در وب سایت گت جمز عرضه و با قیمت خوبی فروختند.

فروش نات کویندر حال حاضر وُچرهای ۱۰ میلیونی نات کوین در این سایت حداقل ۷ و حداکثر تا ۱۲ تُن فروخته می شود که با قیمت روز TON چیزی حدود یک و نیم تا  سه و نیم میلیون تومان قیمت دارد. همچنین از روز قبل نیز پلتفرم بای بیت نیز پیش عرضه این توکن را آغاز کرده و معاملات در آنجا هم با رقمی حدود ۰.۰۰۰۴ دلار برای هر نات کوین فروخته می شود.

اگر هنوز اقدام به جمع آوری سکه های نات کوین نکرده اید، تنها ۶ روز فرصت دارید تا با ورود به ربات نلگرامی نات کوین (از اینجا) تا می توانید سکه جمع کنید. بر اساس نظر فعالان حارجی بازار رمز ارز توکن نات کوین به دلیل داشتن پشتوانه ۹۰۰ میلیون کاربری تلگرام، می تواند جایگاه وقیمت بسیار بالایی را در زمان عرضه به دست آورد.

منبع رسا نشر
از طريق مهدی سوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.