تیراندازی پلیس در محله شهرآرا برای دستگیری سارق مسلح

روز گذشته عوامل تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر درحال گشت‌زنی در خیابان پاتریس لومومبا در محله شهرآرا تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند. در جریان این بررسی نیز ماموران مشاهده کردند که این دو نفر در حال زاغ‌زنی منازل مسکونی هستند.

تیراندازی پلیس در محله شهرآرا برای دستگیری سارق مسلح

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیر سارق مسلح منازل با شلیک پلیس در محله شهرآرا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته عوامل تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر درحال گشت‌زنی در خیابان پاتریس لومومبا در محله شهرآرا تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند. در جریان این بررسی نیز ماموران مشاهده کردند که این دو نفر در حال زاغ‌زنی منازل مسکونی هستند.

وی با بیان اینکه در ادامه ماموران مشاهده کردند که سارق قصد سرقت از یکی از منازل مسکونی را دارند، گفت: در همین راستا نیز ماموران بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند که در همین حین دو سارق به وسیله موتورسیکلت از محل متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه عملیات تعقیب و گریز میان ماموران پلیس و دو سارق آغاز شد، گفت: در جریان عملیات تعقیب و گریز طرح مهار اجرا شده و ماموران استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چندین تیرهوایی کرده و از این طریق موفق به متوقف کردن موتورسیکلت متهمان شدند.

قاسم‌پور با بیان اینکه یکی از متهمان از محل متواری شد، گفت: متهم دیگر اما دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. این فرد تحت بازرسی قرار گرفت که در جریان آن آلات و ادوات سرقت از منزل و همچنین یک قبضه سلاح گرم به همراه تعدادی تیر جنگی از وی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: سوابق متهم در مقر انتظامی مورد بازرسی قرار گرفت که درجریان آن مشخص شد این فرد جزو سارقان حرفه‌ای است که قبلا دستگیر و روانه زندان شده است. همچنین متهم نیز در جریان بازجویی‌ها به ۱۵ فقره سرقت مشابه در سطح شهر تهران اعتراف کرد. همدست این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفت که اقدامات برای دستگیری وی در حال انجام است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: متهم به همراه پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران نیز برای شناسایی مالباختگان در دستورکار ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر قرار دارد.

نظرات بسته شده است.