محاکمه ۳ مرد جوان به جرم تجاوز به ۲ دختر در بیابان‌های اطراف ورامین

سه مرد جوان که دو دختر را در بیابان‌های اطراف ورامین مورد تعرض قرار داده بودند در مقابل قضات اتهاماتی را که قبلاً به آن اعتراف کرده بودند، انکار کردند.

محاکمه 3 مرد جوان به جرم تجاوز به 2 دختر در بیابان‌های اطراف ورامین

متهمان که قبلاً به تجاوز به دختران اعتراف کرده بودند، در دادگاه اتهام‌شان را رد کردند.

سه مرد جوان که دو دختر را در بیابان‌های اطراف ورامین مورد تعرض قرار داده بودند در مقابل قضات اتهاماتی را که قبلاً به آن اعتراف کرده بودند، انکار کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهمان که پیشتر به آزار و اذیت دو دختر و ربودن سه دختر اعتراف کرده بودند وقتی مقابل قضات شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند، اتهام خود را انکار کردند.

دختری جوان به نام سارا مدتی قبل به ماموران گزارش داد مورد تجاوز قرار گرفته است. این دختر به ماموران گفت: به عنوان مسافر سوار یک پراید شده بودم که مرد راننده به من حمله کرد. او مرا مورد تعرض قرار داد و نتوانستم از دستش فرار کنم. او مرا پشت ماشین انداخت، در بیابان‌های ورامین دوستش نیز به من تجاوز کرد و بعد همان‌جا رهایم کردند.

در حالی که تحقیقات برای پیدا شدن راننده پراید آغاز شده بود، شکایت مشابه دیگری به پلیس داده شد.

دو دخترخاله به ماموران گفتند از سوی دو پسر ربوده شده‌اند. یکی از دو دخترخاله به نام ملیکا گفت: قرار بود با دخترخاله‌ام ستاره بیرون برویم. او به من گفت یک تاکسی اینترنتی می‌گیرد و دنبالم می‌آید. وقتی آمد متوجه شدم تاکسی اینترنتی نیست. او گفت مدتی است با پسری به نام سیامک دوست شده و همراه او آمده است. من سوار ماشین شدم. سیامک گفت با دوستش پرهام قرار دارد. دنبال پرهام رفتیم، وقتی او را سوار کرد به سمت بیابان‌های ورامین رفت. متوجه شدیم آنها قصد بدی دارند. داد و فریاد کردیم و کمک خواستیم.

این دختر در ادامه گفت: کسی آنجا نبود. وقتی ماشین را متوقف کردند ملیکا دخترخاله‌ام پیاده شد و فرار کرد. آنها مرا گیر انداختند و به من تجاوز کردند. من درخواست مجازات هر دوی آنها را دارم.

با توجه به مشخصاتی که دو دختر داده بودند ماموران موفق شدند سیامک، راننده پراید، را شناسایی و بازداشت کنند.

وقتی سیامک با سارا، اولین شاکی، روبه‌رو شد سارا تایید کرد او همان مردی است که تجاوز کرده اما گفت به‌جز سیامک شخص دیگری هم حضور داشته است.

سیامک به تجاوز به دو دختر اعتراف کرد و گفت: من اولین بار به سارا تجاوز کردم. دوستم مازیار را هم سوار کردم و او هم به سارا تجاوز کرد. در دومین مورد با ستاره دوست بودم. او و دخترخاله‌اش را سوار ماشین کردم و به اتفاق دوستم پرهام به ستاره تجاوز کردیم.

بعد از اعترافات سیامک، دو دوستش هم بازداشت شدند و به تجاوز اعتراف کردند. آنها برای تحقیق بیشتر به شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شدند. بعد از انجام تحقیقات جلسه رسیدگی به پرونده سه جوان متجاوز به جریان افتاد.

در جلسه رسیدگی شکات در جایگاه قرار گرفتند و خواستار مجازات اعدام برای متهمان شدند. در ادامه متهمان یک به یک در جایگاه حاضر شدند. آنها اتهام را رد کردند و گفتند تجاوزی در کار نبوده و اعترافات قبلی‌شان دروغ بوده است.
سیامک گفت: من اصلاً سارا را نمی‌شناسم. نمی‌دانم چرا این دختر چنین شکایتی علیه من کرده است اما قبول دارم با ستاره دوست بودم و با دخترخاله‌اش بیرون رفتیم. چون ستاره و دخترخاله‌اش مشروب خورده و مواد زده بودند با من و دوستم رابطه برقرار کردند.

ستاره که از حرف‌های متهم به‌شدت ناراحت بود گفت: من به‌تازگی عمل اسلیو معده انجام داده بودم و اصلاً نمی‌توانستم چیزی بخورم و رژیم غذایی خاصی داشتم. اگر می‌خوردم بالا می‌آوردم. او دروغ می‌گوید تا تجاوز را لاپوشانی کند.

وقتی نوبت به متهمان دیگر رسید آنها هم اتهام را رد کردند و مدعی شدند تعرض نکرده‌اند و دخترها را نمی‌شناسند.

در نهایت دادگاه برای تصمیم‌گیری در خصوص ادامه پرونده وارد شور شد.

نظرات بسته شده است.