مرگ تلخ مادر و ۲ فرزند بر اثر گاز گرفتگی‌ در تهران

در بررسی وضعیت این آپارتمان ۵۰ متری مشخص شد، بخاری و آبگرمکن این خانه روشن بوده و برای گرم شدن خانه گازهای خوراک پزی را نیز روشن کرده بودند. به همین علت انتشار گازمنوکسیدکربن در فضای خانه باعث گاز گرفتگی و مرگ زن ۳۱ ساله به همراه دختر ۹ ساله و پسر شش ساله‌اش شده است.

مرگ تلخ مادر و ۲ فرزند بر اثر گاز گرفتگی‌ در تهران

به گفته سخنگو سازمان آتش‌نشانی تهران، امروز «جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲» در محله تهرانپارس تهران، زن ۳۱ ساله به همراه دختر ۹ ساله و پسر شش ساله‌اش به دلیل انتشار گازمنوکسیدکربن در فضای خانه دچار گازگرفتگی شده و جان باخته‌اند.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگو سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۱۲ و ۳۹ دقیقه امروز «جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲» یک مورد گازگرفتگی در محله تهرانپارس، خیابان احسان به آتش نشانی گزارش شد که آتش نشانان در مدت سه دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.

وی در ادامه بیان کرد: البته پدر خانواده و همسایه‌ها قبل از حضور آتش نشانان، درها را باز کرده و وارد خانه شده بودند.

ملکی توضیح داد: اما در بررسی وضعیت این آپارتمان ۵۰ متری مشخص شد، بخاری و آبگرمکن این خانه روشن بوده و برای گرم شدن خانه گازهای خوراک پزی را نیز روشن کرده بودند. به همین علت زن ۳۱ ساله به همراه دختر ۹ ساله و پسر شش ساله‌اش به دلیل انتشار گازمنوکسیدکربن در فضای خانه دچار گازگرفتگی شده و جان باخته‌اند.

نظرات بسته شده است.