شیائوی mi10 ، تاریخ عرضه و قیمت

پرچمدار آینده شیائومی
اختصاصی رسا نشر – به نظر می رسد که شیائومی Mi 10 می تواند یکی از جذاب ترین دستگاه های میان رده ۲۰۲۰ باشد ، با یک سری نشت که باعث می شود جانشین Mi 9 به عنوان رقیبی بزرگ برای OnePlus 8 یا Huawei P40 به وجود بیاید.

 
اگر سال ۲۰۱۹ سالی بود که گوشی های شیائومی در غرب بزرگ شدند ، سال ۲۰۲۰ می توانست این شرکت را در مقابل غول های صنعت اپل ، سامسونگ و هواوی با تلفن های چشمگیر و در عین حال مقرون به صرفه ببیند. این سابقه در اواخر سال ۲۰۱۹ با شگفت انگیز Xiaomi Mi Note 10 آغاز شد ، و ما انتظار داریم که با بیرون آمدن این اقتدار به Mi 10 منتقل شود.
ما انتظار داریم که Xiaomi Mi 10 را در اوایل ماه فوریه در چین ارائه شود (احتمالاً درست قبل از سامسونگ Galaxy S20) ، سپس شاهد یک راه اندازی جهانی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در اواخر فوریه هستیم ، بنابراین نباید مدت زیادی انتظار داشت.
اکنون کمی درباره دستگاه شنیدیم ، اما لیست آرزوهایی را که می خواهیم در این گوشی ببینیم ، به شما ارائه داده ایم که همه آنها را در زیر می بینید.

مشخصات گسترده ای از مشخصات Xiaomi Mi 10 Pro را به تفصیل شرح داده و به نظر می رسد که می تواند قدرتمندترین تلفن اوایل سال ۲۰۲۰ باشد.

بریم سر اصل مطلب
پرچمدار بعدی میان رده شیائومی چیست؟
چه موقع بیرون است؟ احتمالاً فوریه
چقدر هزینه دارد؟ احتمالاً حدود ۵۰۰ پوند / ۶۵۰ دلار / ۹۵۰ دلار

Xiaomi Mi 10 تاریخ انتشار و قیمت

نکته اصلی ما در مورد زمان عرضه Xiaomi Mi 10 و هزینه آن براساس تاریخ عرضه و قیمت Xiaomi Mi 9 است ، که دقیقاً یک زاویه قابل اطمینان نیست زیرا این شرکت قبلاً خود را به ارائه در یک زمان و با قیمت مشخص متعهد نکرده است. کسی چه می داند؟
Xiaomi Mi 9 در اوایل فوریه سال ۲۰۱۹ در یک رویداد در چین آغاز به کار کرد ، پیش از آنکه در بازار جهانی در MWC 2019 اعلام شود.
ما شایعاتی را شنیده ایم مبنی بر اینکه شیائومی در حال آماده سازی یک رویداد زود هنگام در چین برای Mi 10 است که ۱۱ فوریه به عنوان محتمل ترین تاریخ پیشنهاد شده است. در همان روزی است که سامسونگ گلکسی اس ۲۰ آغاز به کار خواهد کرد ، اما به احتمال زیاد رویداد Mi 10 دقیقاً در چین است و یک نمایشگاه جهانی در MWC 2020 به بازار عرضه خواهد شد.
از نظر قیمت ، تاکنون چیزهای زیادی نشنیده ایم ، اما انتظار نداریم که قیمت Mi 10 با Mi 9 متفاوت باشد. بنابراین انتظار داریم که این قیمت تقریباً ۵۰۰ پوند / ۶۵۰ دلار / AU در دسترس باشد. بسته به گزینه های اندازه ذخیره سازی ۹۵۰ دلار.
یک منبع اگاه قیمت چینی نسخه “Pro” از تلفن را ارائه داده است ، و نشان می دهد که برای حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی ۳،۷۹۹CNY (حدود ۵۴۰ دلار ، ۴۰۰ پوند ، ۷۸۰ دلار AU) هزینه خواهد داشت و پس از آن با تمام وجود افزایش خواهد یافت. برای ۴۱۲۹۹CNY (حدود ۶۴۰ دلار ، ۵۰۰ پوند ، ۹۳۰ دلار AU) برای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی و همان رم. قیمت های چین به ندرت قیمت آزادسازی دقیق را در سایر مناطق جهان منعکس می کنند ، بنابراین این هزینه ها را به عنوان انجیل نگیرید.
با بیان این نکته ، برخی از مشخصات شایعه بسیار برجسته تر از Mi 9 هستند ، بنابراین می توانیم شاهد افزایش قیمت آن تا حدودی باشیم.

 

اخبار غیر موثق و شایعات Xiaomi Mi 10 منتشر شد

ممکن است شایعات بسیاری از Xiaomi Mi 10 نشنیده باشیم ، اما آنچه کمبود آن در کمیت است ، از نظر کیفیت جبران شده است ، زیرا اصلی ترین نشت Mi 10 به مشخصات ظاهری دستگاه توجه زیادی به ما نشان می دهد.
خوب ، “دستگاه ها” ، به نظر می رسد قرار است یک Xiaomi Mi 10 Pro نیز به بازار عرضه شود. گفته می شود که هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتز هستند ، بنابراین Pro به عنوان یک گزینه جایگزین “اندازه بزرگ” قرار نمی گیرد ، و حتی ظاهراً آنها همان پاور قدرت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را دارند ، بنابراین تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.
یک تفاوت بزرگ وجود دارد: در حالی که قرار است هر دو دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی Xiaomi Mi Note 10 باشند ، Mi 10 Pro گفته می شود که به یک آرایه ۴۸MP ، ۱۲MP و ۸MP پیوسته است ، در حالی که گفته می شود پایه Mi 10 دارای یک است. آرایه ۲۰MP ، ۱۲MP و ۵MP که کمی ترسناک است. ما مشخصات هر یک از لنزها را نمی دانیم.
سرعت شارژ می تواند یکی دیگر از تفاوت های بزرگ باشد ، زیرا گفته می شود شیائومی Mi 10 شارژ بی سیم ۴۰W سریع و ۳۰ وات دارد ، در حالی که Mi 10 Pro ظاهرا دارای شارژ سریع ۶۶W و بی سیم ۴۰W است. گفته می شود استاندارد Mi 10 نیز دارای شارژ وایرلس ۱۰W معکوس است و انتظار داریم Mi 10 Pro نیز از این ویژگی برخوردار باشد.
تمام آنچه گفته شد ، یکی دیگر از مشخصات Xiaomi Mi 10 Pro است که با تلفن فوق در تضاد است ، با بیان اینکه این گوشی دارای یک چیپست اسنپ دراگون ۸۶۵ ، ۱۶ گیگابایت رم ، ۵۱۲ گیگابایت حافظه ، باتری ۵.۲۵۰ میلی آمپر ساعتی ، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۰۸۰ و یک دوربین چهار لنز با سنسورهای ۱۰۸MP ، ۱۶MP ، ۱۲MP و ۵MP.
در هر صورت ، خبر بزرگ – و چیزی که به نظر می رسد منابع با آن توافق دارند – این است که هر دو مدل برای داشتن چیپست اسنپ دراگون ۸۶۵ (مقاله به زبان ایتالیایی) قرار دارند و اگر این گوشی در اوایل فوریه در چین راه اندازی می شود ، می تواند این باشد. اولین گوشی هوشمند روی این سیاره که دارای چیپست جدید سطح بالایی است.
این مورد در مورد Snapdragon 855 رخ داد ، زیرا در حالی که سامسونگ Galaxy S10 اولین تلفن موجود در اکثر مناطق با بالاترین پردازنده ۲۰۱۹ بود ، Xiaomi Mi 9 از نظر فنی قبل از آن در چین به بازار عرضه شد.
به این ترتیب می توان Xiaomi Mi 10 Pro را بر اساس آخرین نشت pic.twitter.com/u13BsCKylG ژانویه ۶ ، ۲۰۲۰ به نظر آورد
از نظر طراحی ، بخش اصلی اطلاعاتی است که ما از رندرهای Xiaomi Mi 10 Pro آورده ایم که تلفنی را نشان می دهد که بسیار شبیه Samsung Galaxy S10 Plus سامسونگ است. اینها مبتنی بر شایعات درباره تلفن است ، و تصاویر رسمی نیستند ، اما هنوز هم نگاه کاملی به طرح احتمالی می دهند.
این شامل یک صفحه نمایش است که به طرفین خم شده است ، و یک دوربین سوراخ پانچ با لنز دوگانه (به احتمال زیاد یکی از دوربین اصلی سلفی است و دیگری حسگر عمق برای بهبود پس زمینه بوکه).
چهار دوربین عقب در آنجا وجود دارد ، هرچند پایین ترین دوربین برای دوربین ۸ مگاپیکسلی بسیار کوچک به نظر می رسد مگر اینکه سنسور عمق یا دوربین ماکرو ریز باشد.
ارائه Xiaomi Mi 10 Pro بر اساس نشت pic.twitter.com/leCN1nYyBI ژانویه ۶، ۲۰۲۰
تبلیغات
در حالی که گوشی در اینجا قطعاً دارای یک طراحی داخلی با Mi 10 Pro است ، آن صفحه نمایش خمیده ای پیدا نکرده است که همراه با وضوح دوربین کمتر و شارژ کمتر ، یکی از شاخص های اصلی این است که این یک “Pro” نیست.
هنوز هم دوربین لنز دوربین دو لنز جلوی برش خورده و لنزهای چهار لنز دوربین جلو وجود دارد ، اما شایان ذکر است که لنزهای چهارم به نظر می رسد به طرز چشمگیری بزرگتر از Pro است. اما با توجه به تعداد مگاپیکسلی شایعه شده مختلف ، ما انتظار لنزهای مختلف را داریم ، بنابراین این تا حدودی صف می کند.
برخی از تصاویر دستی از Xiaomi Mi 10 نیز ظاهر شده اند ، احتمالاً از نسخه Pro است ، و با وجودی که بسیار شبیه به رندرها هستند ، یک تفاوت اصلی وجود دارد – دوربین سلفی “سوراخ پانچ” کاملاً متفاوت است.
اولا ، آن را در طرف دیگر نمایشگر در رندرها ، و دوم ، تنها یک لنز به جای دو ، وجود دارد ، این بدان معنی است که برش فضای کمتری را اشغال می کند ، اما می تواند تصاویر کمی بدتر.
به طور کلی ، هرچند ، تصاویر خوش دست تلفن را نشان می دهد که شباهت زیادی به رندرها دارد و شاید به لطف داشتن یک رنگ طراحی مشابه ، بسیار شبیه Xiaomi Mi Note 10 نیز به نظر برسد.
ما اطلاعاتی در مورد Xiaomi Mi 10 داریم که موثق نیست ، اما بخشی از فناوری است که شیائومی نشان داد که ما می توانیم در گوشی ببینیم. نایب رئیس شرکت فناوری صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز را از طریق تلفن دیگری نشان داده است که احتمالاً به غرب نخواهد آمد ، اما این امکان وجود دارد که این فناوری صفحه نمایش برتر بتواند به Xiaomi Mi 10 بیاید. برای اطلاع از استدلال ما روی آن پیوند کلیک کنید. این پیشنهاد
Xiaomi Mi 10: آنچه می خواهیم ببینیم

اگر ما کسانی بودیم که Xiaomi Mi 10 را طراحی می کردیم ، در اینجا برخی از ویژگی های برتر که در آن قرار داده ایم وجود دارد.

۱. دوربین پرتره Xiaomi Mi Note 10

 
یکی از جنبه های مورد علاقه ما در مورد دوربین Xiaomi Mi Note 10 دومین لنز تله فوتو آن بود که زوم ۲ برابر را تسهیل می کرد و در حالت عمودی برای گرفتن عکس های عالی از مردم استفاده می شد.
این یکی از مناسب ترین حالت های پرتره از هر دوربین هوشمند است که ما از آن استفاده کرده ایم و احتمالاً این به لطف وجود این لنز اختصاصی است.
ما دوست داریم همان چیزی را در Xiaomi Mi 10 مشاهده کنیم ، با لنز اختصاص داده شده به گرفتن عکس های با مشخصات عالی. به نظر نمی رسد که مبتنی بر نشت های اولیه باشد.
 

۲. پوشش سیستم عامل MIUI بهبود یافته

 
یکی از مشکلات ما در مورد Xiaomi Mi 9 – و برخی دیگر از تلفن های این شرکت نیز – این است که رابط کاربری MIUI Xiaomi در اندروید دارای چند مشکل است.
MIUI تمایل دارد که به دلخواه ما کمی از وسایل نقلیه دلپذیر استفاده کند ، و با وجود برخی پیشرفت هایی که با گذشت زمان انجام شده ، سبک زیبایی شناسی آن تمایل به شبیه بودن یا ترک آن دارد.
شاید برای Xiaomi Mi 10 شاهد نسخه جدید و بهبود یافته MIUI باشیم که با برنامه های از پیش نصب شده کمتری همراه است.
 

۳. عمر طولانی تر باتری

 
Xiaomi Mi 9 باتری ۳،۳۰۰ میلی آمپری داشت که برای دستگاهی با صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی کمی فرعی بود و گاهی اوقات ما در طی یک روز استفاده کامل مشکل داشتیم.
اگر Xiaomi Mi 10 نیمی از مشخصات مورد شایعه خود را داشته باشد ، به خصوص صفحه نمایش با سرعت تجدید بالایی ، به یک پاور قدرت بسیار بهتری حتی برای مطابقت با Mi 9 نیاز خواهید داشت ، چه رسد به اینکه بیش از آن مثل ما امیدوار باشیم. خوب است
بنابراین Mi 10 واقعاً به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی احتیاج دارد ، حتی اگر چیزی بزرگتر هم نباشد ، تا ما را خوشحال کند.

۴- یک نکته قیمت پایین

یکی از جنبه های مورد علاقه ما در Xiaomi Mi 9 این بود که دارای برخی از ویژگی های بسیار چشمگیر و در عین حال برچسب قیمت میان رده است ، و ما دوست داریم که در Mi 10 تکرار شویم.
از آنجا که به نظر می رسد بسیاری از ویژگی های رده بالای Mi Mi 10 وجود دارد ، دیدن یک افزایش قیمت تا حدودی جای تعجب نخواهد بود (به هر حال حسگرهای ۱۰۸ مگاپیکسلی ارزان نیستند) ، که نتیجه آن خواهد بود. در Mi 10 یکی از نقاط قوت Mi 9 را از دست داد.
شیائومی با ساخت دستگاه های مقرون به صرفه شناخته شده است ، و ما نمی خواهیم این مسئله در Mi 10 تغییر کند ، بنابراین ما دوست داریم ببینیم که شیائومی راه هایی برای پایین آمدن هزینه های دستگاه های جدید خود در کمترین حد ممکن پیدا می کند.

۵. یک طراحی منحصر به فرد

 
Xiaomi Mi 9 بسیار زیبا به نظر می رسید ، اما در طرح بزرگ چیزها یک دستگاه اندرویدی بسیار استاندارد بود. هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد ، اما Xiaomi Mi 8 Pro طراحی جالبی داشت (قسمت پشتی تا حدی مشخص بود ، به شما اجازه می داد تا داخلی را مشاهده کنید) و Mi Note 10 با استفاده از روش های مختلف ، “حق بیمه” را هدایت کرد. برای دیدن Mi 10 همه چیز را تکان می دهد.
شاید این دستگاه بتواند صفحه نمایش خمیده ای مانند Mi Note 10 ، دوربین سوراخ پانچ به جای شکاف ، طراحی منحصر به فرد دوربین عقب یا ویژگی طراحی جالب دیگر داشته باشد. ما می خواهیم مردم تلفن را در دستان خود ببینند و فکر کنند “اوه ، این یک Xiaomi Mi 10” است به جای “این می تواند هر چیزی باشد”.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.