حذف تصاویر و پست های مرتبط با ترور سردار شهید قاسم سلیمانی

از لحظه انتشار خبر ناگوار ترور فرمانده سپاه قدس در فرودگاه بغداد و به شهادت رسیدن ایشان و چند تن از نیروهای سپاه، تصاویر سردار سلیمانی در فضای مجازی و در صفحات مختلف منتشر و به اشتراک گذاشته شد. از افراد عادی گرفته تا هنرمندان ، ورزشکان ، سیاسیون و اهالی رسانه ، با انتشار خبر بهت آور ترور فرمانده سپاه قدس توسط امریکا و با دستور مستقیم دونالد ترامپ همدردی خود را اعلام کردند.

نام ایران و سردار سلیمانی در توییتر و اینستاگرام ترند شد و تقریبا همه جهان از این اقدام جنایتکارانه آمریکایی ها با خبر شدند.

اما طی چند ساعت گذشته اینستاگرام پست های مرتبط با سردار سلیمانی و تصاویر ایشان را پاک کرده است. در ابتدا پست های هنرمندان و افراد معروف از اینستاگرام حذف شد. اما در ساعات گذشته برخی از کاربران گزارش داده اند که پست های تسلیتی که تصویر سپهبد شهید قاسم سلیمانی را منتشر کرده بودند، توسط اینستاگرام پاک شده است.

ساعاتی پیش اینستاگرام صفحه خبرگزاری تسنیم و همچنین باشگاه خبرنگاران جوان را بطور کامل حذف کرده است. به نظر می رسد انتشار این تصاویر در ابعاد گسنرده در فضای مجازی باعث عصبانیت امریکایی ها شده و همچون حذف فرمانده نبرد با داعش ، تصاویر این شهید والامقام را حذف می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.