خداحافظی اینستاگرام و فیس‌بوک با توکن‌های NFT!

متا، شرکت مادر اینستاگرام و فیس‌بوک، ادغام و پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را بر روی پلتفرم‌های خود متوقف می‌کند.

خداحافظی اینستاگرام و فیس‌بوک با توکن‌های NFT!

به گزارش کوین دسک، استفان کسریل (Stephane Kasriel)، رئیس بخش بازرگانی و خدمات مالی متا، روز دوشنبه در توییتر نوشت که توقف این سرویس به این شرکت اجازه می‌دهد تا بر روی روش‌های دیگری برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا، مردم و کسب‌کارها، تمرکز کند.

کسریل تصریح کرد که متا از ماموریت خود برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در ارتباط با طرفداران خود دست بر نمی‌دارد و تمرکز خود را بر سایر محصولات مانند Reels برای پیام‌رسانی و کسب درآمد معطوف خواهد کرد. او همچنین گفت که متا به کار خود با سازندگان محتوای NFT و وب ۳ ادامه خواهد داد و از مجموعه ابزارهای خود برای رشد این جوامع استفاده خواهد کرد.

متا قابلیت کلکسیون‌های دیجیتال خود را از ماه می ۲۰۲۲ آغاز کرد و به کاربران منتخب اجازه ‌داد تا NFTهای خود را به نمایش بگذارند. این شرکت در ماه سپتامبر پشتیبانی از این ویژگی را فعال کرد و تا ماه نوامبر، به گروه کوچکی از سازندگان در ایالات متحده اجازه داد تا به طور مستقیم از طریق پلتفرم‌های آن، توکن‌های NFT را در بلاکچین پالیگان ضرب کنند و بفروشند. در حالی که این ویژگی در بین کاربران جذابیت داشت، اما به نظر می‌رسد که متا در حال تغییر استراتژی خود برای کشف حوزه‌های دیگر، از جمله رسانه‌های اجتماعی غیرمتمرکز است.

منبع: رمزارز نیوز

نظرات بسته شده است.