وزارت دفاع: آتش‌ سوزی در انبار پلاستیک «سازمان انرژی» در نوبنیاد

در پی آتش سوزی هفته گذشته در محل انبار پلاستیک وابسته به سازمان انرژی در محدوده میدان نوبنیاد امروز محل مورد نظر توسط گروه پیمانکاری در حال پاکسازی  و ‌تخلیه نخاله ها و ضایعات قبلی بود که نخاله‌های باقی‌مانده مورد اشتعال واقع می شود.

وزارت دفاع: آتش‌ سوزی در انبار پلاستیک «سازمان انرژی» در نوبنیاد

روابط عمومی وزارت دفاع از اطفای آتش سوزی در یکی از انبارهای باتر‌ی‌سازی سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع بدون تلفات جانی، خبرداد.
به گزارش فارس، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی آتش سوزی هفته گذشته در محل انبار پلاستیک وابسته به سازمان انرژی در محدوده میدان نوبنیاد امروز محل مورد نظر توسط گروه پیمانکاری در حال پاکسازی  و ‌تخلیه نخاله ها و ضایعات قبلی بود که نخاله‌های باقی‌مانده مورد اشتعال واقع می شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: پس از وقوع این حادثه در اولین لحظات  تیم‌های آتش‌نشانی به سرعت در محل حضور یافته و آتش در حال مهار شدن است. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
گفتنی است؛ پیش از این نیز یکی از انبارهای پلاستیک مربوط به باتری سازی وابسته به سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع دچار حریق شده بود که بدون تلفات جانی مهار شده بود.
وزارت دفاع: آتش‌ سوزی در انبار پلاستیک «سازمان انرژی» در نوبنیاد (+عکس)

نظرات بسته شده است.