صفحه کلید موبایل مایکروسافت SwiftKey با ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی

صفحه کلید SwiftKey با ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری رسا نشر – در کنار پیشرفت‌های هوش مصنوعی در ویندوز ۱۱ و بینگ، مایکروسافت نیز این هفته اعلام کرد که ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به برنامه صفحه کلید موبایل SwiftKey برای iOS و اندروید اضافه می‌کند. این برنامه شخص ثالث به کاربران امکان می دهد صفحه کلید پیش فرض گوشی خود را با یک صفحه کلید هوشمند جایگزین کنند که سبک نوشتن شما را یاد می گیرد تا بتوانید سریعتر تایپ کنید. اکنون، همچنین شامل لنزهای دوربین هوش مصنوعی، برچسب‌های هوش مصنوعی، ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی و توانایی ایجاد تصاویر هوش مصنوعی از برنامه خواهد بود.

هوش مصنوعی

لنزهای دوربین هوش مصنوعی جدید به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های گیف با جلوه‌های مختلف، از جمله لنزهایی که با همکاری مایکروسافت با سازنده اسنپ‌چت ساخته شده‌اند، ایجاد کنند. این شرکت خاطرنشان می کند که در حال حاضر بیش از ۲۵۰ ابزار و فیلتر برای کمک به بیان خود در دسترس است.

همچنین برچسب های هوش مصنوعی جدیدی هستند که می توانند توسط تصویر ساز بینگ تولید شوند، که به شما امکان می دهد بر اساس عکس ها یا سلفی های خود استیکر بسازید. سپس می‌توانید هنگام گپ زدن در برنامه‌های ارتباطی مختلف مانند واتساپ، مسنجر فیس‌بوک و دیگران، این موارد را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

تصویر ساز بینگ همچنین اکنون مستقیماً از صفحه کلید برنامه قابل دسترسی است و به شما امکان می دهد یک عکس بگیرید یا یک عکس موجود را آپلود کنید تا نتایج جستجوی ویژوال را از بینگ در برنامه دریافت کنید.

 

علاوه بر این، این برنامه در حال به دست آوردن ویژگی «ویرایشگر» مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران کمک می کند دستور زبان، املا و علائم نگارشی خود را بهبود بخشند. برای استفاده از این گزینه می توانید هر جمله ای را هایلایت کنید و سپس بازخورد و پیشنهادات فوری از ویرایشگر دریافت کنید.

مایکروسافت ماه‌ها برای ارتقای SwiftKey کار می‌کرد، زیرا اوایل امسال این برنامه را به بینگ متصل کرد تا به کاربران اجازه دهد با بینگ جستجو کنند، با گپ بینگ  چت کنند یا از هوش مصنوعی برای سفارشی کردن لحن متن خود استفاده کنند.

هوش مصنوعی

ویژگی‌های جدید برای SwiftKey در آی او اس و اندروید در دسترس هستند.

نظرات بسته شده است.