حال و احوال / طالع شما در هفته آینده | طنز

از این هفته با یک بخش جدید با عنوان حال و احوال در قالب طنز طالع متولدین ماه های مختلف را برای شما بازگو می کنیم.
حال و احوال / طالع شما در هفته آینده | طنز
فروردین:
هنوز سردرگمی که تعطیلات تمام شده است یا نه. دست هایت را با آب و صابون بشور و از فردا به محل کارت برگرد. فروردینی ها کرونا نمی گیرند. ما که ندیدم!
اردیبهشت:
این هفته قرار است یک خبر خوب بگیری. خوشحال نشو که خبر ربطی به شما ندارد. دوستت تلفنش را جواب نداده و به شما زنگ زدند
خرداد:
دل به کسی بسته ای. این هفته او را زیاد می بینی. بهتر است حرف دلت را با او بازگو نکنی. چون او هم به کس دیگری دل بسته است. و کس دیگری نیز دل در گرو کس دیگر. به خدا توکل کن و در اینستاگرام به کس دیگری دل ببند
تیر:
این هفته تمام  مشکلات بر سرت خراب می شود. اما نا امید نباش.در پس هر مشکلی آسانی است. با کمی تینک کردن به مسائل می توانی از پس همه چیز بر بیایی
مرداد:
در این هفته صاحب خودرو یا یک تلفن همراه خواهی شد. بشرط اینکه پولش را داشته باشی
شهریور:
یک نفر را ناراحت کرده اید. به این موضوع بسیار فکر کنید. اگر به یقین رسیده اید که به حق ناراحتش کرده اید ، دوباره تلاش کنید تا بیشتر ناراحتش کنید. احتمالا چند فحش رکیک آبدار هم به او خواهید داد.
مهر:
مهر ماهی ها انسان های رویایی هستند. شعر می گویند و به زندگی نگاه جدی دارند. این افراد توانایی خواننده شدن را دارند. اما کسی طرفدار صدایشان نیست.
آبان:
این هفته خبر خوشی خواهید شنید. این خبر را یک اردیبهشتی به شما می دهد. تلفنتان را جواب ندادید به او زنگ زدند.
آذر:
در هفته ای که گذشت زندگی درس بزرگی به شما داد. این هفته زندگی درسی به شما نخواهد داد. می توانید همان درس های قبلی را مرور کنید.
دی:
در این هفته در کمپین های اینستاگرامی زیادی شرکت می کنید. خوشحال نباشید که دسته تبر هم به شما نمی دهند.
بهمن:
این هفته عزیزی را بخاطر کرونا از دست می دهید. و تمام هفته را به این مشغول هستید که آخرین بار که با او دست دادم دستهایم را شستم یا نه.
اسفند:
مرد اسفندی با یک خانم پولدار آشنا می شود و درگیر و دار اینست که از او خواستگاری کند. این کار به سرانجام نخواهد رسید مگر در فیلم فارسی قبل از انقلاب. به دنبال یک مورد هم وزن خودتان بروید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.