محمد مهاجری خطاب به وزیر کشور : افتخار کم مشارکت ترین انتخابات مجلس ، نصیب شما شد/ ایام لجاجت تان مستدام!

آقای وزیر کشور ! عملکرد شما در ۱۲ماه اخیر باعث شد افتخار کم‌مشارکت‌ترین انتخابات مجلس، نصیب شما شود. منتخبان هم، لااقل در تهران حداکثر نماینده ۵ درصد واجدان شرایط شرکت در انتخابات هستند. کلاه‌تان را بگذارید بالاتر ، سردار!

محمد مهاجری خطاب به وزیر کشور : افتخار کم مشارکت ترین انتخابات مجلس ، نصیب شما شد/ ایام لجاجت تان مستدام!

محمد مهاجری در مطلبی خطاب به وزیر کشور نوشت: چرا خودتان را در برابر این اتهام قرار دادید که در انتخابات بی‌طرف نیستید؟ و این اتهام هرگز از شما زدوده نشد؟
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی‌اش خطاب به وزیر کشور نوشت:
آقای احمد وحیدی وزیرمحترم کشور
سلام علیکم
می‌گویند مومن در موضعی که مورد تهمت واقع شود قرار نمی‌گیرد.
دلسوزان متعدد بارها و بارها از شما خواستند برای سلامت انتخابات تدبیر کنید. اولین بی‌تدبیری‌تان انتصاب معاون سابق سیاسی وزارتخانه و رئیس ستاد انتخابات بود که با اصرار مجلس مجبور به عزل و اخراجش شدید. دیدید که در انتخابات،طرف تندترین و بی‌ادب ‌ترین جریان سیاسی بود؟ به یقین از اول هم می‌دانستید او کیست و افراد متعدد به شما درباره او تذکر داده بودند.
خب برادر عزیز! چرا خودتان را در برابر این اتهام قرار دادید که در انتخابات بی‌طرف نیستید؟ و این اتهام هرگز از شما زدوده نشد؟
دلسوزانه از شما خواسته شد ترتیبی بدهید آرای همه صندوقها در سراسر کشور بطور شفاف منتشر شود. این توصیه مشفقانه را به کفش مبارک هم حساب نکردید.
الان که شائبه رای دادن با کارت ملی دیگران جدی شده ، چرا سامانه ای را طراحی نمی‌کنید که هرکس بتواند بفهمد آیا به نام او رای داده شده یا نه؟
آقای وزیر! عملکرد شما در ۱۲ماه اخیر باعث شد افتخار کم‌مشارکت‌ترین انتخابات مجلس، نصیب شما شود. منتخبان هم، لااقل در تهران حداکثر نماینده ۵ درصد واجدان شرایط شرکت در انتخابات هستند. کلاه‌تان را بگذارید بالاتر،سردار!
متاسفانه رفتارهای شما ایه ۷۵ سوره مومنون را تداعی می‌کند که از «لجبازی» سخن می‌گوید.
پس ایام لجاجت‌تان مستدام!

نظرات بسته شده است.