رئیس جمهورِ همه مردم ایران

همانطور که آیت الله رئیسی در بیانیه ساعاتی قبل اعلام کرد، رئیس جمهور همه ایران خواهد بود.

پایگاه خبری رسا نشر – سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، در ایستگاه پایانی توقف کرد و ملت ایران سرانجام رئیس جمهور جدید خود را انتخاب کرد. آیت الله رئیسی ، رئیس قوه قضائیه توانست با کسب بیش از ۱۷ میلیون رأی اعتماد از مردم ایران نفر نخست این رقابت باشد. فاصله بسیار نفرات بعدی با ایشان نشان دهنده تمایل بیشتر مردم به شخصیت، برنامه ها و سابقه ابراهیم رئیسی است.

آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور ایران
آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور ایران

انتخابات ۱۴۰۰ که حرف و حدیث های فراوانی را با خود به همراه داشت، با وجود تمام مشکلات اقتصادی فعلی و گلایه های بر حق مردم، روند تائید صلاحیت نامزدها و همچنین مناظرات انتخاباتی در نهایت با حضور نزدیک به ۵۰ درصد از جمعیت مجاز به شرکت در انتخابات با پیروزی سید ابراهیم رئیسی به کار خود پایان داد. اما کار برای رئیس جمهور منتخب تازه شروع شده است. کاری که با وجود تحریم ها ، همه گیری کرونا و مشکلات بزرگ اقتصادی و معیشتی در طول این دو سال اخیر قطعاً برای رئیس جمهور جدید ایران سخت تر از دوره های قبل خواهد بود.

همانطور که آیت الله رئیسی در بیانیه ساعاتی قبل اعلام کرد، رئیس جمهور همه ایران خواهد بود. چه کسانیکه به او رأی داده اند و چه کسانیکه او را انتخاب نکرده اند. حتی تمام کسانیکه به هر دلیلی از حکومت گلایه داشته و تصمیم گرفتند در این دوره با عدم مشارکت اعتراضشان را نشان دهند. فرقی نمی کند. هرکس در هر کجای ایران و جهان، نام ایرانی را یدک می کشد، برنده انتخابات ۲۸ خرداد، رئیس جمهور او هم خواهد بود. پس این انتخابات پرشور باید پایانی باشد برای دلخوری ها، گلایه ها و رقابت های سیاسی. از امروز همه باید با کمک رئیس جمهور ایران دست در دست یکدیگر و با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات و اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.

عملکرد آیت الله رئیسی، استقلال فکری و از همه مهمتر اراده ایشان در برقراری عدالت و رفع مشکلات و موانع اداره کشور، قطعاً می تواند نوید بخش روزهای خوبی برای ایران عزیزمان باشد. این انتخاب و این پیروزی بر رهبر انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رئیس جمهور منتخب و ملت شریف ایران تبریک و خجسته باد. ما نیز در پایگاه خبری تحلیلی رسا نشر تلاش می کنیم تا با بیان مشکلات و نقد سازنده دولت جدید را در شناسایی ضعف ها و ایجاد راهکار برای برقراری عدالت و شفافیت یاری نماییم.

به امید سربلندی ایران
شبنم حاجی اسفندیاری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.