فیفا به این استقلالی اجازه بازی نمی‌دهد!

ورزش سه نوشت: رسانه‌های روسیه گزارش دادند چند نفر از خریدهای جدید روستوف به دلیل ممانعت فیفا از ثبت قراردادهایشان امروز در اولین بازی فصل در دیدار با فاکل بازی نخواهند کرد.

فیفا به این استقلالی اجازه بازی نمی‌دهد!

مشکل خریدهای جدید باشگاه روستوف روسیه که محمد محبی، هافبک سابق استقلال، از جمله آنها است توسط رئیس باشگاه تایید شد.

بر اساس اعلام رئیس باشگاه روستوف، به دلیل ممانعت فیفا از ثبت قراردادهای خریدهای جدید باشگاه روستوف، محمد محبی و چند نفر دیگر از بازیکنان جدید این باشگاه امروز یکشنبه در دیدار این تیم مقابل فاکل در هفته اول لیگ روسیه به میدان نخواهند رفت.

آرتاشس آروتیونیانتس، رئیس باشگاه روستوف، در آستانه شروع این بازی گفت: “روستوف امسال تابستان در نقل و انتقالات تلاش‌های زیادی داشت. ما در تیم اول باشگاه در پست‌هایی که نیاز به تقویت داشت بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم و برای تقویت تیم جوانان هم اقداماتی انجام دادیم. متاسفانه امروز در بازی مقابل فاکل برخی از بازیکنان ما نمی‌توانند به میدان بروند. علت این است که فیفا مانع از ثبت قرارداد بازیکنان جدید ما شده است. باشگاه روستوف بارها سعی کرد این مشکل را حل کند. ما مبلغ قراردادها را کاملا پرداخت کردیم ولی بانک به دلایل سیاسی اجازه نقل و انتقال پول را نداد. روستوف همچنان آماده است که به تعهدات خودش عمل کند به شرط اینکه بر سر راه مانع دیگر مانع‌تراشی نکنند. می‌دانیم که در نهایت عقل سلیم حاکم خواهد شد. برای تیم در اولین بازی فصل جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.”

روستوف در فصل جدید چهار بازیکن به خدمت گرفت که محمد محبی، هافبک ملی‌پوش ایرانی، یکی از آنها بود. این باشگاه روس ایلیا واخانیا را از زنیت، رومن آکباشف و الکسی یونوف را به عنوان بازیکن آزاد و محمد محبی را از ایران به خدمت گرفت. این باشگاه برای تقویت خط میانی‌اش کیریل استولوبوف را هم از زنیت به صورت قرضی به خدمت گرفته است.

نظرات بسته شده است.