کارشناس داوری: یک پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشد

نوذر رودنیل: در دقیقه ۱۰ صحنه مهمی در محوطه جریمه استقلال رخ داد که بازیکن استقلال به صورت محرز پیراهن بازیکن پرسپولیس را کشید و پنالتی محرز بود ولی با وجود این که داور چند دقیقه این صحنه را با VAR بازبینی کرد، تعجبب می کنم که چرا پنالتی را اعلام نکرد.

کارشناس داوری: یک پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشد

کارشناس داوری در خصوص صحنه‌های حساس دربی ۱۰۲ در نیمه اول توضیح داد.

نوذر رودنیل در خصوص صحنه های حساس دیدار دربی توضیح داد.

به گزارش برنا، این کارشناس داوری در مورد درگیری سهرابیان و نعمتی در دقیقه ۴ گفت: داور در این صحنه باید هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه می کرد.

وی ادامه داد: در دقیقه ۱۰ صحنه مهمی در محوطه جریمه استقلال رخ داد که بازیکن استقلال به صورت محرز پیراهن بازیکن پرسپولیس را کشید و پنالتی محرز بود ولی با وجود این که داور چند دقیقه این صحنه را با VAR بازبینی کرد، تعجبب می کنم که چرا پنالتی را اعلام نکرد.

این کارشناس در مورد گل پرسپولیس گفت: در ان صحنه مهاجم پرسپولیس مرتکب خطا شد و داور به درستی گل را مردود اعلام کرد.

رودنیل در خصوص صحنه دقیقه ۳۷ که استقلالی ها معتقد بودند توپ به دست مهدی ترابی برخورد کرده و داور باید پنالتی اعلام می کرد، تاکیدکرد: ادامه بازی تصمیم صحیح بود که داور آن را اعلام کرد.

وی در مورد اتفاقات نیمه دوم تاکیدکرد: در دقیقه ۵۰ امید حامدی فر در حالی یبا کارت زرد جریمه شد که حدود ۱۰ دقیقه بعد این بازیکن مچ پای بازیکن پرسپولیس را زد که حداقل یک کارت زرد برای بازیکن استقلال داشت و بدین ترتیب حامدی فر باید از بازی اخراج می شد.

این کارشناس داوی بازدید داور در دقیقه ۸۳ برای پنالتی برای استقلال را تایید کرد و افزود: در این صحنه پنالتی رخ نداد.

رودنیل در مورد پنالتی دقیقه ۳+۹۰ گفت: به نظرم اتفاقی رخ نداد و داور به اشتباه پنالتی را به سود استقلال اعلام کرد.

نظرات بسته شده است.