پانته آ بی حجاب آمد، سینما لوتوس تعطیل شد!!

پس لرزه های حضور بی حجاب پانته آ بهرام همچنان ادامه دارد. اول مدیر سینما لوتوس را برکنار کردند، حالا هم فروش بلیط متوقف شده است.

پانته آ بی حجاب آمد، سینما لوتوس تعطیل شد!!

پایگاه خبری رسا نشر- دو روز پیش بود که تصاویر حضور بدون حجاب پانته آ بهرام در اکران عمومی آخرین قسمت سریال پوست شیر، در فاضی مجازی دست به دست شد. همان موقع هم به نظر می رسید که این حضور، حتماً واکنش هایی را در پی خواهد داشت. اما کمتر کسی گمان می برد که در پی این رویداد، مدیر سینما لوتوس، در مجتمع لوتوس مال نازی آباد برکنار شود!

هنوز خبر برکناری مدیر سینما را هضم نکرده بودیم که خریداران بلیط سینما متوجه شدند که تمامی فیلم های سینمایی در حال اکران از سایت بلیط فروشی سینما تیکت حدف شده و قادر به خرید بلیط سینما لوتوس نیستند. و بدین معنی است که سینما لوتوس تعطیل شده است و امکان فعالیت و اکران فیلمها برای این سینما وجود ندارد. البته تا لحظه نگارش این خبر، هیچ منبع رسمی از وزارت ارشاد و سازمان سینمایی در این رابطه توضیحی نداده است. اما آنچه که مشخص است فعالیت این سینما در پی حضور بدون حجاب بازیگر سینما، تا تعیین تکلیف از طرف نهادهای ذیربط متوقف شده است.

پانته آ بی حجاب آمد، سینما لوتوس تعطیل شد!!

لازم به ذکر است که علاوه بر حاشیه بی حجابی خانم بهرام، پخش موسیقی انتهایی فیلم با صدای ابراهیم حامدی (ابی) خواننده لس آنجلسی نیز مورد اعتراض سازمان سینمایی واقع شده و قطعاً با عوامل این سریال نیز برخورد خواهد شد. اما امروز خبر رسید که با خواسته ساترا، این موسیقی از آخر سریال حذف شده و قسمت نهایی پوست شیر مجدداً در فیلم نت در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

واکنش های تند دو روزه به حاشیه های این اکران عمومی که تا مرز تعطیلی سینما پیش رفته است، قطعاً ادامه دار خواهد بود و باید دید علاوه بر مدیر برکنار شده سینما، با چه کسانی برخورد خواهد شد، پانته آ بهرام، عوامل سریال و یا فیلم نتی ها …

نظرات بسته شده است.