فاش شدن مشخصات کامل «سرفیس گو ۳» در فاصله چند روز تا رونمایی

مایکروسافت این هفته و در روز ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) محصولات جدید سرفیس را در رویداد سخت افزاری خود رونمایی خواهد کرد. در حالی که تنها چند روز تا زمان معرفی این محصولات باقی مانده، امروز شاهد فاش شدن مشخصات کامل سرفیس گو ۳ (Surface Go 3) هستیم که ظاهراً از طریق خرده فروشی‌ها به بیرون درز کرده است. با دیجی رو همراه باشید.

مشخصات فاش شده از سرفیس گو ۳

بر اساس گزارش جدیدی که امروز و با استناد به لیست خرده فروشی تایلندی Shopee Thailand منتشر شده، سرفیس گو ۳ در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی به پردازنده دو هسته ای Intel Pentium Gold 6500Y و دیگری به پردازنده چهار هسته‌ای Intel Core i3-10100Y مجهز خواهد بود. میزان حافظه رم این دستگاه ۴ یا ۸ گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی نیز ۶۴ گیگابایت از نوع eMMC یا ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD ذکر شده است.
فاش شدن مشخصات کامل «سرفیس گو 3» در فاصله چند روز تا رونمایی
در بخش نمایشگر، به نظر می‌رسد دوباره شاهد همان صفحه نمایش لمسی ۱۰.۵ اینچی موسوم به PixelSense خواهیم بود که از وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳ به ۲ پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود دوربین سلفی این تبلت ۵ مگاپیکسلی با وضوح فول اچ دی و دوربین پشتی نیز ۸ مگاپیکسلی با همان وضوح و البته فوکوس خودکار خواهد بود. بلندگوهای استریوی ۲ وات نیز همچنان در این دستگاه وجود خواهند داشت.
در مورد تفاوت‌ها هم باید اشاره کنیم مدل امسال از اتصال وای-فای ۶ برخوردار بوده و طول عمر باتری آن به ۱۳ ساعت رسیده است. از سایر مشخصات نیز می‌توان به بلوتوث ۵.۰، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و شکاف کارت حافظه میکرو اس دی، اشاره کرد.
فاش شدن مشخصات کامل «سرفیس گو 3» در فاصله چند روز تا رونمایی

تبلت سرفیس گو ۳ به صورت پیش فرض از سیستم عامل ویندوز ۱۱ نسخه خانگی بهره خواهد گرفت که البته در حالت S اجرا می‌شود و تاحدودی سبک‌تر از نسخه‌های دسکتاپ است. در خصوص قیمت‌گذاری این محصول هم باید گفت بر اساس چیزی که در خرده فروشی مذکور درج شده، سرفیس گو ۳ حدود ۳۸۰ یورو قیمت خواهد داشت. این قیمت مربوط به نسخه پایه ۶۴ گیگابایتی با پردازنده Intel Pentium Gold است و قیمت نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایتی با پردازنده‌های Pentium Gold 6500Y و Core i3-10100Y به ترتیب حدود ۵۲۰ و ۵۷۵ یورو خواهد بود. البته، از آنجا که این قیمت‌ها برای تایلند هستند، احتمال تغییر در سایر بازارها وجود دارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.