Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

اعتبار سنج: پولیک نرم افزار کسب درامد یا کلاهبرداری؟؟؟

کسب درامد از اینترنت یکی از روش های درامد زایی است که شیوه های متنوعی دارد . و متاسفانه به دلیل عدم ساختار و قانون شفاف در این زمینه بعضا کلاهبرداری و سوء استفاده از افرادی که به خیال کسب درآمد در برنامه ها، سایت ها و اپلیکیشن ها فعالیت می کنند را به همراه […]

کسب درامد از اینترنت یکی از روش های درامد زایی است که شیوه های متنوعی دارد . و متاسفانه به دلیل عدم ساختار و قانون شفاف در این زمینه بعضا کلاهبرداری و سوء استفاده از افرادی که به خیال کسب درآمد در برنامه ها، سایت ها و اپلیکیشن ها فعالیت می کنند را به همراه دارد. از این رو کاربران باید بصورت آگاهانه اقدام کنند و فریب تبلیغات جذاب و فریبنده را نخورند. مهمترین عامل معتبر بودن یک سیستم کسب درامد محرض بودن نام مالک و شرکت و اطلاعات تماس با انهاست. ضمن اینکه داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یا همان ای نماد می تواند باعث اعتبار و اعتماد به آن برنامه باشد.

تقریبا ۳ ماهی می شود که اپلیکیشن کسب درامد پولیک توسط شبکه ماهواره ای جم در تمام ساعت شبانه روز تبلیغ می شود. این برنامه با ادعای کسب درامد روزانه ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان با دیدن آگهی های تبلیغاتی نظر افراد را به سمت خود جلب کرده است. البته شما در همان ابتدا باید ۳۹ هزار تومان حق عضویت سالانه را بپردازید. وگرنه نصب اپلیکیشن فایده ای ندارد. ضمن اینکه در این برنامه بخش های بازاریابی و فروش محصولات و همچنین بیمه وجود دارد و  احتمالا وعده ماهی یک و نیم میلیونی با فعالیت در این بخش ها محقق شده .وگرنه برای دیدن هر آگهی چقدر می توان پرداخت کرد که به روزی ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان درامد برسد.

این اپلیکشن بر خلاف تبلیغات اعلامی در اپ استور و گوگل پلی دیگر وجود ندارد. همچنین نشانی و شماره تماسی از شرکت و پشتیبانی این اپ در سایت پولیک دیده نمی شود. موضوع مهم دیگر خصوصی بودن اطلاعات دامنه ثبت شده  poulik.com است. که این به منزله این است که مالک دامنه تمایلی به افشای  اطلاعات تماس مندرج در هویز دامنه ندارد. این چند مورد شاید خیلی ساده خود گواه فعالیت شک برانگیز پولیک است. ممکن است پولیک با وجود تبلیغات ادامه دارش  هنوز فعال باشد . اما به دلایلی که در بالا گفته شد اگر یک روز صبح اپلیکیشن پولیک شما قطع شد و سرویس غیر فعال بود، زیاد تعجب نکنید. از این سایت ها و برنامه ها زیاد دیده است .

از آنجایی که راه تماسی برای ارتباط با مسئول این برنامه وجود ندارد به تجربه کاربران بسنده می کنیم. لذا درصورتیکه شما یکی از استفاده کنندگان پولیک هستید، در صورت تمایل می توانید تجربه  فعالیت در پولیک را در بخش نظرات برای ما ارسال نمایید.

 

در زیر تعدای از کامنت های درج شده در سایتهای دیگر با محوریت پولیک را مشاهده می نمایید:

مهران

پولیک عالیه فقط فعلا محصولات و خدماتشون کمه . من ۱ ماه نصب کردم ۲ ملیون فروختم ۴۰۰ تومن پورسانت گرفتم نمیدونم چرا میگید کلاه برداریه.

آدینه محمد ولیزاده

بدبختانه در شرایط اقتصادی بد مردم و وجود بیکاری ، عده‌ای رو فریب میدهند و با مبالغ جزئی کلی پول برای خود درمی‌اورند و این شده تجارتهای ما ، دنیا به کجا میره و ما به کجا ، واقعا اینها حق ماست
از ماست که بر ماست

وحید

با عرض سلام و ادب محضر دوستان عزیز خیلی نمیخوام سرتون رو درد بیارم فقط اینو فراموش نکنیم که همیشه صیاد برا صیدش چند تا دون(حالا بستگی به صیدش داره)مجانی میپاشه ولی آخرش کی برنده س؟
احتمالا نظرات متفاوت باشه، شایدم کسی بخواد چند تا دون مجانی بخوره حالا فارغ از اینکه آینده ش میخواد چی بشه!!!درسته با ۳۹هزار تومن هیشکی ورشکست نمیشه ولی برا مقاصد شوم اگه مبلغ زیاد باشه مطمئنا هیشکی دلش نمیاد بیگدار به آب بزنه و ریسک کنه پس پیدا کنید سن …فروش را!!!
بازم نظر شخصی بود ولاغیر

کاوه فیروزآبادی

من اپلیکیشن پولیک رو نصب کردم و اگر به صورت کوتاه جوابتون رو بخواین کلاهبرداری هست و پیشنهاد نمی‌کنم نصب کنید. قبل از اینکه بتونید از این اپ پولیک استفاده کنید ازتون می‌خواد که ۳۹٬۰۰۰ تومان پول پرداخت کنید و توضیح درستی هم درباره دلیلش و اینکه چطور می‌شه پول در آورد در این مرحله داده نشده.
وقتی که وارد اپ پولیک می‌شید به شما چند روش مختلف جهت پول در آوردن معرفی میشه که اینجا نام می‌برم:
فروش کالا: که در ازای اینکه دوستاتون یه کالا رو بخرن پورسانت دریافت می‌کنید. تمام کالاها چندین برابر قیمت جاهای دیگه هست و بنابراین خیلی خیلی احتمالش کمه کسی از شما چیزی بخره.
فروش خدمات بیمه:‌ مثل بیمه آتش‌سوزی و… که باز هم کار خیلی سختی هست و همه دم در خونشون چندین بیمه‌فروشی دارن و به اونا که جای فیزیکی دارن اعتماد بیشتری دارن.
کلیک کردن روی تبلیغات: تقریبا تنها راه منطقی پول در آوردن از اپ پولیک همین راه هست که اولا کار درستی نیست، چون اون تبلیغ‌کننده‌ها دارن پول میدن که واقعا یک کاربر واقعی جذب کنن و از طرفی به ازای هر کلیک فقط ۱ تومان پول میده. فرض کنید خیلی سریع هستید و دقیقه‌ای ۵ تا تبلیغ کلیک کنید. میشه ساعتی ۳۰۰ تومان، و اگر در روز ۱۲ ساعت کار کنید، میشه روزی ۳۶۰۰ تومان. همینکار رو برای یک ماه (۱۲ ساعت در روز) ادامه بدید ۱۰۸٬۰

۰۰ تومان در ماه درآمد خواهید داشت! که فکر نکنم برای ۱۲ ساعت در روز وقت صرف کردن مبلغ قابل توجهی باشه.
از طرف دیگه این مورد که می‌گه با پرداخت ۳۹٬۰۰۰ تومان بیمه حوادث خواهید داشت هم هیچ مدرکی به شما داده نمی‌شه و مشخص نیست دقیقا چه چیزهایی بیمه هست و از اون هم حتی مطمئن نیستم.
مورد بعدی اینکه وقتی شروع کردم به تست برنامه وقتی پولم به ۲۵٬۰۰۰ تومان رسید خواستم برداشت کنم، چندین بار سعی کردم بر دارم و با مشکل روبرو شدم. بعد هم فهمیدم برای اینکه کیف پول پولیک بتونه فعال بمونه باید حداقل ۱۰٬۰۰۰ تومان ته حسابتون باشه. کلا فکر نکنم ارزش زمان شما رو داشته باشه و اگر این زمان رو روی هر کار دیگه‌ای بگذارید بیشتر می‌تونید درآمد داشته باشید.

حسین

سلام من پولیک نصب کردم ۵۰تومان پول جمع کردم حالا میخوام دوباره واردش بشم میگه امکان ارسال پیامک برای سرور جود ندارد من چیکارم کنم الان

 

**نظرات از سایت پایدار بلاگ برداشته شده است

 

توجه : در این مطلب توضیحات و نظراتی پیرامون اپلیکیشن کسب درآمد پولیک ارائه شده است . و فعالیت سالم یا کلاهبرداری این برنامه بصورت قطعی اثبات نشده است. لذا در صورتیکه مستنداتی دراینباره در اختیار دارید برای ما به نشانی تلگرام @rasanews ارسال نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.