فردا برای تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه پایتخت تصمیم‌گیری خواهد شد

 

معاون استانداری تهران گفت: اکثر کارخانه‌های اطراف تهران فعال هستند و شاخص‌ها نشان می‌دهد با توجه به کنترل ماشین‌آلات سنگین و کارخانه‌ها توانستیم کمی شرایط را بهتر کنیم، اما هنوز شرایط ناسالم است.

چراغعلی درباره احتمال تعطیلی تهران در دو روز هفته آینده گفت: آلودگی هوای تهران  به دلیل پایداری هوا شرایط خاصی را پیدا کرده و اقداماتی را هم در ۱۵ روز گذشته با محوریت استانداری و دستگاه‌های مطبوع دنبال کردیم، موثر واقع نشد.

وی افزود: ما فردا با دستور استاندار تهران قبل از ظهر جلسه‌ای را با تمام دستگاه‌های مربوطه در کمیته اضطرار درباره هوای تهران تشکیل خواهیم داد و تصمیمات مؤثری بعد از قرائت گزارش‌های دستگاه‌هایی مانند وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست گرفته خواهد شد.فردا برای تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه پایتخت تصمیم‌گیری خواهد شد|خبر فوری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: به هر حال شرایط خوبی را پیش رو نداریم و به نظر می‌رسد تا روز سه‌شنبه پایداری هوا ادامه داشته باشد و از شهروندان می‌خواهیم تا در کوتاه مدت با رعایت درجه حرارت خانه‌های خود رعایت کنند و موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های خود را کمتر بیرون آورند تا بتوانیم به بهبود شرایط استان کمک کنیم.

چراغعلی درباره تصمیم‌گیری در رابطه با فعالیت کارخانه‌های سیمان اطراف تهران گفت: این تصمیم در چند روز گذشته گرفته شد و به این کارخانه‌ها گاز منتقل شده است و به همین دلیل از شهروندان خواسته شده تا مصرف خانگی را کمتر کنند تا کارخانه‌های شهرک صنعتی را پوشش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر کارخانه‌های اطراف تهران فعال هستند و شاخص‌ها نشان می‌دهد با توجه به کنترل ماشین‌آلات سنگین و کارخانه‌ها توانستیم کمی شرایط را بهتر کنیم، اما هنوز شرایط ناسالم است.

 

منبع خبر فوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.