وضعیت نامساعد آب‌وهوا باعث فرود اضطراری پرواز اصفهان-عسلویه شد

 

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی وارش گفت: وضعیت نامساعد آب هوا و وجود نقص فنی زمینه‌ساز فرود اضطراری پرواز اصفهان-عسلویه شد.

خداکرمی گفت:پرواز شماره ۵٨۶۵ هواپیمای وارش مسیر اصفهان-عسلویه که قرار بود صبح امروز ساعت ١١:۴۵ در فرودگاه بین المللی عسلویه به زمین بنشیند به دلیل نقص فنی به صورت اضطراری در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

وضعیت نامساعد آب‌وهوا باعث فرود اضطراری پرواز اصفهان-عسلویه شد|خبر فوری

او علت فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری وارش در فرودگاه شیراز را تغییر در فشار داخل کابین (فشار اختلالات جوی و سیستم‌های کابین هواپیما) عنوان کرد و افزود: به علت تغییر در فشار هوای داخل کابین، خلبان پرواز به منظور تامین ایمنی مسافران اقدام به در دسترس قراردادن ماسک‌های اکسیژن و تغییر مسیر به سمت فرودگاه شیراز کرد که امکانات تعمیر و نگهداری بیشتری در اختیار باشد.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی وارش  تصریح کرد: پس از فرود ایمن هواپیما و پیاده کردن مسافران، پذیرایی و تکریم لازم از مسافران صورت پذیرفت و هم اکنون تمامی مسافران این پرواز در هتل اسکان یافته اند و صبح فردا با هواپیما به مقصد عسلویه حرکت می‌کنند.

خداکرمی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی وارش برای انتقال مسافران از شیراز به عسلویه اقدام به فرستادن هواپیمای جایگزین کرده، ولی به علت هوای نامساعد شیراز این هواپیما موفق به فرود نشد و هواپیمای جایگزین از فراز شیراز به تهران برگشت.

او با بیان اینکه هواپیمای مربوطه نیز پس از انجام بازرسی‌ها و تشریفات لازم، مجدداً در خط پرواز قرار گرفت، گفت: تمام مسافران این پرواز سالم هستند و هیچ مشکلی برای آن‌ها به وجود نیامده است.

گفتنی است ساعتی قبل هم فیلمی از مسافران پرواز ساری به عسلویه در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده ترس و وحشت مسافران از تکان‌های شدید هواپیما بوده است.

پرواز ساری به عسلویه به دلیل شرایط جوی و عدم امکان فرود در عسلویه، مجبور شد به سمت جزیره کیش تغییر مسیر دهد و هم اکنون در فرودگاه کیش نشسته و به محض مساعد شدن شرایط جوی جزیره کیش را به مقصد عسلویه ترک خواهد کرد.

 

منبع خبر فوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.