وزیر خارجه کشورمان در توییتی تاکید کرد که درصورت پایبندی تمامی طرفین به برجام همه اقدامات ایران برگشتپذیر خواهند بود. محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز دوشنبه در توییتی نوشت: ما به غنیسازی ۲۰ درصدی همانطور که به تصویب مجلس ایران رسیده ادامه دادیم. به حسب الوظیفه به آژانس بینالمللی انرژی اتمی اطلاعرسانی شده است. […]