راهنمای جامع خرید کاغذ دیواری ۱۴۰۳

 

راهنمای جامع خرید کاغذ دیواری 1403

اگر قصد خرید کاغذ دیواری را دارید حتما باید راهنمای خرید کاغذ دیواری را مطالعه کنید تا از نکات مهم نصب کاغذ دیواری، انتخاب طرح و مدل، بهترین جنس ها، قیمت های ارزان و گران و بسیاری دیگر مطلع شوید. در راهنمای خرید کاغذ دیواری ۱۴۰۳ ما به شما تمام نکات مهم را یادآوری می کنیم تا ارزان ترین کاغذ دیواری را از مکان مناسب خریداری کنید.

انواع طرح کاغذ دیواری کدام اند؟

کاغذ دیواری تنوع بی نظیری از نظر رنگ، سبک، آلبوم و مدل های مختلف دارد. اگر سوال شما این است که کاغذ دیواری چی مده؟ در ادامه تمام طرح و رنگ های کاغذ دیواری برسی میکنیم تا با توجه به بودجه و مکان مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشید. درست است که استفاده از کاغذ دیواری هنوز هم پرطرفدار و رایج است، اما برخی طرح‌های آن از مد افتاده‌اند و کمتر کسی از آن‌ها استفاده می‌کند. برای داشتن یک دکوراسیون مدرن و جذاب باید طرح‌های کاغذ دیواری مد روز را بشناسید.

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون: تنوع مدل‌ها کاغذ دیواری پشت تلویزیون بسیار زیاد است. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آن، پوستر دیواری سه‌ بعدی پشت تلویزیون است که جذابیت‌های بسیاری دارد. یکی از مزایای استفاده از پوستر سه بعدی پشت تلویزیون، عمق‌دادن به فضا و بزرگ‌تر نشان‌دادن آن است. البته در این مورد لازم است به رنگ پوستر دیواری نیز توجه کنید که در ادامه به‌طور کامل به آن خواهیم پرداخت.

کاغذ دیواری راه راه: کاغذ دیواری طرح راه ‌راه یکی از مدل‌هایی است که برای ایجاد تغییر بسیار مناسب بوده و خطای دید ایجاد می‌کند. این خطای دید باعث می‌شود که فضای موردنظر وسیع‌تر به‌نظر رسیده و حتی سقف نیز بلندتر به‌چشم بیاید. کاغذ دیواری راه‌ راه بهترین انتخاب برای اتاق‌های کوچک و دلگیر است و می تواند تغییری جذاب در آن ایجاد کند.

کاغذ دیواری آجری: کاغذ دیواری طرح آجر دارای تنوع رنگ و سبک بسیار زیادی است. از محبوب‌ترین رنگ‌های آن می‌توان به قرمز، قهوه‌ای، سفید و طوسی اشاره کرد. اگر قصد دارید که محیط موردنظر شما دکوراسیون مدرن داشته‌باشد، بهتر است از رنگ‌های سفید و طوسی استفاده کنید. همچنین اگر به دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی علاقه‌دارید، رنگ قهوه‌ای و قرمز کاغذ دیواری آجری بهترین انتخاب است.

چگونه برترین مدل کاغذ دیواری را انتخاب کنم؟

مدل کاغذ دیواری

از این‌جا به بعد، هروقت درباره مشخصات ظاهری کاغذ دیواری صحبت کردیم، پیش از هرچیز باید بدانید که سلیقه شما پراهمیت‌ترین موضوع است. هرچقدر هم که اصول دکوراسیون مهم باشد، درنهایت سلیقه شما حرف اول را می‌زند. البته چند نکته پایه وجود دارد که به شما در این زمینه کمک کرده و باعث می‌شود که از بین گزینه‌های بهتری کاغذ دیواری مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین فضاهایی که کاغذ دیواری در آن استفاده می‌شود، منزل است. خود این فضا چندین قسمت مستقل دارد که انتخاب کاغذ دیواری برای هرکدام باید به‌طور جداگانه انجام شود. علت این امر نیز، کاربری متفاوت قسمت‌های مختلف خانه و تأثیر کاغذ دیواری بر حس‌وحال آن‌جاست. بنابراین اولین نکته این است که کاغذ دیواری با طرح یکسان برای همه فضاها استفاده نشود.

هنگام انتخاب طرح کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف باید به موضوعاتی مثل اندازه محیط، قد دیوارها، میزان نورگیر و سایر المان‌های دکوراسیون نیز دقت کنید. گاهی اوقات به کمک طرح کاغذ دیواری می‌توانید خطای دید ایجاد کنید و فضای کوچکی را بزرگ‌تر نشان داده یا روشنایی محیط را افزایش دهید. برای بزرگ‌تر نشان‌دادن فضا می‌توانید از طرح‌هایی با الگوهای کوچک استفاده کنید تا دیوارها وسیع‌تر به‌نظر برسند.

چاپ کاغذ دیواری با طرح و عکس دلخواه چگونه است؟

امکان خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری سفارشی در تمام فروشگاه‌ها وجود ندارد. برخی از فروشگاه‌ها این قابلیت را ایجاد می‌کنند تا شما بتوانید طرح مورد علاقه خود را به صورت سفارشی تهیه کنید. بنابراین اگر شما فرد سخت‌پسندی هستید و طرح‌های آماده را نمی‌پسندید، می‌توانید از این قابلیت استفاده نمایید. همچنین اگر دوست دارید کاغذ دیواری دارای طرحی از عکس خودتان یا فرزندتان باشد، می‌توانید از قابلیت چاپ پوستر دیواری با عکس دلخواه استفاده نمایید.

بهترین رنگ کاغذ دیواری کدام است؟

انتخاب رنگ فاکتور بسیار مهمی در انتخاب کاغذ دیواری است. رنگ‌ها نه تنها روی روحیه ما تأثیر بسیاری می‌گذارند، بلکه به زیباترشدن و تکمیل دکوراسیون نیز کمک می‌کنند. پیش از این گفتیم که مشکل کمبود نور در فضا را می‌توان به کمک کاغذ دیواری اصلاح کرد. اگر فضای موردنظر شما تاریک بوده و نور کمی دارد، اصلا به سراغ رنگ‌های تیره و پررنگ نروید. بهترین انتخاب برای این فضاها، کاغذ دیواری‌هایی با رنگ خنثی و روشن مثل خاکستری، طوسی، سفید، آبی و…. هستند.

کاغذ دیواری برای دکوراسیون مغازه و کسب و کار مناسب است؟

بله، ارزان ترین و آسان ترین روش برای دکور دیوار های مراکز تجاری، مشاغل مختلف مثل فست فود، بوتیک، کافی شاپ، دفتر وکالت، مطب پزشک، هتل ها استفاده از کاغذ دیواری است.

بهترین کاغذ دیواری باکیفیت و مرغوب در بازار ایران چیست؟

کاغذ دیواری‌ها براساس مشخصاتی مثل قابلیت شست‌و‌شو، نوع بافت و ضخامت به جنس‌های مختلف تقسیم می‌شوند. کاغذ دیواری با جنس الیاف طبیعی بهترین جنس و کیفیت را داشته و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این جنس برای فضاهای پررفت‌و‌آمد مثل رستوران‌ها نیز مناسب بوده و بسیار مقاوم است.

چگونه دیوار خانه یا اتاق را برای کاغذ دیواری اندازه گیری کنیم؟

برای اندازه‌گیری خود دیوار به دو پارامتر طول دیوار و عرض دیوار نیاز داریم. همان‌طور که گفتیم یک متر برای این کار نیاز است. برای طول دیوار، سر متر را در بالاترین نقطه دیوار قرار دهید. اگر دیوار خیلی بلند بود، بهتر است که از یک وسیله برای بالارفتن استفاده کنید که به اندازه‌گیری مسلط باشید. همچنین می‌توانید از فردی بخواهید که به شما کمک کند و انتهای متر را در دست بگیرید.

متر را تا پایین‌ترین نقطه دیوار بکشید و این اندازه را به سانتی‌متر یادداشت کنید. برای عرض دیوار نیز باید به گوشه‌ترین نقطه مراجعه کنید و متر را در آن قرار دهید. سپس متر را به آن طرف دیوار برسانید و اندازه آن به سانتی‌متر را یادداشت کنید. اگر دیوار بزرگ بود، بهتر است در این قسمت نیز از فرد دیگری برای اندازه‌گیری کمک بگیرید. پس از به‌دست‌آوردن هر دو پارامتر به سانتی‌متر، برای جلوگیری از خطای اندازه‌گیری و نصب بهتر کاغذ دیواری، به هر پارامتر ۵ سانتی‌متر اضافه کنید. سپس این دو مقدار را به فروشنده کاغذ دیواری بدهید تا طبق آن، رول‌های کاغذ دیواری برای شما آماده شوند.

راهنمای نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری یا پوستر دیواری نیاز به مهارت دارد و اگر وقت، یا مهارت نصب را ندارید باید از نصاب های کاغذ دیواری برای نصب حرفه ای کمک بگیرید. باید رول‌ها را باتوجه به اندازه‌های دیواری آماده کنید تا پس از استفاده از چسب، سریعا آن را نصب نمایید. چسب را روی قسمتی از دیوار به‌طور یک‌نواخت بمالید. از چسب نباید خیلی زیاد یا خیلی کم استفاده کنید. زیاد استفاده‌کردن آن کاغذ دیواری را خراب و بدفرم می‌کند و کم استفاده‌کردن از آن موجب کنده‌شدن کاغذ دیواری در طی زمان خواهد شد.

قیمت کاغذ دیواری چقدر است؟ متری یا رولی؟

قیمت هر متر کاغذ دیواری یا رول کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری در فروشگاه والینو به ازای هر متر مربع از ۲۹۰ هزار تومان شروع می شود. کاغذ دیواری به صورت رول های جدا جدا چاپ و تولید می شود ولی قیمت آن برای محاسبه راحت تر شما به شکل هر متر مربع است که در سایت والینو می توانید به صورت آنلاین محاسبه قیمت کاغذ دیواری را انجام دهید.

خرید آنلاین و اینترنتی کاغذ دیواری خوبه؟

برای فردی که هیچ اطلاعاتی درباره انواع جنس، طرح، سبک، رنگ و موضوعاتی مثل نصب و اندازه‌گیری کاغذ دیواری ندارد، خرید آنلاین آن کاملا غیرممکن است. اما شما باتوجه به خواندن این مقاله و اطلاعاتی که درباره نکات مختلف گفته شد، خیلی راحت می‌توانید کاغذ دیواری موردعلاقه خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

نکته مهم در این زمینه، فروشگاهی است که قصد خرید از آن دارید. اگر فروشگاه موردنظر اطلاعات شفافی را درباره جنس و سایر نکات مربوط به محصول خود در دسترس خریداران قرار ندهد، خرید آنلاین و اعتماد‌کردن به آن سخت می‌شود. یکی دیگر از دغدغه‌های خرید آنلاین کاغذ دیواری، نصب آن است که امکان دارد کمی برای شما سخت باشد. بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که متخصصانی در زمینه نصب کاغذ دیواری داشته و این کار را برای شما انجام دهد.

یکی از بهترین و کامل‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش آنلاین کاغذ دیواری و پوستر دیواری، سایت والینو است. وقتی شما برای خرید آنلاین کاغذ دیواری به این سایت مراجعه می‌کنید، تمام اطلاعاتی که لازم است بدانید و یاد بگیرید، در اختیار شما قرار داده می‌شود. حتی مواردی مثل اندازه‌گیری و نصب کاغذ دیواری با کمک ویدئو آموزش داده شده تا افراد بتوانند آن را بهتر یاد بگیرند.

منبع: WALLINO

نظرات بسته شده است.