بهترین پمپ آب خانگی

بهترین پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی یک نوع از پمپ های کوچک میباشد که به اصطلاح مینی پمپ نیز به آن میگویند. به علت شکل ظاهری کوچک و جمع و جور و مقرون به صرفه بودن آنها، از این پمپ ها جهت آبیاری زمین های کشاورزی، آبیاری بارانی، تامین آب ساختمان های مسکونی و آپارتمان ها استفاده می شود.

در ادامه قصد معرفی دو تا از محبوب ترین برند های پمپ آب در بازار را داریم. پس اگر شما قصد خرید بهترین پمپ آب خانگی خود را دارید با همراه باشید.

بهترین پمپ آب خانگی

پمپ آب لوارا

یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ در جهان پمپ آب لوارا ایتالیا می باشد. گستردگی محصولات این شرکت تولیدی پمپ، مجموعه ای از الزامات سیالات در کلیه صنایع را پوشش می دهد. پمپ های تولیدی بوسیله این شرکت از بالاترین کیفیت در مقایسه با دیگر محصولات هم رده برخوردار میباشد و در مواردی همچون پمپ های خانگی ، پمپ های شناور ، پمپ های لجن کش و پمپ کف کش، پمپ های مورد نیاز در صنایع آب و فاضلاب و تجهیزات وابسته به آن کاربرد دارد .

شرکت بازرگانی مستر نمایندگی  فروش و خدمات پس از فروش انواع پمپ ها و الکتروپمپ های تولیدی پمپ آب لوارا ایتالیا (که پمپ های شناور، پمپ های جتی، پمپ های کفکش و پمپ های لجن کش،پمپ های سانتریفیوژی، پمپ های سیرکولاتور،بوستر پمپ ها وسیستم های تقویت فشار و لوازم جانبی آنها را شامل میشود.) در ایران می باشد.

بهترین پمپ آب خانگی

تولیدات پمپ آب لوارا

شرکت لوارا در امور خانگی انواع پمپ آب خانگی با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار ارائه میکند. شما می توانید با خیال آسوده برای احتیاجاتی همچون افزایش فشار آب در ساختمان های مرتفع، تاسیسات تهویه، سیستم های آتش نشانی و سیستم های آبگیری می توان از محصولات Lowara استفاده کنید. زیرا طراحی مقاوم و کارایی بالای تولیدات لوارا سبب افزایش طول عمر مفید آنها و کاهش هزینه ها شده است. همانگونه که بیان کردیم یکی از پر کاربردترین مصارف پمپ های لوارا در جهان و حتی ایران، افزایش فشار و تامین آب در ساختمان ها و برج های مرتفع می باشد.

پمپ آب بشقابی لوارا

پمپ آب بشقابی لوارا از پمپ های آب کم صدای پمپ لورا به حساب می آید که به منظور استفاده در داخل ساختمان و امور صنعتی کاربرد دارد. پمپ های سری CEA از این نوع پمپ ها می باشند که جنس آنها از استیل مرغوب و ضد زنگ می باشد.

یکی از مزایای پمپ آب لوارا این است که میتوانید این نوع پمپ آب را در واحد های ساختمانی و به منظور مصارف خانگی در نظر بگیرید.

پمپ آب جتی لوارا

پمپ های آب جتی لوارا به منظور جابجایی آب به شکل زمینی استفاده می شوند. جنس این پمپ ها از چدن و استیل میباشد و پروانه های آنها از جنس نوریل، برنج یا استیل می باشد. دسته پمپ های BGM در این گروه قرار می گیرند که از نوع استیل می باشند.

از مزایای پمپ جتی لوارا می توان به ویژگی خود مکش بودن آن اشاره کرد. اکثر آنها به منظور استفاده در اموری که ورودی آب کم فشار می باشد کاربرد دارند. این نوع از پمپ های لوارا یکی از بهترین انتخاب ها به منظور استفاده در ویلا ها می باشند.

پمپ های تک پروانه لوارا

این نوع از پمپ های Lowara از نوع پمپ های سانتریفیوژی میباشند که در امور خانگی کوچک و متوسط کاربرد دارند. در صورت اتصال آنها به منابع تحت فشار یک سیستم فشار قوی را تشکیل میدهند. این نوع از پمپ آب به طور معمول به سری های CO, NSCE و ESHE تقسیم بندی می شود.

پمپ آب لوارا طبقاتی

پمپ آب لوارا طبقاتی افقی و پمپ آب لوارا طبقاتی عمودی نیز از نوع پمپ های سانتریفیوژی میباشند که پوشش آن ها به دو قسمت تقسیم شده اند. این نوع پمپ ها با پمپ های مکنده تفاوت دارند. زیرا که نازل مکنده، نازل تخلیه و روکش همگی در یک قسمت قرار میگیرند. سری HM و  SV در این دسته بندی ها قرار دارند.

یکی دیگر از ویژگی های پمپ لوارا ایتالیا این است که این نوع پمپ آب ها سر و صدای بسیار کمتری داشته و فضای کمتری را نسبت به دیگر پمپ ها میگیرند.

در همین زمینه

پمپ آب

پمپ آب داب

شرکت داب بیش از ۴۰ سال است که نقشی کلیدی و مهم در مدیریت منابع ارزشمند آب را ایفا کرده است. داب (Dab) راه حل های تکنولوژیکی را با اطمینان، کارایی و بهینه سازی مصرف انرژی ارائه می دهد.

پمپ های تولیدی این شرکت در امور مسکونی، تجاری و کشاورزی قابل استفاده هستند. داب به منظور هر هدفی، در عملکرد و استراتژی، رضایت مصرف کنندگان را در نظر می گیرد.

شرکت داب ایتالیا یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان پمپ‌های زمینی، خطی، سیرکولاتور، دور متغیر، جتی و بشقابی، قابل استفاده در کلیه موارد، می باشد.

پمپ آب خانگی داب

شرکت پمپ آب داب در امر داخلی (خانگی) خود، محصولات قابل اعتمادی را تولید می‌کند. که از نظر فنی پیشرفته، دارای نصب آسان و کارایی بالا و موثر می باشند. و استفاده‌ از این پمپ ها صرفه جویی در مصرف انرژی در قسمت های خانگی و مسکونی را در پی دارد. این پمپ‌ها در بخش خانگی و داخلی جهت استفاده در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع، تامین آب و فشار، آبیاری و باغبانی، جمع آوری آب باران، تخلیه و دفع فاضلاب و سیستمهای گردش آب کاربرد دارند.

 پمپ آب داب صنعتی

شرکت پمپ داب با گسترش راه حل های پیشرفته تکنولوژیکی، پمپ هایی بسیار کارآمد و قابل اعتماد تولید می کند. این پمپ ها در امر تجاری به منظور سیستم های گرمایش و تهویه مطبوع، سیستم های گردش آب، سیستم های تامین آب تحت فشار و آتش نشانی و دفع فاضلاب کاربرد دارند.

پمپ آب داب کشاورزی

شرکت داب راه حل های متفاوتی جهت استخراج آب از زیر زمین را ارائه می دهد که این یکی از موضوعات مهم در بحث کشاورزی و آبیاری می‌باشد. پمپ های مورد استفاده‌ی این بخش در واقع پمپ و موتور با کیفیت بالا میباشند و امکان فروبردن در آب یا همان شناور بودن را دارند. این پمپ‌ها قادر به تضمین بهره‌وری انرژی در سطح بالایی میباشند. پمپ‌های مورد استفاده در این بخش طیف وسیعی از پمپ‌ها را شامل می‌شوند که میتوانند به نیازهای هر نوع سیستم حتی تا برنامه های صنعتی و آبرسانی نیز پاسخگو باشند.

راه حل های ساده و کارآمد بزرگترین نوع نوآوری در شرکت پمپ آب داب هستند. به منظور راحتی تمامی افرادی که محصولات این شرکت را خریداری می کنند یا از آن استفاده می‌کنند کاتالوگ محصولات این شرکت به چند زبان تهیه شده است.

پمپ آب داب تک پروانه

پمپ های تک پروانه داب شامل سری‌هایNKP-G , NKM-G , K , KP, KPF می‌باشند.

پمپ آب داب دو پروانه

دسته‌ی بعدی، پمپ های آب دو پروانه‌ی داب می باشد که این گروه فقط پمپ های سری k را در بر می گیرد. این پمپ سانتریفیوژ داب، یک پمپ آب مناسب جهت نصب و راه اندازی در استفاده داخلی، خانگی، صنعتی و کشاورزی، مخلوط کردن، آبیاری و خالی کردن آب میباشد. بدنه و موتور این پمپ از چدن و پروانه آن از تکنوپلیمر یا چدن است.محدوده عملیاتی این پمپ از ۲۰۰ تا ۶۰۰ لیتر بر دقیقه میباشد و تا ارتفاع ۱۹ متر را پوشش می دهد.

پمپ آب داب جتی

پمپ آب JET، JET INOX و JET _ COM داب پمپ هایی سانتریفیوژ و خود مکش با ظرفیت مکش عالی – حتی برای آب حباب دار _میباشند. این پمپ های آب به منظور پمپاژ آب با درصد پایین ناخالصی شنی (به ویژه ذخیره آب خانگی) انتخاب مناسبی هستند. این پمپ‌ها جهت استفاده در مزارع کوچک و فضای سبز و خدمات صنعتی در مقیاس کوچک (که نیاز به سیستم خود مکش دارند) ضروری و پرکاربرد است. بدنه و موتور پمپ با چدن پوشیده شده است.

پمپ آب داب طبقاتی افقی

این گروه از پمپ ها شامل پمپ‌های گوناگونی است. پمپ سانترفیوژ طبقاتی افقی EURO دارای محور هیدرولیک میباشد. و یک پمپ بسیار کم صدا است که برای امور خانگی، آبنماها، آبیاری باغ ها و آبیاری تحت فشار کاربرد دارد. بدنه پمپ از چدن می باشد و با یک پوشش استیل ضد زنگ پوشیده میشود.

پمپ آب داب طبقات عمودی

این گروه شامل چند مدل KVC , KVCX , KV3-6-10 , NKV10-15-20 , NKV32-45-65-95 است. این پمپ آب ها به منظور استفاده در سیستم های آبرسانی بزرگ یا متوسط، واحد فشار یا افزایش فشار آب، دیگ های بخار، جریان آب گرم و آب سرد، سیستم های شستشو و آتش نشانی، تامین آب آشامیدنی، مخازن تحت فشار، سیستم های آبیاری و آبرسانی و سیستم های تصفیه آب کاربرد دارد. در این پمپ عمودی جهت افزایش دوام، کارایی و عملکرد بالا، پروانه ها، دریچه و حلزونی از جنس استیل ضد زنگ ساخته میشود. جهت اطمینان از دوام دستگاه در مواقعی که خشک می ماند، بدنه آن با یک لایه از کربن فشرده روکش شده است. این پمپ ها بلبرینگ های بزرگی به منظور اطمینان از تنظیمات محور الکتروموتور در طولانی مدت دارند. رینگ شناور آن با PTFE WRAS جهت عملکرد بهتر پوشیده شده است.

نظرات بسته شده است.