دادستان کل: کشف گروه های سازمان یافته سقط جنین در برخی استان ها

محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور، در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان همدان، بر ضرورت صیانت از نیروی انسانی در سه بعد عقلی، جسمی و معنوی تأکید کرد.

دادستان : کشف گروه های سازمان یافته سقط جنین در برخی استان ها

دادستان کل کشور در همدان گفت:گروه‌های سازمان‌یافته سقط جنین در برخی استان‌ها کشف و متلاشی شده‌اند.
به گزارش مهر، محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور، در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان همدان، بر ضرورت صیانت از نیروی انسانی در سه بعد عقلی، جسمی و معنوی تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت حفظ و ارتقای سرمایه انسانی، به موضوع سقط جنین غیرقانونی به عنوان یکی از معضلات جامعه اشاره کرد و گفت: دادستانی با جدیت به این موضوع ورود کرده و خوشبختانه گروه‌های سازمان‌یافته سقط جنین در برخی استان‌ها کشف و متلاشی شده‌اند.
موحدی آزاد در ادامه به اقدامات دادستانی در خصوص چهارشنبه سوری و تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات رانندگی در این ایام، مسئولان امر باید نسبت به کنترل و ایمن‌سازی جاده‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
دادستان کل کشور همچنین به استخدام ۱۰ هزار کارمند و ۱۲۰۰ قاضی در قوه قضائیه در سال جاری اشاره کرد و آن را گامی مهم در جهت ارتقای سلامت قضائی و ارائه خدمات بهتر به مردم دانست.
وی در ادامه به ویژگی‌های یک دادستان ایده‌آل اشاره کرد و گفت: دادستان باید فردی مطلع از امور سیاسی، مستقل، بصیر، زمان‌شناس، با روحیه جهادی، درک درست از شرایط جامعه و کشور، عملگرا، با اتقان و استحکام آرا، قانونمند، با سعه صدر و توجه به نهادهای ارفاقی باشد.
موحدی آزاد در پایان به ضرورت تکریم ارباب رجوع، دقت در تشکیل پرونده‌ها و حفاظت از اطلاعات و داده‌های مردم تأکید کرد.

نظرات بسته شده است.