کپیتال اکستند، بروکر بین المللی فارکس به ایرانیان نیز خدمات می دهد

بازار فارکس بزرگترین بازار مالی در جهان است که روزانه تریلیون ها دلار در آن معامله می شود. بازار بسیار نقد و در دسترس است، با موانع کم برای ورود، که آن را به یک انتخاب محبوب برای معامله گران در تمام سطوح تبدیل می کند. بازار فارکس تحت تأثیر طیف وسیعی از عوامل است و برای اطمینان از تجارت منصفانه و شفاف بسیار تنظیم شده است. در حالی که معاملات فارکس می تواند به سود قابل توجهی منجر شود، همچنین دارای درجه بالایی از ریسک است و باید با احتیاط به آن پرداخت. اما اگر استراتژی ها و روش های معاملاتی را بیاموزید کسب درآمد دلاری در این بازار بسیار ساده است. نکته مهم انتخاب بروکر معتبر و بین المللی است که در این مطلب به شما معتبرترین بروکر برای معامله گران ایرانی را معرفی می کنیم

چگونه در معاملات فارکس شرکت کنیم؟

برای انجام معاملات فارکس حتما باید در یک بروکر فارکس حساب معاملاتی باز کنید. انتخاب بروکر مناسب اولین قدم در کسب درآمد از بازار فارکس است. انواع حساب ها، پلتفرم ها، اهرم، اندازه معاملات، هزینه های معاملاتی، دارایی های ارائه شده، اسپردها، حداقل سپرده، روش ها و هزینه های سپرده، روش ها و هزینه های برداشت، پردازش برداشت و زمان انتظار، پاداش ها و تبلیغات، ابزارهای آموزشی و تجاری، خدمات نمایشی به مشتری حساب، و کشورهای پذیرفته شده، فاکتورهایی هستند که در انتخاب بروکر فارکس باید مدنظر قرار بگیرند.

کپیتال اکستند، بروکر بین المللی فارکس به ایرانیان نیز خدمات می دهد

کارگزاری معتبر کپیتال اکستند

برای شروع معاملات فارکس باید در یک کارگزاری معتبر ثبت نام کنید. در بروکر کپیتال اکستند ثبت نام رایگان انجام می شود. بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) یکی از بروکرهای معتبریست که تیم مدیریتی این کارگزاری سابقه طولانی  در بازارهای مالی داشته و طی سالهای اخیر این کارگزاری در ارائه خدمات به مشتریان خود در بازار های مالی جهانی به ویژه معاملات فارکس فعالیت های بسیاری داشته است. این بروکر تا به امروز چندین دفتر رسمی در سراسر جهان دایر کرده. بیش از هزاران مشتری فعال از گوشه گوشه جهان دارد. در حال حاضر شرکت کپیتال اکستند بروز ترین ابزار های معاملاتی را در بازار فارکس ارائه می دهد و همواره سعی در فراهم نمودن بهترین پلتفرم تجاری آنلاین برای سرمایه گذاران و معامله گران دارد.

نکته جالب در مورد این بروکر این است که کاملا بین المللی است و برای تمام زبان ها از جمله فارسی تیم پشتیبانی اختصاصی دارد. در این صورت شما خیلی راحت و به زبان فارسی به وب سایت، پلتفرم ها و پشتیبان دسترسی خواهید داشت و حتی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی هم ندارید. کانال فارسی کپیتال اکستند در تلگرام با آیدی capitalxtend_farsi و صفحه رسمی اینستاگرام capitalxtend_persian آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شماست.

آدرس وب سایت فارسی این شرکت capitalxtend.com/fa است که برای ورود به آن به vpn  نیاز دارید. همچنین دامنه capitalxtend-irn.com/fa  بدون نیاز به vpn  در دسترس کاربران ایرانی است.

کپیتال اکستند

کارگزاری کپیتال اکستند ضمن ایجاد بستری برای معاملات فارکس، شرایط ویژه ای برای معاملات طلا، نفت و ارزهای دیجیتال فراهم نموده است و شما میتوانید انواع حساب های معاملاتی را افتتاح کنید. از حساب آزمایشی گرفته که نیازی به واریز وجه ندارد تا حساب های معاملاتی حرفه ای برای تریدرهای باتجربه!

گواهینامه ها و رگوله های کپیتال اکستند

کپیتال اکستند از نظر دریافت گواهینامه ها و اعتبارنامه های جز معتبرترین کارگزاری های بین المللی است. این بروکر عضو رسمی کمیسیون مالی جهانی می باشد و علاوه بر این از چندین کشور و نهاد بین المللی دارای گواهینامه های رسمی است. شما می توانید جهت مشاهده رگوله های این شرکت به آدرس وب سایت کپیتال اکستند ، capitalxtend-irn.com/fa مراجعه نمایید.

تنوع حساب های معاملاتی در کپیتال اکستند

بروکر capitalxtend با توجه به اهداف معامله گران، سطح مهارت و ریسک پذیری آنها طیف گسترده ای از حساب های تجاری را، از حساب های استاندارد گرفته تا پلاتینیوم، شرایط استثنایی مانند اسپردهای شناور در اختیار معامله گران و سرمایه گذاران بازار های مالی قرار می دهد. نقطه قوت دیگر این بروکر امکان استفاده از تمام استراتژی های فارکس مثل اسکالپینگ و هجینگ در بازار فراکس فراهم شده است.

بروکر کپیتال اکستند بیش از ۳۰ جفت ارز فارکس، بازار شاخص، بازار سهام، CDF، بازار های انرژی، معاملات طلا و فلزات گرانبها، بازار نفت، بازار های ارز های دیجیتال را جهت معامله برای معامله گران و سرمایه گذاران خود فراهم نموده است.

کپیتال اکستند شرایطی را فراهم کرده که شما حتی میتوانید با ۱۲ دلار هم معاملات خود را شروع کنید و با سرمایه کم شروع کنید تا در ابتدای کار سرمایه زیادی را درگیر ریسک نکنید.

بهترین پلتفرم ها و سیستم های معاملاتی

کپیتال اکستند پلتفرم های تخصصی معاملاتی مثل متاتریدر ۴ و ۵ را به مشتریان خود ارائه میدهد. این پلتفرم ها به روزترین و بهترین ابزار برای انجام معاملات هستند. علاوه بر این پلتفرم ها، سیستم های معاملاتی متنوعی مثل پم و کپی تریدینگ نیز توسط کپیتال اکستند ایجاد شده که انجام معاملات را برای شما آسان میکند. حتی افراد تازه کار نیز میتوانند با سیستم هایی مثل کپی تریدینگ بدون داشتن دانش معاملات در بازارهای مالی کسب سود کنند.

سیستم کپی ترید یا همان کپی معاملات در دسترس همه مشتریان و سرمایه‌گذران بروکر کپیتال اکستند است. کپی ترید به شما این اجازه را می‌دهد که با کپی کردن معاملات یک تریدر حرفه‌ای، بدون دانش تخصصی در حوزه فارکس یا سایر بازارهای مالی، سرمایه گذاری سوددهی انجام دهید. روش کار سیستم کپی ترید در کپیتال اکستند به این صورت است که ابتدا شما یک معامله گر که رزومه خوبی دارد را انتخاب می‌کنید و با اتصال حساب به تریدر، منتظر می‌مانید تا تریدر یک معامله را به ثبت برساند. البته همزمان می‌توانید سرمایه خود را بین چندین معامله‌گر تقسیم کنید و پس از بررسی گزارش ماهانه آنها تصمیم بگیرد که بیشترین سرمایه خود را به کدام فرد تخصیص دهید.

طرح های تشویقی

برگزاری مسابقات، ارائه پاداش ها و کمپین های تشویقی ، مسابقات اینستاگرامی و وبینارهای آموزشی رایگان یکی از مزایایی بزرگ کپیتال اکستند است. طرح هایی مثل تا ۳۰۰ دلار پاداش ثبت نام یا کش بک میتواند قدرت شما در معاملات را افزایش دهد.  از فرصت ۳۰ درصد شارژ بیشتر استفاده کنید و اعتبار بیشتری در حساب معاملاتی متاتریدر خود دریافت کنید. همین امروز ثبت نام خود را انجام دهید و با دریافت بونوس سپرده گذاری تا سقف ۳۰۰ دلار، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهید.

سرمایه گذاری فارکس با 300 دلار پاداش

همچنین طرح کش بک نیز به این صورت است که به ازای هر لات معامله تا ۳ دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود را با ریبیت های قابل برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

شما می توانید همین امروز و با ثبت نام در کپیتال اکستند شروع کنید. برای ورود به سایت vpn  را روشن کنید. همچنین برای اطلاع از مسابقات، جوایز و پاداش ها صفحه رسمی کپیتال اکستند در اینستاگرام با آیدی capitalxtend_persian  را دنبال نمایید.

 

 

نظرات بسته شده است.