گل‌محمدی از پرسپولیس خداحافظی کرد

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و پایان کارش در جمع سرخپوشان را اعلام کرد.

فوری: گل‌محمدی از پرسپولیس خداحافظی کرد

به گزارش “ورزش سه”، دقایقی بعد از پایان بازی پرسپولیس و در کنفرانس مطبوعاتی، یحیی گل‌محمدی از جمع سرخپوشان وداع و استعفای خود را اعلام کرد.

این حرف‌های یحیی است که استعفای او از پرسپولیس تلقی می‌شود: مشکلات مالی و امکاناتی داشتیم. با این شرایط من شخصا نمی‌توانم ادامه دهم. ۳ ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی که باعث دلگرمی باشد را باشگاه انجام نداد.

او همچنین با خداحافظی از هواداران پرسپولیس اعلام کرد: از اینجا از همه پرسپولیسی‌ها که با من در این ۴ سال همراه بودند تشکر می‌کنم. امیدوارم هر کسی که می‌آید موفق باشد.

نکته جالب اینکه سرمربی پرسپولیس در ماه‌های گذشته نیز از جمع سرخپوشان استعفا داده بود و این ششمین استعفای یحیی گل‌محمدی از جمع سرخپوشان در سال‌های گذشته است که در پایان نیم فصل اول انجام می‌شود.

این در حالی است که لیگ برتر ایران به مدت نزدیک به دو ماه تعطیل می‌شود و بسیاری تصور می‌کردند که در این مدت پرسپولیس با هدایت یحیی، خود را آماده دور برگشت خواهد کرد، اما با این استعفا دوباره اردوگاه سرخ در شوکی بزرگ فرو می‌رود.

حتی در این مورد باشگاه پرسپولیس مشغول بررسی چند پیشنهاد برای اردوی خارجی از کشور بود اما حالا همه چیز در شرایط مبهم قرار می‌گیرد.

در مورد استعفای یحیی جالب اینکه او هفته گذشته در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس صحبت کرد و گفت که موافق جذب یورگن لوکادیا است، اما حالا یک هفته بعد و پس از تساوی تلخ مقابل مس رفسنجان، دوباره از جمع پرسپولیسی‌ها کناره‌گیری کرده است.

باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به این تصمیم یحیی گل‌محمدی نداشته و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

نظرات بسته شده است.