واکنش پرسپولیس به طولانی شدن روند رسیدگی به تخلفات مالی استقلال!

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس، به طولانی شدن روند رسیدگی به تخلفات مالی استقلال واکنش نشان داد.

واکنش پرسپولیس به طولانی شدن روند رسیدگی به تخلفات مالی استقلال!

باشگاه پرسپولیس از رفتار دوگانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و طولانی شدن روند بررسی پرونده ادعای تخلف استقلال در زمینه قانون سقف بودجه، انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، تکذیب خبر ارجاع پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال به کمیته انضباطی با محوریت عدم رعایت قانون سقف بودجه از سوی آبی‌ها و همچنین خطر کسر امتیاز دوباره از پرسپولیس به دلیل پرداخت مالیات مربیان خارجی، واکنش مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس را به همراه داشت.

مدیر روابط عمومی سرخ‌ها در این پست با انتقاد از سرعت عمل کمیته انضباطی در رسیدگی به پرونده‌های سپاهان و پرسپولیس و کسر امتیاز از این تیم‌ها، از طولانی شدن روند بررسی پرونده استقلال در این کمیته انتقاد کرد و مدعی برخورد دوگانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با پرونده‌های مختلف شد.

در بخشی از پست مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آمده است:

از ۲۷ مهر که پرسپولیس از استقلال شکایت کرده است به گفته مسئولان هنوز بررسی‌ها ادامه دارد. مسئولین کمیته انضباطی و نظارت در پرونده پرسپولیس این همه سرعت عمل داشتند، چرا در پرونده استقلال سکوت کرده‌اند؟ آیا این همه زمان لازم است؛ یا خیلی پرونده قطور است که این همه زمان برده یا اصلا مهم نیست؟

واکنش پرسپولیس به طولانی شدن روند رسیدگی به تخلفات مالی استقلال!

لشگری در ادامه با اشاره به واکنش کمیته انضباطی به ارجاع پرونده استقلال به این کمیته و تکذیب این خبر، نوشته است:

امروز هم واکنش سریع عضو کمیته انضباطی به خبر ارجاع پرونده استقلال به این کمیته در نوع خودش جالب توجه و عجیب بود! در بسیاری از موارد که نیاز است اعضای کمیته انضباطی اظهارنظر کنند، سکوت اختیار کرده اما در مورد پرونده استقلال سریع واکنش نشان داده و طی مصاحبه‌ای ارجاع پرونده را تکذیب کردند. وقتی شرایط دو پرونده را مقایسه می‌کنیم، سوالات زیادی به وجود می‌آید که امیدواریم مسئولان پاسخ قانع‌کننده‌ای به آن داشته باشند.

کنایه مدیر روابط عمومی پرسپولیس به کمیته انضباطی درباره بررسی با تاخیر پرونده استقلال در شرایطی است که امروز شنیده شد که این باشگاه به دلیل پرداخت مالیات دو مربی خارجی خلاف دستورالعمل‌های سازمان لیگ، در خطر کسر امتیاز مجدد قرار دارد.

البته لشگری در یک استوری با تکذیب این خبر نوشت:

پرسپولیس هیچ پرونده‌ای در کمیته انضباطی ندارد و پرونده مالیات ۲ مربی خارجی کذب محض است.

نظرات بسته شده است.