هوش بالای دنیز دختر علی دایی و موفقیت تحصیلی چشمگیر او

در یک گزارش به هوش بالای دنیز دایی و موفقیت های تحصیلی اش اشاره شده است.

هوش بالای دنیز دختر علی دایی و موفقیت تحصیلی چشمگیر او

وب سایت روزیاتو گزارشی متفاوت از دختر شهریار فوتبال ایران را منتشر کرده که به هوش بالای دنیز دایی و موفقیت تحصیلی چشمگیر او اشاره کرده است.

به تازگی مادر دنیز دایی، دختر بزرگ علی دایی، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، هوش بالای دخترش را تحسین کرد و از موفقیت‌های خیره کننده او نوشت. به گفته او دنیز برای ورود به مدرسه‌ای در لندن که «آرزوی هر نوجوانی است» با کسب بیشترین امتیاز، رکورد زده بود. مهسا، مادر دنیز دایی همچنین از دیگر موفقیت‌های تحصیلی دخترش ازجمله تحصیل به عنوان شاگرد وی‌آی‌پی در دانشگاه آکسفورد نوشت.

مهسا خان‌پور با انتشار ویدئویی از کودکی دخترش در اینستاگرام خود نوشت: در زمانی که که ورود به مدرسه (Harris Westminster Sixth Form) آرزو و رویاى هر نوجوانى در اینجا هست از طرف این مدرسه براى دنیز من بعد از مصاحبه دعوتنامه‌اى اومد که متن اون بدین شرح بود:

«دنیز عزیز بالاترین رکورد ورودى براى ورود به این مدرسه در طول تاریخ این مدرسه ۴۴١ امتیاز بوده و شما در مصاحبه خود ۵٠١ امتیاز آوردید، خوشحال میشیم به ما افتخار بدهید و در مدرسه ما با بورسیه اى که به شما تعلق میگیره ثبت نام کنید.»

او همچنین به دیگر موفقیت‌های دنیز اشاره کرد، ازجمله کسب عنوان «دومین دانش آموز برتر در سطح کل کشور انگلستان» و حالا که «جزو شاگردهاى وى آى پى دانشگاه آکسفورد از نظر رکورد امتیاز نمره ورودى است و نامه‌هاى خوش آمدگویى از طرف استادان سرشناس این دانشگاه دریافت کرده است».

خرداد سال گذشته علی دایی، فوتبالیست پیشکسوت و پرافتخار ایرانی، در گفتگویی با عادل فردوسی پور صحبت هایی درباره ی ازدواجش مطرح کرد که واکنش دختر بزرگ ترش دنیز دایی و مادر وی را به دنبال داشت.

هوش بالای دنیز دختر علی دایی و موفقیت تحصیلی چشمگیر او

علی دایی اولین مهمان برنامه ی اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» با اجرای عادل فردوسی پور بود و در بخشی از گفتگوی خود به زندگی شخصی اش پرداخت.

در حالی که پیش تر گفته شده بود علی دایی تاکنون دو بار ازدواج کرده و دختر بزرگش دنیز دایی را از همسر اول خود دارد و دختر کوچک ترش نورا دایی نیز ثمره ی ازدواج دوم او است، این فوتبالیست سابق در مصاحبه ی خود با فردوسی پور این شایعات را رد کرد و گفت تاکنون تنها یک بار در سال ۸۳ ازدواج کرده است. او همچنین درباره ی دخترانش گفت دنیز ۱۶ سال دارد و در انگلیس در کالج تحصیل می کند و به زودی به دانشگاه می رود و نورا نیز ۱۱ سال دارد و در ایران پیش پدر و مادرش زندگی می کند.

پس از انتشار صحبت های علی دایی درباره ی ازدواجش، دختر بزرگ وی دنیز دایی و همینطور مادر وی پست هایی در اینستاگرام خودمنتشر کردند که به نظر می رسید واکنشی به صحبت های دایی بود.

ابتدا دنیز دایی در پستی اینستاگرامی که با تصویری از کودکی او در کنار مادرش مهسا همراه بود نوشت به زودی ۱۸ ساله خواهد شد.

دنیز دایی در این پست نوشت: «امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمونده که ١٨ سالم بشه و نشستم عکسای بچگیمو دیدم که اینو پیدا کردم که خیلی هم دوستش دارم. فکر میکنم عکس تولد یک سالگیم باشه که اتفاقاً روزشم با تولد مامانم یکیه ، ٢٠ شهریور. خواستم با این عکس از اینکه همیشه هم دوستم بودی هم مامانم ازت تشکر کنم مامان مهسا جونم. مرسی بابت همه ی سختیا و از خود گذشتگی هایی که واسه من کردی. دوستت دارم.»

سپس مادر دنیز دایی، مهسا هم پستی مشابه برای دخترش منتشر کرد.

او در این پست نوشت: «تقدیم به دخترم دنیز که کنون هیجده سال دارى با افتخار آفرینى در تحصیلات و سر بلندى همیشگى من و با داشتن شخصیت بالا و بى همتایت ، منو مغرورترین و خوشبختترین مادر دنیا کردى ، این متن بهانه اى براى قدردانى از تو نازنینم هست و تشکر مجدد از پیروزیهاى تحصیلیه اخیرت مرسى که هستى و مرسى که کارى کردى که همه جا مانند یک ستاره بى همتا بدرخشى.»

نظرات بسته شده است.