باشگاه پرسپولیس: تکذیب فسخ قرارداد گل محمدی

بعد از برتری تیم پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر و برگزاری جشن قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران و اهدای جام قهرمانی به سرخ‌پوشان. سرمربی سرخ‌پوشان به دلیل مشکلات مالی و اختلافاتی که با مدیریت باشگاه در این خصوص دارد در تمرینات این تیم تا امروز شرکت نکرده است.

باشگاه پرسپولیس: تکذیب فسخ قرارداد گل محمدی

سرمربی پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی از حضور در تمرینات این تیم خودداری کرد.
به گزارش ایرنا، بعد از برتری تیم پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر و برگزاری جشن قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران و اهدای جام قهرمانی به سرخ‌پوشان. سرمربی سرخ‌پوشان به دلیل مشکلات مالی و اختلافاتی که با مدیریت باشگاه در این خصوص دارد در تمرینات این تیم تا امروز شرکت نکرده است.
این درحالی است که برخی از رسانه‌ها اعلام کردند گل‌محمدی با توجه به ارسال نوتیس به باشگاه برای پرداخت مطالبات خود و عدم توجه به مدیریت باشگاه به این موضوع قرارداد خود را فسخ کرده است.
از همین رو فرشید طاهری مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: اعضای کادرفنی می‌توانند به نامه‌نگاری با باشگاه از سمت خود استعفا دهند اما برای فسخ قرارداد خود باید به صورت رسمی مکاتبه کنند. هنوز نامه‌ای در خصوص درخواست او مبنی بر فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس به دست ما نرسیده و هنوز وی سرمربی این باشگاه است.

باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد گل محمدی را تکذیب کرد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر فسخ قرارداد سرمربی این تیم را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مصطفی لشکری در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری اعلام کرد: گل محمدی بابت مطالباتش به باشگاه نوتیس داده، اما خبر فسخ قرارداد وی صحت ندارد.
لشکری افزود: یحیی گل محمدی تمام مبلغ قرارداد سال گذشته خود را دریافت کرده است، اما آپشن قرارداد وی که با قهرمانی‌های سال گذشته فعال شده بود هنوز پرداخت نشده و باشگاه در صدد تامین منابع مالی برای پرداخت این مبالغ به بازیکنان و کادر فنی است.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد ۲۰ درصد از قرارداد فصل جاری گل محمدی نیز به وی پرداخت شده است.

نظرات بسته شده است.