جزئیات ماجرای خودداری میلان از خرید طارمی

خبرورزشی نوشت: روند مذاکرات برای انتقال مهدی طارمی به میلان که به نظر می‌رسید تمام شده است، ناگهان به شیوه‌ای غیرمنتظره به بن‌بست خورد.

جزئیات ماجرای خودداری میلان از خرید طارمی

نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا در گزارشی از دلیل متوقف شدن فرایند انتقال مهدی طارمی از تیم پورتو به میلان با وجود توافق‌های صورت گرفته میان سه طرف پرده برداشت.

به نوشته روزنامه چاپ میلان، چیزی که مانع پایان پروسه مذاکرات و نهایی شدن انتقال بازیکن ۳۱ ساله به میلان شده، سنگ‌اندازی دلال‌هایی بوده باشگاه پورتو قصد داشته برای آنها بابت انتقال مهاجم ایرانی‌اش حق کمیسیون بگیرد.

درباره دلایل به بن‌بست خوردن مذاکرات طرفین، گزارش‌های ضد و نقیضی توسط رسانه‌های ایتالیایی و پرتغالی منتشر شده و هر کدام عواملی را معرفی کرده‌اند اما چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که میلان حاضر نشده به خاطر نیازش به یک مهاجم جدید، باج بدهد و در همین راستا هم عصر امروز (پنجشنبه) جلسه‌ای با داریا بهرامی به عنوان یکی از واسطه‌های معامله میان دو باشگاه را جلسه‌ای در دفتر مرکزی باشگاه برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید

طارمی به میلان؛ انتقالی در حال شکست!/ پای مدیربرنامه‌ها در میان است

گزارش‌های نخستین روزنامه گاتزتا حاکی از آن است نتیجه این جلسه آنطور که دو طرف می‌خواستند پیش نرفته است. روزنامه میلانی نوشته که میلان هرگز با خود بهرامی مشکلی نداشته است بلکه نارضایتی‌اش از باز شدن پای دلال‌هایی جدید به این معامله توسط باشگاه پورتو بوده که گویا آنها هم بابت جابجایی بازیکن حق کمیسیون مطالبه کرده‌اند.

باشگاه میلان با توجه به احتمال منتفی شدن خرید طارمی، جانب احتیاط را رعایت کرده و با اینکه مهاجم خود لورنزو کولومبو – بازیکنی که مونتزا درصدد جذب قرضی اوست – را از فهرست بازیکنانش برای بازی فردا شب مقابل رم خط زده اما هنوز اجازه نهایی پیوستن‌اش را نداده است. به این ترتیب در صورتی که در ۲۴ ساعت باقیمانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات راهی برای از سرگرفته شدن مذاکرات میان دو باشگاه میلان و پورتو پیدا نشود، طارمی در پورتو و کولومبو در میلان خواهد ماند.

 

نظرات بسته شده است.