جزئیات جدید از درگیری بر سر حجاب در نارنجستان شیراز؛ زن چادری آمر‌به‌معروف شروع‌کننده برخورد فیزیکی و ضرب‌وشتم بوده

روزنامه فرهیختگان نوشت: خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند.

جزئیات جدید از درگیری بر سر حجاب در نارنجستان شیراز؛ زن چادری آمر‌به‌معروف شروع‌کننده برخورد فیزیکی و ضرب‌وشتم بوده

روزنامه فرهیختگان ابعاد جدیدی از ماجرای درگیری بر سر حجاب در نارنجستان شیراز منتشر کرده است. جزئیاتی که نشان می‌دهد زن چادری آمر‌به‌معروف شروع‌کننده درگیری و ضرب‌‌وشتم بوده است.

به گزارش فرهیختگان، بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید:

  • براساس گفته‌های خبرنگار محلی شهرستان شیراز ظاهرا داستان از این قرار است که خانواده‌ای زاهدانی که برای مسافرت به شیراز رفته‌اند، برای بازدید از باغ نارنجستان قوام وارد باغ می‌شوند و طبق فیلم دوربین‌های مداربسته نارنجستان قوام، خانم حجاب دارد. پس از ورود به باغ نارنجستان، روسری خانم کمی عقب می‌رود اما به‌طور کامل از سرش نمی‌افتد. خانم چادری حاضر در باغ نارنجستان، چندباری برای رعایت حجاب کامل به آن خانواده تذکر می‌دهد. بار آخر خانم چادری با لحن بدی مجددا تذکر خود را برای رعایت پوشش تکرار می‌کند. خانواده طرف مقابل باز هم به شیوه‌ای خانم چادری را دست به سر می‌کنند.
  • بار آخر اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
  • بی‌شک انتشار اصل فیلم‌ دوربین‌های مداربسته نارنجستان قوام، در روشن شدن حقیقت کمک خواهند کرد و اگر در این بین اشتباه و خطایی از خانم آمر به معروف صورت گرفته، دیگر کسی با نام و عنوان امر به معروف، به هموطن خود بی‌احترامی و توهین نخواهد کرد.
  • هیچکس منکر لزوم رعایت حجاب به‌عنوان یک واجب شرعی و صدالبته قانون کشور اسلامی نیست اما اگر رفتارهای پرخاشگرانه با نام و عنوان امر به معروف باب شود و از آنسو افراد هم برای دفاع از خودشان وارد درگیری فیزیکی یا کلامی شوند، چه بر سر جامعه ما خواهد آمد؟
  • درحال حاضر مطالبه اصلی مردم شیراز درخصوص اتفاق نارنجستان قوام، انتشار فیلم‌های مداربسته برای شفاف شدن افکار عمومی درخصوص این اتفاق است. اگر خانم آمر به معروف در انجام تکلیف شرعی، تخطی کرده است؛ مسئولان امر صادقانه اشتباه این خانم را اعلام کنند و از خانواده زاهدانی بخواهند تا شکایت خود را از خانم آمر به معروف مطرح کنند.
منبع فرهیختگان
از طريق اینستاگرام رسا نشر تلگرام رسا نشر

نظرات بسته شده است.