ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو از شکایت ۲ بازیگر مرد تبرئه شدند

شبنم فرشادجو نوشت: در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی علیه اینجانب شبنم فرشادجو ترانه علیدوستی و بابک کریمی بازپرس قرار منع تعقیب برای ما صادر کرد.

ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو از شکایت 2 بازیگر مرد تبرئه شدند

سال گذشته در همین ایام جنبش می‌تو (جنبش روایت آزار) و بیان ماجرا‌های آزاردیدگان از زبان خودشان، جنجالی شد. در این میان نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی هم به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرآنلاین، همان زمان شبنم فرشادجو مخالفت‌ها با این هنرمندان و فعالیت آن‌ها را در فضای مجازی شروع کرد و این افراد هم بعد‌ها به جرم افترا از او شکایت کردند. اما نتیجه نهایی متهم شدن این افراد به آزارگری بود.

حالا شبنم فرشادجو با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ما بردیم در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی علیه اینجانب شبنم فرشادجو ترانه علیدوستی و بابک کریمی به همراه چند تن دیگر به اتهام افتراء توهین و نشر اکاذیب به شعبه ۴ بازپرسی داد سرای فرهنگ و رسانه احضار شدم.

موضوع شکایت مربوط به پستی از من با موضوع عدم حمایت از شخص متهم به خشونت و آزار گری جنسی بود که منتشر کرده بودم و سایر دوستان آن را بازنشر کردند.

بازپرس همه ما را احضار کرد هرچند به دلیل عدم حضور در ایران نتوانستم شخصاً دلایلم را شرح دهم، اما خوشبختانه سایر دوستان در دادسرا حاضر شده و به تفصیل دلایل و شهود خود را ارائه کردند و باز پرس نیز تحقیقات مفصلی را انجام داده که منجر به صدور قرار منع تعقیب شد.

البته شاکیان با هم به قرار صادره اعتراض کردند. اما قراره صادره در دادگاه نیز به نفع ما تایید شد و هم از اتهام افترا و توهین تبرئه شدیم.

به عبارت دیگر ما امر غیرواقعی و کذبی را به حبیب رضایی و مهدی کوشکی منتسب نکرده و تنها حقیقت را بیان کردیم.

پست اینستاگرامی شبنم فرشادجو

نظرات بسته شده است.