برای رفع مشکلات، رئیسی به خوزستان برود

رئیسی بعنوان اولین و بزرگترین مسئولیتش باید برای خوزستان کاری بکند.

برای رفع مشکلات رئیسی به خوزستان برود

پایگاه خبری رسا نشر – مهدی سوری: چند شب است که اعتراضات در شهرهای خوزستان ادامه دارد. بی آنکه معترضان جوابی بگیرند. اعتراض به تبعیض و نادیده گرفتن جمعیتی عظیم از هموطنان. از خوزستانی ها غیور که از ابتدای جنگ پای کار دفاع از وطن، مردانه ایستادند و پا پس نکشیدند. این روزها مسئولین فعلی و پیشین مشکلات خوزستان را به گردن همدیگر می اندازند. از سد سازی ها، برداشت غیر مجاز آب و خشک کردن تالاب ها. اما هیچکدام از این مصاحبه ها، جلسات و مصوبات برای زخم عمیق مردم صبور و وفادار خوزستان درمان نمی شود.

از دولت روحانی آن هم در این روزهای آخر حتی یک قطره آب هم به خوزستان نخواهد رسید. کابینه این روزها بیشتر مشغول جمع آوری اسباب و اثانیه برای ترک ساختمان وزارتخانه هاست. پس از هشت سال باید رفت. خوب و بدش بماند برای بعد. اکنون آنچه مهم است خوزستان است.  به نظرم رئیس جمهور منتخب منتظر تحویل گرفتن کلید نهاد ریاست جمهوری نماند. رئیسی بعنوان اولین و بزرگترین مسئولیتش باید برای خوزستان کاری بکند. مهم نیست که دولت را تحویل گرفته یا نه. حتی اگر شده باید به خوزستان برود و از نزدیک با مردم گفتگو کند و برنامه اش را برای رفع سریع مشکل خوزستان آماده کند. چراکه به نظر نمی رسد قوه مجریه در این روزهای پایانی بتواند مشکل خوزستان را مرتفع کند. مجلس، قوه قضائیه و رئیس جمهور منتخب بهتر است تا این اعتراضات به فاجعه تبدیل نشده صدای مردم خوزستان را بشنوند و با یک اقدام سریع مشکلات ساکنین ، کشاورزان و دامداران را حل کنند.

من ترسم از این است که با تشدید اعتراضات و امنیتی شدن فضا در خوزستان، آن هم با نفوذ و سوء استفاده گروههای ضد انقلاب و خرابکار و مقابله طرف امنیتی با اعتراضات ، چیزی مشابه آبان نود و هشت رقم بخورد. حادثه تلخ و دلخراش آبانی که برای بنزین بود. و حالا در خوزستان برای آب…

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.