در تملک مالک قبلی است/ هیچ نگارخانه‌ای منحل نشده است

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به پیگیری‌هایی که از مالک سینما اطلس انجام دادیم اظهار نظر مالک مبنی بر این است که سینما هنوز در تملک ما است و هیچ جا به جایی در این خصوص صورت نگرفته است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص سرانجام معاوضه سینما اطلس اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که از مالک انجام دادیم اظهار نظر مالک مبنی بر این است که سینما هنوز در تملک ما است و هیچ جا به جایی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مالکین اعلام کردند شاید برنامه‌ای برای این مسئله داشته باشیم که هر مالکی می‌تواند چنین قصدی داشته باشد اما در حال حاضر چنین مسئله‌ای اتفاق نیفتاده و هیچ فعالیتی هم در این خصوص توسط مالکین سینما اطلس صورت نگرفته است.

سینما اطلس در تملک مالک قبلی است/ هیچ نگارخانه‌ای منحل نشده است|خبر فوری

وی در خصوص تعطیلی نگارخانه‌های مشهد به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از کرونا نیز اینطور توضیح داد: نگارخانه رادین از مدتی قبل پیگیر جابه جایی بوده و در شورای نظارت هم شرکت کرده است که قرار شد به محض اینکه مکان جدید را گرفت، به اداره معرفی کند تا بررسی‌های لازم انجام و به اماکن معرفی شود و تاییدیه بگیرد تا براساس نظری که شورای نظارت بر نگارخانه خواهد داد در مکان جدید فعالیت خود را آغاز کند.

محمدی تاکید کرد: در خصوص دیگر نگارخانه‌ها تا این لحظه از سوی مدیران نگارخانه‌ها اعلام تعطیلی نشده است و فعال هستند اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی امکان دارد برنامه‌ای نداشته باشند و از لحاظ اکران و اجرا فعالیتی نداشته باشند ولی هیچ کدام به تعطیلی کشیده نشده‌اند.

گفتنی است؛ پیش از این طی خبری اعلام شده بود سینما اطلس با هتلی معاوضه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.