کشف اشیاء عتیقه مربوط دوران ایلامی‌ها در دهدشت

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف اشیاء عتیقه مربوط دوران ایلامی‌ها و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد. به گزارش ایسنا و […]

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف اشیاء عتیقه مربوط دوران ایلامی‌ها و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.
به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «منوچهر سیاهپور» در این‌باره گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر نگهداری شیء عتیقه و باستانی توسط شخصی به هویت معلوم ساکن یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، با کسب دستور مقام قضایی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و پرسنل یگان امداد شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه با هماهنگی نماینده حقوقی اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری شهرستان به محل مورد نظر اعزام و پس از شناسایی کامل منزل فرد مورد نظر در بازرسی از منزل متهم چند شیء عتیقه و باستانی به شکل استوانه ای کشف و ضبط شد.
سیاهپور یادآور شد: بنا به اعلام نظر کارشناس میراث‌فرهنگی شهرستان، قدمت این شی استوانه‌ای و متعلق به دوران ایلامی‌هاست که در همین راستا متهم نیز دستگیر و به یگان مربوطه دلالت و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.