در گفت‌و گو با خبر فوری مطرح شد؛ رونمایی توکلی از دست‌های پشت پرده در حوزه افزایش نرخ ارز و دلار!

5ef4972bd7751_2020-06-25_16-53

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وزیر دولتی که روز جمعه ارز را بین تعدادی اقتصادگر تقسیم می کند به کشور خیانت کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبر فوری در خصوص وجود دست های پشت پرده در حوزه افزایش نرخ ارز و دلار از وقایع خیانت آلود به مردم و کشور پرده برداشت و تصریح کرد: متاسفانه دست های پشت پرده همه جا وجود دارند.
احمد توکلی ادامه داد: متاسفانه باید بگویم این آدم ها همدیگر را شناخته اند و شبکه ای شده است که به هم کمک می کنند.
وی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت دولتی که در یک روز جمعه خردادماه تعدادی اقتصادگر را دعوت و بین آنها ارز را تقسیم کند بر خلاف نص قانون و مسائل کشور عمل کرده است.
وی با بیان اینکه معاون ذیربط، با کمال وقاحت می آید و از این اتفاق حمایت می کند امری بسیار تاسف بار است  و ادامه داد: این اقدام خیانت به مردم است، افراد پشت پرده باید بیرون بیایند و معرفی شوند.
وی اظهار داشت: در سال ۱۹۹۷ کشور مالزی شرایط مشابه امروز ما را تجربه و در نهایت کنترل کرد؛ متاسفانه دوستان در شرایط عادی پذیرای این موضوع نیستند.
توکلی با اشاره به این که در شرایط کرونایی هزینه های دولت بالاتر از درآمدهایش است و به طرق مختلف می خواهد خودش را نگه دارد گفت: با بالا رفتن قیمت ها افراد از آینده می ترسند و می خواهند درآمد خود را تبدیل به کالای با دوام کنند در نتیجه قیمت کالا و ارز بالا می رود.
وی افزود: فقر و فلاکت کشور را فرامی گیرد و مردم در حوزه مسکن دچار استیصال می شوند؛ دولت نیز متاسفانه شگردهای غلط خود را ادامه می دهد.

منبع: خبرفوری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.