بخش جدید: خوب ترین ها و بدترین های هفته/هفته اول اسفند۹۶

از این هفته یک بخش جدید در پایگاه خبری رسا نشر اضافه شده با عنوان خوبترین و بدترین های هفته که افراد، سازمان ها، هنرمندان و …. در طول هفته مورد بررسی قرار می گیرند و خوب ها و بدها معرفی می شوند. تلاش می کنیم در هفته های آتی این افراد به پیشنهاد مخاطبین […]

۳D Render of a Blank Chalk Board
از این هفته یک بخش جدید در پایگاه خبری رسا نشر اضافه شده با عنوان خوبترین و بدترین های هفته که افراد، سازمان ها، هنرمندان و …. در طول هفته مورد بررسی قرار می گیرند و خوب ها و بدها معرفی می شوند. تلاش می کنیم در هفته های آتی این افراد به پیشنهاد مخاطبین رسا نشر و از طریق نظرسنجی انتخاب شوند.
و اما خوب و بد ترین های هفته اول اسفند ماه و تا ۴ اسفند ۱۳۹۶

خوبترین ها:

امدادگران پر تلاش هلال احمر
دلیل:  تلاش بی وقفه و کار در شرایط سخت و در برف و سرما به جهت جستجوی اجساد قربانیان سقوط هواپیمای تهران یاسوج
هوا نیروز ارتش و سپاه
دلیل:  همراهی و حضور برای یافتن لاشه هواپیمای ATR  متعلق به هواپیمایی آسمان
زنان روستای سی سخت

دلیل:  حرکت خودجوش برای تهیه غذا و پذیرایی از عوامل پلیس، امدادگران، اورژانس و … در زمان حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج
باران کوثری

دلیل:  حمایت و همراهی با نوجوان معلول و نقاش که علاقه زیادی به کشیدن تصاویر هنرمندان و ورزشکاران دارد
مجلس شورای اسلامی
دلیل:  مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته با تصویب لایحه هایی از بودجه ۹۷ از افزایش حقوق مسئولان درجه ۱ ممانعت به عمل آورد و همچنین پرداخت هزینه افطاری از بوجه عمومی و دولتی را ممنوع کرد. همچنین افزایش حقوق را بصورت پله کانی و از کمترین حقوق با بیشترین افزایش تا بالاترین حقوق و کمترین افزایش را به نفع کم درآمد ها تغییر داد.
وزیر ارتباطات

دلیل:  آذری جهرمی طی دستور العملی  هزینه های نوروزی و هدایای این  وزارتخانه را به زلزله زدگان کرمانشاه هدیه و پیرو این حرکت همراه اول ، رایتل و چند شرکت دیگر هزینه تهیه هدایای نوروزی و سررسید خود را به زلزله زدگان کرمانشاهی هدیه کردند.
 

بدترین ها:

وزارت راه  و شهرسازی
دلیل: کوتاهی در برابر جان انسان ها و عدم برخورد با شرکت های هواپیمایی متخلف، حادثه های پیاپی و از دست رفتن جان انسان های بی گناه همانند سانحه هوایی تهران یاسوج
سازمان هواپیمایی کشور

دلیل:  اوضاع خراب هواپیماها وشرکت های هواپیمایی، عدم نظارت بر قیمت بلیط پروازها و تاخیرهای طولانی. و همچنین سقوط هواپیما، کنسلی پروازها و بازشگت به مبدأ پرواز ها به دلیل بی برنامگی در مواقع شرایط جوی و بارندگی های اخیر
اغتشاش گران گلستان هفتم پاسداران

دلیل:  حادثه ای دلخراش که منجر به شهادت تنی چند از پرسنل انتظامی و امنیتی و مجروح شدن تعداد زیادی انجامید. همچنین خسارت های فراوانی که به منازل و خودروها وارد شد. شاید معترضین خواسته هایی داشتند که باید شنیده می شد. اما آشوب گری و بر هم زدن نظم و آرامش جامعه از نظر همه افراد جامعه محکوم است.
پلیس بد خیابان انقلاب

دلیل:  حتی اگر فرد مورد نظر مجرم باشد و قانون شکنی که اینگونه است و پلیس ملزم به برخورد و جلب وی ، اما این پلیس حافظ جان و ناموس مردم هم هست. پایین آوردن دختران معترض به حجاب اجباری که به دختران انقلاب معروف شده اند با کشیدن پایین و پرت کردن خطایی است که از این مامور ناجا سر زده است و بدتر از آن بی احترامی و توهین به افرادیست که در آن محل تجمع داشته اند. اگر دختر معترض با ان شدت هل دادن با سر به زمبن می خورد و  آیا این پلیس وظیفه شناس می توانست پاسخگوی این حادثه باشد؟
محمود احمدی نژاد

دلیل:  فردی که خود باعث و بانی مشکلات عدیده امروز کشور است، با نوشتن نامه به رهبر انقلاب درخواست های غیر منطقی می کند و می خواهد به دلیل اینکه پرونده های تخلف خود و دوستانش به جریان افتاده دولت برآمده از آرای مردمی را با ۲۴ میلیون رأی برکنار و احتمالاً خود به صحنه برگردد و اگر جایی از دست او و دوستانش سالم مانده است، به ویرانه تبدیل کند.
 
اگر شما هم در اینباره موضوعی مد نظر دارید از طریق بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید.
همچنین اگر خوب و یا بدی را در طول هفته شناسایی کردید از طریق تلگرام رسا نشر با آی دی @rasanews  برای ما ارسال کنید تا در هفته آینده آن را معرفی نماییم.
گردآورنده : شبنم حاجی اسفندیاری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.