نات کوین همه را شگفت زده کرد. رشد ۵۰ درصدی در چند ساعت

میم کوین نات کوین که تنها ۲ هفته از لیست شدن آن در صرافی ها می گذرد، در یک بازار هیجان انگیز توانست رشد ۵۰ درصدی را تجربه کند.

نات کوین به گزارش رسا نشر رمز ارز نات کوین که از یک بازی تلگرامی شروع شد و در ابتدا تردید های بسیاری در مورد آن وجود داشت، پس از یک دوره چند روزه کاهش قیمت طی روز جاری توانست با افزایش ۵۰ درصدی به قیمت ابتدایی روز لیست شدن در صرافی ها بازگردد.

قیمت نات کویننات کوین به پشتوانه اعتبار تلگرام، شبکه بلاک چینی تون و تعداد کاربران و ماینرهای خود شگفت انگیز ترین رمز ارز سال لقب گرفته است. بیشتر از ۸۰ درصد از توکن ها نات به صورت رایگان در اختیار ماینرهای آن قرار گرفته و همین امر باعص ایجاد تفاوت در این رمزارز شده است. فعالان بازار کریپتو معتقد بودند به دلیل خلاء موجود سرمایه گذاری مطمئن اولیه امکان سقوط این رمزارز وجود خواهد داشت و شاید در همان روزهای اول لیکوئید شود. اما با توجه به استفبال خریداران در زمان پیش فروش و علاقه سرمایه گذاران به داشتن نان کوین، تمام فرضیه ها شکست خورد و نات کوین که در هفته گذشته قیمتی معادل ۰.۰۰۴ تا ۰.۰۰۵ سنت ارزش داشت، ناگهان با اقبال خریداران مواجه شده و اکنون رکورد بی نظیر ۷۲۰ میلیون دلار مارکت کپ روزانه را تجربه کرده است. قیمت فعلی نات کوین در زمان نگارش این خبر ۰.۰۰۸ سنت است. در بالاترین قیمت نات کوین به ۰.۰۰۸۵ رسید. چارت همانگونه که مشاهده می کنید وضعیت صعودی را به خود گرفته است.

 

پیش بینی می شود قیمت نات کوین در ۲۴ ساعت آینده به ۱ سنت برسد و برای مدتی در همین بازه قیمتی بماند.

 

نظرات بسته شده است.