واکنش کارگردان «لاتاری» به لیست نامزدهای سیمرغ

در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ محمدحسین مهدویان که فیلم «لاتاری» او در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر تنها در رشته فنی جلوه‌های ویژه بصری نامزد دریافت سیمرغ شد، پست […]

محمدحسین مهدویان که فیلم «لاتاری» او در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر تنها در رشته فنی جلوه‌های ویژه بصری نامزد دریافت سیمرغ شد، پست اینستاگرامی تازه‌ای را منتشر کرد.

مهدویان با انتشار عکسی از سیدمحمود رضوی و بهروز شعیبی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« تبریک و خسته‌ نباشید می‌گم به همه‌ نامزدهای جشنواره‌ امسال در تمامی رشته‌ها. به‌خصوص به برادران نازنینم سیدمحمود رضوی و بهروز شعیبی عزیز بابت موفقیت فیلم «دارکوب» تبریک ویژه می‌گم. من به عینه شاهد زحمات این دو مرد در یک سال گذشته بودم. امیدوارم روز اختتامیه هم دست پر برگردید و خوشحال‌مون کنید. یک خسته نباشید هم می‌گم به دوستان عزیزتر از جانم در فیلم «لاتاری». دست تک تک‌تون رو می‌بوسم. امیدوارم باز هم کنار هم باشیم و روزهای خوبی را که از سرگذروندیم، تکرار کنیم.»

فیلم «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی در هقت رشته (برای هشت هنرمند) نامزد دریافت سیمرغ شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.