Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

فراخوان همکاری با پایگاه خبری تحلیلی رسا نشر

خیلی ها هستند که به نوشتن علاقه دارند. هر از چندگاهی مطالب و مقالاتی رو می نویسند. اما به دلیل نبودن فضای مناسب افراد کمی اونها رو مطالعه کردند. خیلی از این نوشته ها هم الان دارند خاک می خورند.

ما در تیم تحریریه رسا نشر یک تصمیم جالب گرفتیم . و اون هم حمایت از نویسندگان جوان و فعالین رسانه ایه که فرصت و فضای مناسب در اختیارشون نبوده و نتوستند برای مطالبشون خوانندگان زیادی رو پیدا کنند. هر نوشته ی قابل انتشاری که دارین برای ما ارسال کنید تا با نام خودتون در رسا نشر منتشر کنیم. فرقی نمی کنه در چه سطحی می نویسید. اگر فکر می کنید نوشته شما می تونه برای دیگران جالب باشه ، همین حالا دست به کار بشید و نوشته هاتون رو در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ادبی و ورزشی با دیگران به اشتراک بگذارید.
شرایط و نحوه ارسال مطالب:
کلیه مطالب شامل (اخبار، مقاله، داستان، پژوهش و …) باید تابع قوانین مطبوعاتی جمهوری اسلامی باشد.
مطالب حاوی توهین به مذاهب و ادیان، افراد و شخصیت ها و …. منتشر نخواهد شد.
نوشته باید منحصراً اثر فرد ارسال کننده باشد. نوشتار کپی شده از آثار دیگران در صورت نداشتن منبع برداشت مطلب منتشر نخواهد شد.
مطالب ارسالی باید به زبان فارسی و با ادبیات رسمی باشد. (استثناء : داستان و شعر)
مطالب خبری و گزارشاتی که تاریخ مصرف زمانی دارند در صورتیکه در زمان مناسب ارسال شده باشد منتشر می گردد.

مطالب ارسالی خود را در یک فایل WORD با فونت های عمومی (سری B) از طریق تلگرام و واتساب به شماره ۰۹۰۱۱۵۶۷۱۲۰ ارسال نمایید.

در صورتیکه یک مطلب تصویر پیوست دارد. در انتهای نوشته توضیحات تصویر را با نام تصویر درج نمایید. و همه فایل ها را در یک فایل زیپ شده ارسال نمایید.
در صورت تمایل می توانید یک قطعه عکس ۳ در ۴ از خودتان را برای ما ارسال نمایید تا مطلب با نام و تصویر شما منتشر گردد.
 
نکات مهم:
مطالب ارسالی شما در سریعترین زمان توسط تیم تحریریه بررسی و منتشر می گردد. در صورتیکه مطالب نیاز به توضیح و یا اصلاح باشد با شما تماس گرفته می شود.
رسا نشر در اصلاح و یا حذف بخش هایی از مطالب با هماهنگی با نویسنده مجاز می باشد.
ارسال مطالب به پایگاه خبری رسا نشر از طریق روش های اعلام شده، به معنی رضایت نویسنده از انتشار محتوا تلقی می گردد.
درصورتیکه مطلب منتشر شده مدعی جدیدی پیدا کند، نویسنده باید نسبت به اثبات مالکیت اثر پاسخگو باشد.
 
از آنجاییکه سیاست رسانشر حمایت از نویسندگان و فرهیختگان جوان است، در صورت رضایت تیم تحریریه و کسب امتیازات لازم بعد از انتشار چند مطلب، قرارداد همکاری میان رسانشر و نویسنده منعقد می گردد و پس از آن بابت هر نوشته منتشر شده حق التحریر پرداخت می گردد.
 
 
 
 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.