نحوه استعلام قیمت تیرچه پیش تنیده

یکی از بهترین تیرچه هایی که در صنعت ساختمان سازی وجود دارد، تیرچه پیش تنیده می باشد. تیرچه پیش تنیده یکی از مقاوم ترین مدل های تیرچه بازار به حساب می‌آید که ویژگی های مختلفی داشته و می تواند در پروژه های عمرانی متنوعی مورد استفاده قرار بگیرد. اما با وجود مزایای مختلفی که در این تیرچه ها نهفته است باز هم قیمت تیرچه پیش تنیده نسبت به دیگر مدل های تیرچه کم تر است.

برای گرفتن استعلام قیمت خرید تیرچه پیش تنیده شما عزیزان می توانید با مشاورین فروش شرکت بپتا تماس بگیرید. بپتا یکی از بهترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع تیرچه های پیش تنیده در کشور ایران فعالیت می کند. این شرکت شرایط فوق العاده ای را برای فروش تیرچه های خود قرار داده است و مشاورین فروش این شرکت به صورت ۲۴ ساعته در حال پاسخگویی به مشتریان هستند.

قیمت تیرچه پیش تنیده

همان طور که گفتیم قیمت خرید تیرچه پیش تنیده نسبت به تیرچه های دیگری که در صنعت ساختمان سازی مورد بهره برداری قرار می گیرند بسیار کمتر است و شما عزیزان هنگام استعلام قیمت این تیرچه ها متوجه این موضوع خواهید شد؛ به طور مثال تیرچه فندوله که سالیانه سال است توسط مهندسین در پروژه های عمرانی استفاده می شود با وجود مقاومت کمتری که نسبت به تیرچه پیش تنیده دارد باز هم با این حال قیمت این تیرچه از تیرچه های پیش تنیده بیشتر است. اما دلیل این اختلاف قسمت چه می تواند باشد؟

تیرچه پیش تنیده به دلیل استفاده از مصالح ساختمانی کمتر، هزینه ساخت پایین تری دارد. همچنین هنگام ساخت این تیرچه ها از کابل های مقاومی استفاده می ‌شود که از دیگر کابل های موجود در بازار قیمت کمتری دارند. توجه داشته باشید که قیمت پایین تیرچه پیش تنیده به این معنا نیست که این تیرچه ها از کیفیت و مقاومت کمتری برخوردار هستند؛ زیرا این تیرچه ها با دستگاه های بروز و متریال با کیفیت تولید می شوند و تمامی استاندارد های کیفی جهانی را کسب کرده اند.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که حتما از شرکت های معتبر استعلام قیمت این تیرچه ها را انجام دهید؛ زیرا برخی از شرکت های واسطه قیمت های نجومی را برای این تیرچه ها به شما ارائه می‌دهند که اصلا منطقی نیست.

عوامل موثر در قیمت تیرچه پیش تنیده

قیمت خرید تیرچه پیش تنیده به معیار های مختلفی بستگی داشته و شما عزیزان باید هنگام استعلام قیمت به این نکات توجه کنید؛ زیرا در صورتی که در هر یک از این معیار ها تغییری را شاهد باشیم قیمت این تیرچه نیز افزایش یا کاهش می یابد. از مهم ترین معیار هایی که در قیمت تیرچه های پیش تنیده موثر هستند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نرخ ارز بین المللی دلار
  • شاخص بورس
  • حجم و اندازه تیرچه
  • میزان کابل و سیم استفاده شده
  • میزان بتن استفاده شده در تیرچه

آیا روش تولید تیرچه پیش تنیده در قیمت آن موثر است؟

از آن جایی که روش های مختلفی برای تولید این تیرچه وجود دارد، کیفیت تولید هر کدام از این روش ها نیز متفاوت است. به طور مثال روش سنتی و دستی که با استفاده از ابزار های ساده این تیرچه را تولید می کند کیفیت پایین تری نسبت تیرچه هایی دارند که به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز ساخته می شوند.

با کمک دستگاه های جدید این امکان برای ما فراهم شده است تا حباب های داخل بتن را به طور کامل از بین ببریم و تیرچه را یک دست تر و مقاوم تر پیاده سازی نماییم. به دلیل کیفیت بالای تولید تیرچه در دستگاه های اتوماتیک قیمت خرید تیرچه پیش تنیده تولید شده توسط این دستگاه ها بیشتر است.

چرا با وجود مزایای مختلف، قیمت تیرچه پیش تنیده کم است؟

ابهامی که برای برخی از خریداران هنگام استعلام قیمت این تیرچه ها وجود دارد این است که این افراد هنوز نمی دانند چرا استفاده از تیرچه پیش تنیده به صرفه تر از تیرچه های سنتی می باشد. تولید کنندگان تیرچه پیش تنیده با وجود مزایای فوق العاده ای که این تیرچه ها دارند قیمت پایین تری را برای آن ها در نظر گرفته اند.

دلیل این موضوع استفاده از روش های جدید و ترفند های به صرفه برای تولید این تیرچه است. به دلیل استفاده از مصالح ساختمانی و مواد اولیه کمتر برای تولید این تیرچه، قیمت آن از تیرچه هایی که بار مرده بیشتری داشته و بتن اضافه در آن ها وجود دارد کمتر می باشد.

بهترین شرکت تولیدکننده تیرچه پیش تنیده

به دلیل افزایش تقاضای این تیرچه در بازار شرکت های مختلفی در ایران احداث شده اند که این تیرچه را تولید می کنند. یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت هایی که در این حوزه فعالینت می کند، شرکت بپتا می باشد. بپتا یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان تیرچه پیش تنیده و سقف های هالوکور در ایران است که کارنامه کاری درخشانی در این زمینه دارد.

این شرکت با استفاده از بهترین مهندسین ایرانی تیرچه های باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه می کند. همچنین در شرکت بپتا از جدیدترین دستگاه های تمام اتوماتیک برای تولید تیرچه پیش تنیده استفاده می کنند. قیمت خرید تیرچه پیش تنیده در این شرکت به صرفه بوده و شرایط فوق العاده ای نیز برای خرید آن لحاظ شده است.

استعلام قیمت تیرچه پیش تنیده

به دلیل تنوع بالای مدل های مختلف این تیرچه و نوسان زیاد در برخی از معیار های موثر در قیمت آن نمی توان قیمتی قطعی برای این تیرچه ها ذکر کرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت خرید تیرچه پیش تنیده با مشاورین فروش شرکت بپتا تماس گرفته و با کمک آن‌ها قیمت تیرچه مورد نیاز خود را به صورت دقیق استعلام کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که به صورت آنلاین از شرکت بپتا تیرچه های مد نظر خود را سفارش دهید.

هنگام استعلام قیمت تیرچه پیش تنیده باید به چه مواردی توجه کنید؟

هنگام استعلام قیمت این تیرچه باید به نکات مختلفی توجه کنید. اگر با کارشناسان فروش بپتا تماس گرفتید حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اندازه های مد نظر خود را نیز بیان کنید. با بیان کردن اندازه تیرچه مورد نیاز به کارشناس فروش، این افراد می تواند قیمت دقیق تری را به شما ارائه دهد.

سخن پایانی

تیرچه پیش تنیده یکی از کاربردی ترین و مهم ترین مدل های تیرچه می باشد که محبوبیت زیادی بین مهندسین ساختمان سازی پیدا کرده است. این تیرچه ها دارای مزایای مختلفی هستند که هر کدام دلیلی محکم برای استفاده از این تیرچه ها در پروژهای مختلف ساختمانی می باشند.

مهم ترین مزیت این تیرچه قیمت پایین آن نسبت به ویژگی های منحصر به فردش است. شما می توانید برای استعلام قیمت تیرچه پیش تنیده با کارشناسان فروش بپتا تماس گرفته و نسبت به نوع تیرچه و ابعاد مورد نیاز قیمت این تیرچه را برای پروژه های خود استعلام بگیرید.

نظرات بسته شده است.