انیمیشن رابل و دوستان | داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمیشن رابل و دوستان یکی از مجموعه‌های انیمیشن‌های جدید است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با Rubble and Crew 2023 آشنا شوید.

انیمیشن رابل و دوستان

ژانر انیمیشن رابل و دوستان ماجراجویی و کمدی است. این انیمیشن محصول کشور کانادا و اسپین آف مجموعه انیمیشن PAW Patrol است که از TVOntario در کانادا پخش می‌شود و فصل اول آن در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود. همچنین تاریخ اکران کارتون رابل و دوستان ۳ فوریه ۲۰۲۳ برابر با ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ بود. این کارتون پس از موفقیت PAW Patrol: The Movie توسط Spin Master Entertainment تولید شده است و از Treehouse TV و StackTV پخش می‌شود.

از جمله هنرپیشه های کارتون رابل و دوستان می‌توان لاکستن هندسپایکر (Luxton Handspiker)، الساندرو پوجیوتو (Alessandro Pugiotto)، شازده کاپادیا (Shazdeh Kapadia)، آلبرتا بولان (Alberta Bolan) و لیام مک کنا (Liam McKenna) را نام برد. همچنین مدت زمان انیمیشن رابل و دوستان در هر قسمت آن حدود ۲۰ دقیقه است. فصل اول این انیمیشن ۲۵ اپیزود خواهد بود و گفته شده است که فصل دوم آن نیز تولید خواهد شد.

داستان انیمیشن رابل و دوستان

کارتون رابل و دوستان

به طور خلاصه کارتون رابل و دوستان داستان رابل را دنبال می‌کند که پس از گردهمایی خانوادگی به شهر همسایه دعوت می‌شود تا در پروژه‌های ساختمانی آن کمک کند. رابل پس از ساختن پل در آن‌جا، به خانواده‌اش پیشنهاد می‌کند که به آن شهر نقل مکان کنند. او در آنجا یک شرکت ساختمانی به اسم Rubble & Crew تاسیس می‌کند که به تعمیر و ساخت ساختمان می‌پردازد. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Rubble and Crew 2023 را تماشا کنید.

شخصیت های کارتون رابل و دوستان

به دلیل اینکه اطلاع زیادی در مورد بازیگران انیمیشن رابل و دوستان موجود نیست، در این بخش از مقاله به معرفی بعضی از کاراکترهای این انیمیشن می‌پردازیم.

رابل (Rubble)

بررسی انیمیشن رابل و دوستان

رابل یک بولداگ انگلیسی و یکی از اعضای PAW Patrol است که شرکت ساختمانی Rubble & Crew را تاسیس کرد. او در یک بولدوزر دارای بیل مکانیکی رانندگی می‌کند. صداپیشه این کاراکتر انیمیشن رابل و دوستان لاکستن هندسپایکر نام دارد.

میکس (Mix)

معرفی کارتون رابل و دوستان

میکس یک بولداگ انگلیسی و یکی از کازین‌های رابل است اما ظاهر آن‌ها ممکن است باعث شود که فکر کنید خواهر و برادر هستند. او در بخش‌هایی از ساختمان که به مخلوط کردن مرتبط هستند مانند بتن و سیمان کار می‌کند و در یک کامیون مخلوط‌کن بتن رانندگی می‌کند. صداپیشه این شخصیت کارتون رابل و دوستان شازده کاپادیا نام دارد.

شارژر (Charger)

دانلود انیمیشن Rubble and Crew 2023

شارژر یک بولداگ فرانسوی و یکی از کازین‌های دیگر رابل است و می‌تواند با سرعت زیادی بدود. او در بخش حفاری پروژه‌های ساختمانی کار می‌کند و در یک جرثقیل رانندگی می‌کند. صداپیشه این شخصیت انیمیشن رابل و دوستان الساندرو پوجیوتو نام دارد.

ویلر (Wheeler)

بازیگران انیمیشن رابل و دوستان

ویلر یکی از کازین‌های دیگر رابل است و بخش‌هایی که به کار با پیچ و مهره لازم دارد بر عهده دارد و یک کامیون کمپرسی می‌راند. صداپیشه این کاراکتر انیمیشن Rubble and Crew لیام مک کنا نام دارد.

نمرات انیمیشن Rubble and Crew 2023 و نقدهای آن

در این بخش به نقد انیمیشن رابل و دوستان و بررسی نمره آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سایت معروف آی‌ام‌دی‌بی نمره ۵.۹ از ۱۰ را کسب کرده است. البته این نمره از تعداد کاربران بسیار کمی از این سایت به دست آمده است و بهتر است خودتان چند قسمت از این انیمیشن را تماشا کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. بعضی از بینندگان انیمیشن Rubble and Crew که نمرات بالا به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که با وجود موفقیت‌های انیمیشن Paw Patrol انتظار تولید اسپین آف از این مجموعه را داشتند و با توجه به اینکه رابل یکی از کاراکترهای مورد علاقه مخاطبان این مجموعه است این اسپین آف در مورد او خواهد بود.

این اسپین آف از فرمول انیمیشن PAW Patrol استفاده می‌کند اما به جای ماجراهای ابرقهرمانی و دیگر ویژگی‌هایی که به عنوان روش‌هایی برای تولید اسباب‌بازی‌های جدید استفاده می‌کردند، در داستان انیمیشن رابل و دوستان به پروژه‌های ساختمانی می‌پردازد و علاوه بر آن‌ها مشکل‌هایی که در هر قسمت پیش می‌آید رفع می‌کنند. بعضی از بینندگان که از این انیمیشن خوششان نیامده است بیان کرده‌اند که کارتون رابل و دوستان بسیار خسته‌کننده است و کیفیت تولید انیمیشن آن کم است و می‌خواهد از معروف بودن انیمیشن Paw Patrol استفاده کند و با این اسپین آف نه چندان خوب درآمدی کسب کند. می‌توانید به سایت آی‌ام‌دی‌بی مراجعه کنید و نقدهای بیشتری در مورد انیمیشن Rubble and Crew بخوانید.

منبع: پلازا

نظرات بسته شده است.