طوفان تکنولوژی نمایشگاه فولاد کیش را درنوردید

نمایشگاه صنعت فولاد که در جزیره کیش از ۲ الی ۴ آبان ماه سال ۱۴۰۲ برگزار گردید ، گروه ایزی آنلاین از بزرگترین سامانه جامع هوشمند اداری در صنعت فولاد رونمایی کرد .

حضور پر رنگ شرکت های تکنولوژی در صنایع باعث ایجاد رشد در صنعت و پویایی کسب و کار ها می شود .در سال ۱۹۶۸ زمانی که دانشمند برجسته لودویگ ون برتلنفی نظریه عمومی سیستم هارا مطرح کرد شاید کمتر کسی بر آن معتقد بود که در سال ۲۰۲۳ تمامی صنایع و جوامع موفق بر پایه ی سیستم ها به موفقیت رسیده اند.در این ضمینه محمد مهدی علی قارداش مدیر عامل گروه ایزی آنلاین گفت : با عبور جوامع از اعصار مختلف از شکار ، کشاورزی و صنعت به سمت اطلاعات به این نتیجه رسیدند که سیستم میتواند تنها راه آنها برای ورود به دنیایی بی نقص و پیشرفته باشد ،در همین ضمینه به تدریج سامانه ها جای خود را در جوامع به ویژه صنعت باز کرده و با ایجاد نظم و جمع آوری اطلاعات زمینه های رشد را فراهم آوردند. علی قارداش در خصوص رونمایی از سامانه گروه ایزی آنلاین گفت: این سامانه با فراهم آوردن تمامی نیاز های یک سازمان در قالب یک اپلیکیشن سعی در به روز رسانی کسب و کار ها دارد و همچنین گروه ایزی آنلاین با رایگان کردن سامانه کمک بزرگی به کسب و کار های نو پا نموده است . نمایشگاه فولاد

نمایشگاه فولاد ملیحه کشاف مدیر بازرگانی گروه ایزی آنلاین گفت : هدف اصلی ما ایجاد بستری جامع می باشد که شرکت هارا از سردرگمی نرم افزار های متعدد رهایی دهد . وی در خصوص حضور گروه ایزی آنلاین در نمایشگاه فولاد کیش افزود : ما همواره در نمایشگاه های صنعت فولاد حضوری فعال داشته ایم اما امسال با تبلیغات گسترده در فرودگاه بین المللی کیش سعی در معرفی بیشتر سامانه کرده ایم ، همچنین گروه ایزی آنلاین با شرکت در نمایشگاه کشتیرانی در آذر ماه پیش رو، خبر رونمایی از تنها سامانه جامع امور دریایی را به صنعت کشتیرانی میدهد.

علیرضا صفائیان مدیر بخش برنامه نویسی گروه ایزی آنلاین در خصوص ویژگی های این سامانه گفت : هدف اصلی ما طراحی ساده و کاربر پسندی بوده است که بتواند تمامی افراد یک سازمان را جذب خود کرده و به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند . وی خاطرنشان کرد : سرعت ، کیفیت و امنیت سه رکن اصلی تیم برنامه نویسی این سامانه می باشد.

طوفان تکنولوژی نمایشگاه فولاد کیش را درنوردید

مرضیه جهانیان مدیر توسعه بخش وب گروه ایزی آنلاین گفت: در این سامانه از به روزترین سیستم های طراحی استفاده شده است تا حس راحتی را برای کاربران به ارمغان آورد.

کیمیا کلانتری مدیر بخش تولید محتوا گروه ایزی آنلاین گفت : به روز رسانی طرح های گرافیکی در صنعت یکی از دقدقه های ما می باشد تا زیبایی و نشاط را در طرح های صنعتی شاهد باشیم . ما در بخش تولید محتوا همواره شرکت هارا با به روز ترین راه ها راهنمایی کرده و به درخشیدن آن ها کمک می کنیم.

طوفان تکنولوژی نمایشگاه فولاد کیش را درنوردید

نظرات بسته شده است.