شرایط دریافت گرید بالاتر غرفه سازی

زمانی که یک غرفه نمایشگاهی تاسیس می‌ کنید، حتماً می‌ خواهید که به بهترین حالت آن برسید، یعنی می‌ خواهید غرفه را به گونه‌ ای مدیریت کنید که سطح کاری شما مدام ارتقا پیدا کند. در مورد غرفه‌ ها مسئله‌ ای به عنوان گرید خیلی اهمیت دارد. سوال اینجاست که ما باید چه کار کنیم که بتوانیم گرید بالاتری را در غرفه‌ سازی به دست بیاوریم. یعنی اصلاً چه شرایطی وجود دارد که می‌ تواند ما را به این مهم برساند؟ با ما همراه باشید تا در این باره توضیحات کافی را در اختیارتان قرار دهیم.

شرایط دریافت گرید بالاتر غرفه سازی

عوامل مهم در ارتقای گرید

بهتر است که از همین اول به سراغ اصل مطلب رفته و بگوییم که چه مواردی باعث می‌ شود که شما در غرفه سازی بتوانید به گرید بالاتر برسید. اولین و مهم‌ ترین چیزی که وجود دارد، این است که پرسنلی که در آنجا هستند، سوابق بیمه داشته باشند و تخصص و مهارت‌ های چندگانه آنها در شرکت می‌ تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه غرفه ایجاد کند. آنها همچنین باید گواهینامه و مدارک لازم که کاملاً به حوزه غرفه‌ سازی مرتبط باشد را کسب کرده باشند که همین باعث می‌ شود که رتبه شرکت بالاتر برود.

از دیگر موارد و عواملی که می‌ تواند دریافت گرید را تضمین کند یا باعث ارتقا رتبه آن شود، تعداد افراد متخصص و نیروی فنی است که قرار است در هیئت مدیره فعالیت کرده و شروع به کار کنند. تمامی این موارد نیازمند این است که شما بتوانید یک مشاوره خوب از یک تیم متخصص بگیرید که ما تیم رایکا دیزاین را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. رایکا دیزاین نه تنها می‌ تواند افراد متخصص را به شما معرفی کند، بلکه مشاوره خوبی هم در این زمینه در اختیارتان خواهد داد و شرایط دریافت گرید بالاتر غرفه سازی را برایتان راحت و هموار می‌ کند.

شرایط دریافت گرید بالاتر غرفه سازی

شرایط مهم دیگر شامل موارد زیر است:

شما برای غرفه‌ سازی خارج از ایران یا حتی داخل ایران نیاز به یک سری شرایط دارید که باید رعایت گردد.

  • در قدم اول حتما نام شما باید در سازمان ثبت شود. شرکت‌ ها باید به طور کامل به ثبت رسیده باشند تا موفق به اهدای غرفه و بعد ارتقای گرید یا درجه بشوید. یعنی شرکتی که قرار است داخل نمایشگاه غرفه داشته باشد، باید تمامی شرایط لازم را رعایت کرده باشد‌. از طرفی از لحاظ استانداردها به حدی رسیده باشد که بتواند رتبه مورد نظر را کسب کند.
  • قدم بعدی این است فردی که مدیر شرکت برای غرفه‌ سازی می‌ شود یا کسی که هیئت مدیره را در دست می‌ گیرد، هرگز نباید از کارمندان دولتی باشد. در غیر این صورت ارتقای گرید اتفاق نمی‌ افتد یا حتی ممکن است در بعضی از موارد مجوز غرفه هم صادر نگردد.
  • همه افرادی که قرار است در زمینه ساخت غرفه دخیل باشند و یک کار مهم را به انجام برسانند، حتماً باید سابقه کار مرتبط داشته باشند. مهم‌ ترین فرد هم مدیر عامل است که ارتباط سابق کار او با غرفه نمایشگاهی باید به اثبات برسد تا گواهی رتبه دریافت گردد.
  • از دیگر مواردی که می‌ تواند به ارتقای رتبه کمک کند و خیلی‌ ها راجع به آن صحبت نمی‌ کنند، مدرک تحصیلی است. نه تنها فرد مدیرعامل و هیئت مدیره باید مدارک تحصیلی مرتبط داشته باشند، بلکه تحصیلات کادر فنی هم می‌ تواند در ارتقای درجه و رتبه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. رایکا دیزاین در این زمینه به شما کمک می‌ کند و افرادی را معرفی خواهد کرد که می‌ توانند با تحصیلات مرتبط و مهارت بالا غرفه‌ داری را برای شما انجام دهند و خیالتان راحت باشد که از طریق آنها می‌ توانید ارتقای گرید داشته باشید.

جمع‌ بندی

غرفه سازی نمایشگاه یکی از مباحث بسیار مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید و حتماً با اطلاعات کافی به سمت انجام این کار بروید، زیرا اگر که این کار درست و اصولی انجام نشود، شما بعد از مدتی نمی‌ توانید ارتقا درجه رتبه بگیرید و همین مانع از پیشرفت شما خواهد شد. ما در این مقاله برایتان توضیح دادیم که چگونه دریافت گرید بالاتر در غرفه‌ سازی را تجربه کنید. برای راحت‌ تر شدن کارتان هم رایکا دیزاین را به شما معرفی کردیم که یکی از بهترین گزینه‌ ها برای کمک گرفتن در این زمینه است.

نظرات بسته شده است.