واکنش بیرانوند به شوخی آزمون؛ دماغم را دوست دارم!

خبرورزشی نوشت: گلر شماره یک تیم ملی فوتبال به شوخی سردار آزمون نسبت به جراحی بینی‌اش واکنش نشان داد.

واکنش بیرانوند به شوخی آزمون؛ دماغم را دوست دارم!

علیرضا بیرانوند در حاشیه تست‌های پزشکی ایمفارک اظهار کرد: این تست‌ها قبل از شروع لیگ بسیار مفید بوده و حتی می‌تواند مانع از مصدومیت یک بازیکن شود.

گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در خصوص شوخی سردار آزمون در برنامه تلویزیونی نسبت به مصدومیتش در جام جهانی افزود: تمام بازیکنان تیم ملی با هم رفیق هستیم اما سردار کمی نسبت به بقیه به من نزدیک‌تر است و معمولا در صحبت‌هایی که با یکدیگر داریم از من سوتی می‌گیرد.

بیرانوند ادامه داد: آزمون از من می‌ترسد اما الان کاری به او ندارم و امیدوارم بچه‌اش به دنیا بیاید تا کمی از استرسش کم شود آنوقت من هم با او کار دارم!

بیرانوند در خصوص عمل بینی‌اش تصریح کرد: نه من این دماغ را فعلا عمل نمی‌کنم و واقعا دوستش دارم و می‌خواهم همین بیرانوند باشم که از اول شروع کردم. خیلی‌ها گفتند که با این دو مصدومیت می‌توانستی عمل کنی. در کل انرژی خوبی از دماغم می‌گیرم اما در آینده یک نظرسنجی می‌کنم تا نظر مردم را این درخصوص بپرسم.

گفتنی است سردار آزمون چندی پیش در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر نسبت به مصدومیت علیرضا بیرانوند در جام جهانی واکنش جالبی به بینی این دروازه‌بان نشان داده بود.

نظرات بسته شده است.