برترین تولیدکننده چسب سیلیکات سدیم

شرکت‌های تولیدکننده چسب سیلیکات سدیم در نقاط مختلف کشور فعالیت کرده و محصولات متنوعی تولید می‌کنند. در حال حاضر صنایع زیادی به محصولات این شرکت‌ها وابسته هستند و محصولات آن‌ها را خریداری می‌کنند.

از محصولات این شرکت‌ها در صنایع متفاوتی از قبیل صنعت فولادسازی و ریخته‌گری، صنعت کارتن‌سازی و بسته‌بندی، صنعت تولید کاشی و سرامیک، صنعت تولید محصولات شوینده و بهداشتی، کارخانجات تولید بتن ساختمانی و موارد دیگر استفاده می‌شود.

چسب سیلیکات سدیم چیست؟

چسب سیلیکات سدیم نوعی چسب است که ماده اولیه تولید آن، پودر سفید رنگ شیمیایی به نام سیلیکات سدیم است. این پودر به راحتی در آب حل شده و محلولی قلیایی و بی‌رنگ به دست می‌آید. چسب سیلیکات می تواند در محلول‌های قلیایی و خنثی پایداری خود را حفظ کند.

شرکت‌های تولیدکننده چسب سیلیکات سدیم، این محصول را به دو شکل خشک و تر یا مایع و جامد تولید می‌کنند و از این چسب در صنایع متفاوتی از قبیل ریخته‌گری، کاغذ و کارتن‌سازی، محصولات شیشه‌ای، کاشی و سرامیک، آبکاری، شوینده‌ها، فولادسازی و غیره استفاده می‌شود.

برترین تولیدکننده چسب سیلیکات سدیم

شرکت تولیدکننده چسب سیلیکات سدیم

کاربرد چسب سیلیکات سدیم

ویژگی‌های مهم چسب سیلیکات سدیم باعث شده که صنایع مختلف همواره به شرکت های تولیدکنننده چسب سیلیکات سدیم نیاز داشته باشند. در واقع برای استفاده از این چسب در صنایع مختلف، باید مقدار آن مشخص باشد. چرا که برای تولید محصولات مختلف، از مقدار متفاوتی از این ماده استفاده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم این محصول، چسبندگی آن است. هر چه ماده اولیه به کار رفته در آن بیشتر باشد، چسبندگی محصول نیز بیشتر خواهد بود. چسبندگی بیشتر نیز نشان‌دهنده کیفیت بالاتر و شفافیت محصول نهایی خواهد بود.

کاربردهای این چسب طیف گسترده‌ای از صنایع را شامل می‌شود. در صنایع تولید مواد شوینده و بهداشتی به دلیل چسبندگی، از این ماده به طور گسترده استفاده می‌شود. همچنین در پالایشگاه‌ها نیز این محصول به منظور عایق‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که در برابر رطوبت مقاوم است و به عنوان یک ماده ضد حریق شناخته می‌شود.

علاوه بر این، استفاده از چسب سیلیکات در تولید شیشه باعث سختی بالای شیشه شده و مقاومت آن را افزایش می‌دهد. در صنایع ریخته‌گری و فولادسازی نیز چسب سیلیکات سدیم به عنوان پوشش مناسب قالب‌های ریخته‌گری کاربرد دارد و مانع سوختن قالب ذوب فلزات می‌شود.

از دیگر کاربردهای مهم این چسب، در صنایع کاغذسازی است. در مرحله تهیه خمیر برای تولید کاغذ و مقوا، این چسب را استفاده می‌کنند که باعث افزایش چسبندگی بافت خمیر می‌شود. همچنین این ماده در تولید جوهر رنگی، به دلیل ایجاد محیط قلیایی، کاربرد بسیاری دارد.

برترین تولیدکننده چسب سیلیکات سدیم

برترین تولیدکننده چسب سیلیکات سدیم

خواص

چسب سیلیکات سدیم یکی از مواد پرکاربرد در صنایع مختلف بوده که از خواص متعددی برخوردار است. این خواص شامل موارد زیر هستند:

  • چسبندگی : خاصیت چسبندگی این محصول بسیار مورد توجه است و در صنایع کاغذسازی و دستمال کاربرد دارد.
  • ضدعفونی‌کننده : در تولید کاشی و سرامیک به عنوان یک لایه نازک و ضدعفونی‌کننده روی محصولات استفاده می‌شود.
  • ژلاتینه : در تولید ژل سیلیکا از این ماده، به عنوان یک ماده اولیه استفاده می‌شود.

نحوه توزیع و فروش چسب سیلیکات سدیم

با توجه به اینکه چسب سیلیکات سدیم کاربرد بسیاری دارد، مجموعه‌های تولیدکننده چسب سیلیکات سدیم همواره با حجم تقاضای بالایی روبرو هستند. این چسب‌ها که به صورت بسته‌بندی شده تولید و به بازار عرضه می‌شود، مصرف‌کنندگان و طرفداران زیادی دارد.

از آنجا که همواره تقاضای زیادی از بازار برای این محصول وجود دارد و پروسه تولید آن‌ دشوار است، بالا بودن قیمت آن معقول به نظر می‌رسد. برخی از توزیع کنندگان این محصول را به صورت عمده به دست مشتریان می‌رسانند و بالطبع قیمت‌های مناسب‌تری نیز دارند. برخی دیگر اقدام به فروش غیرحضوری و آنلاین این چسب کرده و پس از دریافت سفارش از سوی مشتریان و ثبت آن، محصول را برای مشتریان ارسال می‌کنند.

جمع‌بندی

با توجه به کاربردهای فراوان چسب سیلیکات سدیم در صنایع مختلف، چندین مجموعه تولیدکننده چسب سیلیکات سدیم در کشور راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کنند. یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در این حوزه که توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد، شرکت ما است.

به دلیل کیفیت و کارایی بالای محصولات این شرکت در کنار قیمت مناسب و معقول، اغلب مشتریان به دنبال خرید محصولات این شرکت هستند. چنانچه شما نیز قصد تهیه این ماده را دارید، می‌توانید از طریق سایت با ما در تماس باشید.

https://silicategostar.com/

 

 

 

 

 

 

نظرات بسته شده است.